Zijn er hier nog die last hebben van oververmoeide benen? De eerste tekenen van zwangerschap zou vermoeidheid zijn... Maar ik heb het gevoel dat dit bij mij vooral vertaald in oververmoeide, zware benen...
Hee Flurtje, ik heb vorige week een miskraam gehad bij 10 weken. Deze 10 weken heb ik geen last gehad van vermoeide benen, wel was ik snel moe, en had ik nergens meer zin in. Tijdens mijn menstruatie had ik wel altijd zware en moede benen. Dat heb ik nu dus ook weer... Niet iedereen heeft last van dezelfde kwaaltjes, misschien heb jij inderdaad wel last van vermoeide benen. Heb je al een test gedaan?
Dag marisca Wat jammer van je miskraam Hopelijk gaat er snel weer een wondertje in je buik groeien; ik duim alvast! Ik heb nog geen test gedaan. Mijn nod is normaal donderdag of vrijdag. Maar heb zoveel zin om woensdagavond al te testen... hopelijk is da nog niet te vroeg Ik vind het gewoon raar dat ik telkens het gevoel heb dat ik ziek ga worden, vermoeide benen, af en toe warm hoofd, vorige week misselijk. Maar het breekt precies niet door. Hopelijk is dit een teken da'k zwanger kan zijn.