ik sta helemaal te springen! moest het even kwijt! we deden al een tijdje zonder condoom en pil enzo maar dan voor het zingen de kerk uit. vanochtend zei me vriend ineens, kom we gaan klussen! en als het zo is dan is dat toch prachtig? ik wist ff niet wat ik hoorde, moet het allemaal nog even laten bezinken. het was helaas volgens mij wel na mijn vruchtbare periode maarja, misschien toch alvast een klein kansjeje weet maar nooit! iemand daar ervaring mee?
Spannend!!! Ik stond ook de springen na de eerste keer klussen, hoewel ik wist dat het nog niet kon. Zelfs de voorpret is al leuk hihi Veel succes!!!
ja ik heb wel een onregelmatige menstruatie, ene keer 28 dagen andere keer 33 dus misschien is er een beetje hoop haha denk het niet hoor maar het is ook zo spannend allemaal! over 10 dagen zou ik ongesteld moeten worden bij een cyclus van 28 dagen. bedankt voor je berichie!
Is was ook zo zenuwachtig, kon ook alleen maar lachen die dag. Het was zo spannend allemaal. Ik wist wel dat het niet raar zou kunnen zijn want mijn hele cyclus was nog niet op gang. Gelukkig gister spontaan ongie geworden, dus nu begint het echt ! ( vorige keer heb ik een kuurtje primolut gehad van de HA ) Super spannend allemaal en hopelijk is het snel raak voor iedereen. Succes en klus ze !!!!
mannen zijn ook zo onvoorspelbaar! week geleden was het nog, even wachten voor we ervoor gaan en nu ineens we gaan ervoor... dan wil hij het toch ook wel graag gok ik
jullie ook allemaal succes!het was bij ons altijd een beetje uitstellen omdat ik nog geen werk had. ik heb een whiplash gehad en daardoor kon ik moeilijk aan werk komen. maar we beseffen nu ook dat het niet allemaal van geld en werk af moet hangen, iets wat je erg graag wil. en we komen gewoon rond hoor
Oh, die eerste keer weet ik ook nog wel. Ik vond het zo'n apart en raar idee!! Het voelde het zelfde als of het mijn eerste keer was.. haha
Hallo allemaal, Ben nieuw op deze site en heb 10 Juni mijn spiraaltje laten verwijderen en zijn dus ook druk aan het klussen Ik was de eerste keer ook erg zenuwachtig, omdat je in je achterhoofd weet dat je het voor een klein wondertje doet Had de eerste keer een cyclus van 28 dagen en nu van 30 dagen...dus we kunnen weer aan de klus voor de volgende ronde Succes allemaal.... xxx
spannend he? we lijken wel kleine kinderen die voor het eerst naar school gaan haha zo spannend. ik weet eigenlijk wel dat het deze maand niet meer lukt omdat het een paar dagen na mijn eisprong was maarja toch spannend
ja dat gevoel hadden wij hier ook. En het was ook gewoon ontzettend intiem, omdat je ineens weet wat je met zo'n vrijpartij te weeg kan brengen. heel spannend!! Het spannende is er nu wel een beetje vanaf, het is weer gewoon als vanouds, maar wel nog hartstikke goed hoor! trouwens: van voorvocht kan je ook zwanger worden he?!
Ja, we zijn zeker net kleine kinderen haha Maar ja net zoals wat Sahi zegt...het brengt heel wat teweeg als het zover is! Erg spannend allemaal
ja.. ik dacht dat je daar alleen zwanger van kon raken als de man daarvoor al eens is klaargekomen.. en er dan wat achterblijft zeg maar.. maar k weet t ook nie zeker..?
in voorvocht zit ook zaad en er zijn genoeg mensen zwanger geworden van alleen voorvocht, omdat ze denken dat het geen kwaad kan. daarom werden er voor de jaren '60 zoveel kindjes geboren
nja, we hebben nu echt geklust dus hopelijk meer kans ik wist dat er zaad in kon zitten als de man daarvoor al was klaargekomen, dat er dan zeg maar wat achterblijft en dat dat met het voorvocht mee zou komen.. maar misschien zit er inderdaad wel standaard zaad in voorvocht, je hoort inderdaad vaak mensen die daar zwanger van worden
Ja! Spannend is dat he! Had ik ook!! Nu nog steeds wel een beetje maar begint al te wennen of zo haha!! Dus jullie zijn nu 'om' en gaan er voor!!! Wat super!!!!
hey mr rock! naja ik wou het al langer en mijn vriend had altijd zoiets van als het gebeurd dan gebeurd het en is het heel welkom. maar nu vanochtend wou hij er ineens voor gaanmannen? ik snap er soms helemaal niks van. vorige week zei hij nog eerst nog even genieten en samen op vakantie en nu dit?? misschien komt het ook omdat hij nu 30 is.. dan denk je er ook wel aan denk ik hoe is t met jou mr rock!?
Met mij alles goed, zit op het wachtbankje.. nog 10 dagen Vind het weer spannend hoor! Maar voel eigenlijk niks... vorige maand voelde ik van alles! Maar kan door het ontpillen zijn geweest nog en het feit misschien dat het de 1e x was??? Heb er eigenlijk niet zo'n goed gevoel bij deze maand.