Ovulatiebloeding ...?? Of toch menstruatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ash87, Apr 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ash87

Ash87 Lid

Feb 28, 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik zit vandaag op dag 14 van mijn cyclus, dag 12 had ik sávonds steken rechts in mijn buik. Ik ging ervan uit dat ik s'avonds mij eisprong zou hebben. Gister dag 13 was temp 0.2 gedaald en rond een uur of 1 smiddag ineens bloedverlies bij afvegen en vanmorgen bij wakker worden weer wat bloed, Vandaag de hele dag wat licht bloedverlies en toen ik vandaag onder de douche mijn bmm checkte was deze hoog en wat hard maar ik kon wel draden trekken van mijn slijm. Ik snap er niks meer van, zal ik mijn eisprong al gehad hebben of is dit gewoon een menstruatie. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, heb wel een onregelmatige cyclus maar slik nu Etos zwanger worden om betere cyclus te krijgen.

Heeft iemand een idee..??? :(

2. lisje20

lisje20 Actief lid

Mar 28, 2008
    121
    0
    0
    almere
    misschien dat het gewoon je eisprong is ik denk dat je gewoon moet afwachten of je over 2 weken ongesteld wordt of niet

3. Ash87

Ash87 Lid

Feb 28, 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Lisje20,

Bedankt voor je reactie. Denk dat ik idd nu maar rustig ga afwachten. Temp gaat nog steeds niet omhoog, wel nog steeds vruchtbaar slijm en hoge bmm maar deze is iets hard nog. Op een gegeven moment ben je er ook te veel mee bezig denk ik.

We gaan afwachten hahaha

4. lisje20

lisje20 Actief lid

Mar 28, 2008
    121
    0
    0
    almere
    ja dat klopt helemaal ik was bij mijn 1e zwangerschap er heel erg mee bezig ben pas na 2 jaar zwanger geraakt ik zat dagelijks op dit forum en ik begon allerlei klachten te krijgen die ik nooit had gehad je gaat je dingen soms ook verbeelden omdat je het zo graag wilt ik ben na anderhalf jaar naar het ziekenhuis gegaan en het bleek dat mijn vriend zijn sperma wat trager was en doordat hij blowde nog trager was hij is toen 3 maanden gestopt en toen was ik zwanger hoelang ben jij al bezig om zwanger te worden??

Share This Page