Etos zwanger worden 2e echte ronde ZWANGER!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door waterroosje, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

ik kwam de ervaringen tegen van etos zwanger worden..dat ze de eerste maand of 2 maand zwanger worden.. ik dacht het zijn vitamine meschien heb ik het wel nodig aantal vitamine..ik kocht ze nam ze de eerst maand midden in pas in de cycles werd korter en de volgende maand netjes ingenomen direct zwanger wonder boven wonder.. meschien dat de meeste extra vitamine s nodig hebben..

Wilde dit meedelen hoop dat jullie hier wat aanhebben.. ik at ook heel veel fruit..rooie appels kiwi s sinasappels.. heb de thee laten staan scheint je buik koel te maken..nou ben die etos zwanger worden erbij..gezond leven,
    Wens alle vrouwen snel zwanger te zijn en gelukkig te mogen zijn.. liefst Waterroosje

2. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Nou ik had een regelmatige cyclus maar door die pillen kreeg ik dus een langere cyclus dus ik was er zoieso niet blij mee ;)

maar voor jou Gefeliciteerd!! :D

3. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk juist alsje cycles goed is moet je ervan afblijven bij mij was die wel in de war..dan boeit het toch niet..hoor wel vaker de damens die korte cycles hebben dat die langer word erdoor..

4. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ja idd dan kan je het altijd proberen ;)
    en zie het resultaat bij jouw!! leuk hoor

5. shadee

shadee Actief lid

10 nov 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je je positieve ervaringen deelt! En gefeliciteerd natuurlijk!

Om het even in evenwicht te houden: ik slik ze al sinds mei 2010. Mijn cyclus is er niet anders door geworden en zwanger ben ik ook nog nooit geweest.

Maar ja baat het niet dan schaadt het niet en ik hoop dat veel meiden iets hebben aan je tip

6. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij mij werd mIjn cyclus ook ineens een week langer
    Door die pillen, dus ik ben er weer mee gestopt!

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ook ik heb ze gebruikt, vanaf april '10, had ook een onregelmatige cyclus. Met behulp van deze vitaminen geen betere cyclus gekregen. Fijn dat jouw ervaring wel positief is. Was je dan wel al langer van de pil af? Aangezien je zegt dat je cyclus door de war was, maar je al in ronde 2 zwanger raakte.

In elk geval: van harte gefeliciteerd!

8. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb wel heeeeel veel goeie verhalen gehoord..het is geen product dat je zwanger maakt dat doet je man hahah..en geduld en op je slijm letten weet wel ongeveer wanneer me eisprong is..voel hem wel..heb miskraam gehad 6 maanden geleden werd me cycles in de war niet normaal..en nu spontaan zwanger heb ook heel laat getest dacht negeatief juist op het moment dat je er niet zo op let. gebeurd het..is puur geluk en geduld..laat ik hopen dat het een goeie plakkerd is..bedankt meiden..rondje eisprong lekker warm aankleden warme sokken geen koudvatten..tip van me mama..heeft zo moeten zijn..als er meiden zijn met nog meer tips hoorde ook over pree-seed dat het goed was...

9. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    o ja ik las er veel over in die tijd..tot me vriendin aan gaf dat haar nicht 4 jaar bezig was eerste ronde etos zwanger worden pillen zwanger werd.. toen dacht ik baat het niet schaad het niet..alleen iritant 2 x op een dag..voelde me verplicht..maar zeker de moeite..somige geven aan dat ze groot zijn maar hebben een plastick hoes glijden direct mee..ik ben nu overgegaan op mama compleet davitamon..heeft hier iemand ervaring mee?

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Je kan zeggen wat je wilt..
    Maar je weet echt niet of je sneller zwanger bent door deze pillen.
    Als deze pillen echt zulke wondermiddeltjes waren zou de fert arts die ook wel voorschrijven in plaats van hormonen lijkt me.

Alsnog gefeliciteerd

11. shadee

shadee Actief lid

10 nov 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijp me niet verkeerd, super dat jij er zo positief over bent en hoop ook dat veel meiden snel zwanger zijn maarrrrrr wat wachtende ook al schrijft dan zou het ziekenhuis ze ook wel voorschrijven en zeggen dat je er "gewoon"maar even niet aan moet denken en je warm aan moet kleden tijdens de eisprong.

Ik slik de pillen zelf ook en voel me er goed bij. Om die reden zou je het mensen kunnen adviseren maar misschien was je zonder die pillen ook wel zwanger geworden.

12. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef toch aan dat het vitamines zijn is altijd goed als voorbereiding...direct aanvallen met negatief te zijn lees goed wat ik zei je hebt een man nodig... bedoel het positief.. Waterroosje

13. rose85

rose85 Actief lid

5 mrt 2012
    132
    4
    18
    NULL
    NULL
    Nou waterroosje, ik ben deze maand begonnen met ze te slikken en voel me er heel goed bij! Hopelijk heeft t effect! Heb ook een lange cyclus gehad direct na mn pil 1x ongesteld, daarna 47 dagen cyclus. Hopelijk gaat t werken!
    Vitamines zijn inderdaad altijd prima, en ik heb mede door die pillen in ieder geval het gevoel dat ik goed bezig ben. Maak me daardoor minder zorgen en dat kan alleen maar positief zijn!
    Heeeel veeeel succes met je zwangerschap en ik hoop dat ik snel mee kan praten!

Deel Deze Pagina