Innesteling of toch ongesteld? Help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BunnyBee00, 27 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BunnyBee00

27 nov 2023
    7
    0
    1
    Vrouw
    Ik ben 10 november gestopt met de pil omdat ik wat doorbraak bloed had na een te late pil, toen van 10 tot 12 nog steeds het beetje doorbraak bloed maar vanaf 13 tot 18 mijn echte “stopweek” bloed, ik heb mijn pil ook niet meer ingenomen sinds toen.

De 21st een beetje ‘geklust” en de 22ste een ovulatie test van de action gedaan met een niet heel vibrant maar toch echt wel een tweede streepje (voorheen had ik altijd 1 streep) en licht bloed verlies voor ongeveer een dag of 2, nu merk ik sinds gister een meer witte watterige afscheiding en sinds vanmorgen krampen in mijn baarmoeder.

Ik heb geen idee hoe mijn natuurlijke cycles loopt door mijn pil gebruik, maar is het mogelijk dat ik gelijk de jackpot heb geraakt om het zo maar te noemen? Het is natuurlijk nog veel te vroeg voor een test maar ik heb gehoord dat sommige vrouwen dit vaak mee maken tijdens de innesteling, wat qua dagen wel zou kunnen kloppen…

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik ga ervanuit dat dit ontpillen is.

Je zegt dat je een streepje zag op de ovulatietest en normaal maar 1 streep. Een lh test geeft bijna altijd 2 strepen. Als hij positief is dan is de teststreep even donker of donkerder dan de controlestreep.

En op de 21ste seks (ik neem aan dat je dat bedoelt met 'een beetje geklust' (geen idee hoe je dat "een beetje" doet)) stel dat je toen je eisprong had (wat ik niet verwacht) ben je nu pas 6 dpo.

3. WWJD

WWJD Niet meer actief

Je cyclus geeft ook gewoon tijd nodig om te herstellen nadat het onderdrukt is geweest door de pil.

4. BunnyBee00

27 nov 2023
    7
    0
    1
    Vrouw
    Ja klopt, alleen ben ik een tijd geleden ook eerder gestopt met de pil voor meer dan een maand en toen heb ik ook niet deze symptomen gehad… vandaar

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg ontpillen helaas.
    Succes en hopelijk is het snel raak :)

Deel Deze Pagina