Wanneer pil uit je lichaam??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline23, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Ben nu drie maanden gestopt met de pil, maar helaas nog steeds niet zwanger, weet dat dit natuurlijk ook erg kort is!
    Maar nu vroeg ik me af hoe lang het nu ongeveer duurt voordat de pil uit je lichaam is, heb de pil na de laatste pil stop van een jaar zo ongeveer weer 2,5 jaar geslikt.
    Nu tijdens deze menstruatie viel me op dat deze anders is dan die 2 andere hiervoor, bloed is veel meer,vandaar dat ik me ook afvroeg of dit een teken zou kunnen zijn dat de pil nu pas uitgewerkt is??

2. Linana

Linana Niet meer actief

De werkzame stoffen zijn binnen no time uit je lijf, maar hoe lang het duurt voor je cyclus weer op gang komt verschilt per persoon.
    Ik wou dat ik je er een echt antwoord op kon geven, maar dat antwoord is er niet.

Kijk anders eens in het "hoe snel na pil zwanger" topic. Dan zul je zien dat daar de tijden variƫren van eerste ronde tot een jaar + ;)

3. Ingrid76

Ingrid76 Actief lid

5 jun 2010
    124
    1
    0
    NULL
    Gelderland
    Ligt idd aan hoe je cyclus is....
    Heb je daar al iets regelmaat in??
    Voor mijn eerste zwangerschap ben ik ongeveer 20 jaar aan de pil geweest.
    Van onze eerste ben ik in april gestopt met de pil en in oktober zwanger, werd helaas een mk maar toen direct in november weer zwanger....
    Na de bevalling ongeveer 1,5 jaar weer aan de pil geweest en dit jaar gestopt met pil in maart, in april ongesteld geworden en in mei positief getest ;)
    Dat ging dus erg snel ;)

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    De pil is in principe direct uit je lichaam... je bent immers ook al onbeschermd wanneer je pillen vergeet of wanneer je diarree hebt of direct na inname moet overgeven.
    Je lijf moet het alleen nu zelf gaan doen... en dat kan even duren.

Deel Deze Pagina