Hallo allemaal, Mijn onderwerp zegt eigenlijk al genoeg. Misschien is het leuk om dit met meerdere mensen te delen zodat we met elkaar mee kunnen leven. Zelf ben ik begin mei gestopt met anticonceptiemiddelen en wilde eerst een goed beeld krijgen van mijn cyclus alvorens voor het echt te gaan. Tevens ga ik bijna trouwen en wilde ook niet ziek,zwak en misselijk op mijn eigen bruiloft zijn. Dus nu 3e dag omgi en dan gaat ronde 1 in voor ons. Vind het superspannend allemaal. Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren.
heej meid voor mij ook hier de eerste ronde.. en denk ook wel dat het deze maand gelukt is... vrijdag wet ik het resultaat hoop ik je gaat dus binnenkort trouwen spannend hihi.. ik wens je veel succes met trouwen en zwanger worden meid liefs sakina
Voor mij is het nu ook de 1e ronde, de 30e is mijn NOD. Dus spannend! Ook 1e kindje. Succes de komende tijd!
@ Sanne Dat is grappig, we zijn zelfde maand gestopt met de pil en ook 3e dag van mijn cyclus vandaag. Inderdaad errrug spannend. Ik overspoel mezelf met allemaal verhalen. Kan haast niet wachten, ik neem aan dat dat allemaal nieuwigheid is en dat dit vanzelf minder wordt. @ Sakina: Wow spannend zeg, ik hoop het voor je! Groetjes Bowen
hoi bowen ook toevallig jij het zelfde syclus als sanne hihi maar dank je .. VRIJDAG is de dag i hope en ik het weer niet verschuif hahaa\\ succes allemaal ciaooxx
Hoi Meiden ! Vrijdag is mijn NOD ! Gister en vanmorgen licht streepje te zien, die van vanmorgen iets meer als gisteren.. Dus hopen dattie snel dikker word Ook 1e ronde, 1e kindje
Deze gaat denk ik gesloten worden..... er bestaat al een topic over 1e ronde: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=94613
Jammer, ik vind de bestaande topics soms beetje lastig. Alles loopt beetje door elkaar heen voor mijn gevoel. Maar ben ook nog nieuw en moet nog wennen hier. @ butterfly, jeeeeee dat klinkt als..... wauwie zeg, ik hoop ook dat het raak is voor jullie. Groetjes Bowen