hey meiden hier even een vraagje heb vanavond bloedverloren volgens de calculator van deze site heb ik de 19de me innesteling gehad als der iets is geweest natuurlijk nu heb ik gelezen dat je daarvan wellis een bloeding kan hebben heb geen buikpijn wel moe en misselijk misschien verbeeld ik het me eigen maar het is onze 3de ronde na 12 jaar pil slikken wie heeft dit ook meegemaakt of kan me helpen ik denk zelf dat het gewoon me ongesteldheid is maarja mocht vanaf 28ste testen het is heel weinig bloed helder rood (geen brokken zoals normaal)
Het zit net tussen de dag vna de innesteling en je NOd in he. Het kan zijn dat je nog aan het ontpillen bent en daarom nu bloedt. Als het maar een beetje was en nu gestopt is kan het ook innestelingsbloed zijn. Nog even afwachten denk ik. Waren je vorige cyclussen wel regelmatig?
hoi nou ik denk dat ik toch ongesteld ben hoor want het zet goed door maar geen buikpijn nee me cyclus is nie regelmatig 28,28 34 en dan nu 29 dus weet het nie hoor ik denk dat ik gewoon iets minder er mee bezig moet zijn en gewoon kijken hoe het loopt maarja ik kan zo bijnaniet uitrekenen of je een nod hebt