Hoi allemaal! Ik ben nu 11,5 week zwanger en sinds enkele weken heb ik last van jeuk, niet alleen op de borsten maar overal! Vooral als ik in bed lig, op plaatsen waar het warm wordt. Dus lig ik bv. op mijn zij, dan gaan de schouder en heup enorm jeuken. Om gek van te worden. Na het nachtelijke toiletbezoekje weer in slaap vallen is haast onmogelijk. Mijn huid is wel wat droger dan normaal, maar dat komt volgens mij ook door de kou, en omdat ik voor mijn werk veel buiten bezig ben. Heeft iemand tips? Heb al mentholpoeder gehoord...? Grtz
Nou ik heb zelf hier geen ervaring mee maarr.. ik ben verpleegkundige en de ervaringen bij clienten die Menthol poeder gebruiken is niet heel geweldig voor de jeuk, je kan beter je huid wat vet houden met een bodylotion. Maar het werkt uiteraard bij iedereen anders, maar beiden is een relatief goedkope oplossing dus ik zou zeggen probeer het even uit~!
Ik heb op het momnet ook last van jeuk. Niet zo erg dat ik er niet meer van kan slapen maar word er soms wel gek van. Ik heb een huidolie en daar smeer ik me helemaal mee in. Helpt bij mij goed. Merk nu wel met de kou dat het erger is. Dus moet ik gewoon wat vaker smeren.
ik ken ook iemand die het had .. kreeg allemaal kleine rode bultjes vlekjes ze heeft er zalf voor gehad dat verlichte het wat maar ze heb er wel tot aan het einde van de zwangerschap last van gehad
Bedankt meiden! Ben gisterenavond begonnen met smeren, heb prima geslapen vannacht (kon er zelfs niet uitkomen... ) En mijn huid voelt prima aan! Bedankt voor het meedenken, en succes met jullie (aanstaande) zwangerschappen! Grtz