Hallo iedereen ik zit nu op dag 30vd cyclus gisteren had ik roze druppie in mn onderbroek heel ligt roze vandaag had ik ineens licht bruin bruinverlies met een sliertje donker erdoor maar aleen bij afvegen mijn kortste cyclus is 34 dgn en mn langste is 42 (vorige maand 42) Hoe kan het dan dat ik nou al bruinvrlies heb zou ik dan ongi worden? normaal gesproken heb ik als ik ongi word eerst bruinverlies en dan donker bloed maar nu begon het met roze en daarna bruin... wordje tog hopeloos van Ik weet nie waneer mn ei was ik heb 3 en 6 maart geklust en 5 maart steekjes gevoeld.. ook heb ik 13 14 en 15e geklust dit omdat ik 2 cyclussen aanhoud wie heeft raad en wie heeft dit ook meegemaakt en is het tog een inesteling geweest liefs mara
ik weet dat het niet het antwoord is dat je wil horen, maar bij mij begint het ook altijd met bruinverlies, en vorige maand ook opeens met roze... had ook nog even hoop dat het een innesteling was, maar helaas: na één dag niks begon toch het bruin en vervolgens het rood. Kan nog steeds wel een innesteling zijn hoor, maar ik gok erop dat het slecht nieuws is. EDIT: en misschien vanaf volgende maand ovu-testen gebruiken om wat meer duidelijkheid te krijgen?
ja idd vind het wel raar hoor ineens een korte syclus dan...vreemd ben ook al aant kokhalzen en de hele week buikkrampen heel laag.. gister ineens duizellig op mn werk in d8 dat ik flauw ging vallen nou ik w8 het tot morgen af..ben benieuwd hoor innesteling is precies hetzelfde en dat is wat je meestal wil dat het is dus ik reken nergens op ...heb een beetje hoop hihi