@ Liefjes hoop dat je morgen optijd bent om te testen. Ik wacht nog ff, vanmorgen zat er niks in mijn tampon alleen het puntje was wat bruinig (sorry voor de tekst ) Dus wacht wel even, wie weet breekt het nog wel door of ik heb een langere cyclus gehad waardoor nu het innesteling is begonnen. Werd vanmorgen wakker en in 1x ging alles draaien dacht dat ik weg viel maar dat gebeurde gelukkig niet. Het is wel vervelend nu elke keer voel je wat ga je naar de wc heen om te kijken maar dan is het niks heel vaag Ik hou jullie ook op de hoogte van hoe en wat had trouwens net mijn spijkerbroek aangedaan en die sluit normaal niet goed aan bij mij ivm holle rug, maar hij zit nu gewoon strak En bij mijn schaambeen richting navel dus echt de onderbuik is wat opgezetter bijna net zo bol als mijn buik (heb wel een redelijk platte buik ) Liefs Leoniek
@Liefjes: Jaja, ik houd je nauwlettend in de gaten haha . Ben zooo benieuwd hoe of wat. Hoe lang is je cycli dan (als je al 2 jaar pilvrij bent, heb je daar inmiddels toch wel inzicht in?)?? Weet je zeker dat je de 8e je eisprong hebt gehad, of kan dat bijv. ook 11 jan geweest?? Jaja, ik heb nog steeds hoop . @Leoniek: Heb jij inmiddels nog een testje gedaan? Het is idd vervelend om in onzekerheid te zitten.
@ Moon nee heb nog geen test weer gedaan. Omdat ik gisteravond in 1x wat in mijn slijm had zitten. En tot nu toe nog niet weer gehad vandaag. Dus vind het wel heel raar. Wacht nog ff af misschien dat ik morgen wel ga testen Dan heb ik het in ieder geval nog een kans gegeven. Of dit hoort nog bij de ontpilling,maar dat lijkt me eigenlijk wel raar. En vooral omdat mijn cyclus eigenlijk al snel weer op gang was. Maarjah we wachten rustig af Liefs Leoniek
@ Liefjes al wat bekend bij jou? Hier is alles nog rustig af en toe beetje bruin/rood verlies maar niet zoals mijn eigen ongi. Heb ook nog geen test gedaan wacht nog heel ff af. Liefs Leoniek
Sorry meiden, heb een paar dagen niks van me laten horen! Ontzettend drukke week gehad op het werk, blij dat ik morgen een dagje vrij heb! Lang weekend dus!! Ik heb nog (ergens deze week) een testje gedaan en nog steeds hetzelfde, wit dus! Heb me er nu dus maar bij neegelegd! Waarschijnlijk mijn eisprong dus ook gemist denk ik, al weet ik niet zo goed hoe deze cyclus er uit ziet. Hoe is het met jullie? Leoniek, voor jou nog steeds spannend dus!! Waarom test je niet?!! Ben wel benieuwd hoor!
@liefjes,ik ben ook druk met werken, ga van het weekend weer een test doen. Denk dat ik in hetzelfde schuitje zit als jou Liefs leoniek
@liefjes ja heb getest maar ook die van mij blijft omo wit Ik heb me er ook maar bij neergelegd en op na de volgende ronde. Liefs leoniek Ps we houden elkaar op de hoogte he?
He balen dat je test omo wit blijft... Volgende ronde inderdaad beter! Deze ronde gaat m niet worden voor ons denk ik, te weinig tijd gehad! En dan eerst even goed carnaval vieren! Hopelijk ergens eind februari, begin maart weer aan het testen! Houden elkaar zeker op de hoogte! Succes!