Innesteling of??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik lees al een maandje met jullie mee. We gaan voor ons eerste kindje en zitten nu in ronde 2. Ik heb 15 februari mijn ei gehad en 1 maart is mijn NOD.
    Ik ben al sinds gisteren niet lekker (ik weet dat het heerst), maar ik lees wel eens dat sommige vrouwen daar last van hebben tijdens een innesteling. Ik had vannacht enorme steken onderin mijn buik, na een tijdje was het weg, maar bleef wel heel erg misselijk. Ook had ik het enorm koud, bleef maar bibberen, ook al had ik extra dekens etc.. Vanmiddag had ik een beetje bruin bloed bij het afvegen, er lag ook een druppel in de toilet.

Misschien heeft iemand dezelfde ervaringen? Of een idee wat het zou kunnen zijn?! Alvast bedankt!!

Liefs

2. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Het kan zeker een teken zijn van innesteling. Ik had dit ook! Steken in mijn buik die zelfs doorschijnden naar men borsten. Bruinverlies heb ik enkel maar gehad de dag voor men miskraam was....

Fingers crosses voor een zwangerschap!

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè bah, wat naar om te horen! Sorry! :(
    Bedankt voor je reactie!
    Ik vind het best spannend allemaal, had verwacht er niet zo mee bezig te zijn. Blijkt toch lastiger dan ik dacht! ;)

4. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Mij lukt het ook niet om het uit men hoofd te zetten...
    Bij ons allemaal zeker?

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Echt lastig is dat hè! Je weet dat het helemaal geen zin heeft, maar toch ga je van alles afvragen als je iets voelt...

6. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al die klachten kunnen ook wat het ontpillen zijn he!! Of ben je al lang van de pil af? Heb er zelf ook veel last van helaas.
    Natuurlijk hoop ik dat je snel een positieve test in handen hebt. Maar de ontpil symtomen lijken heel veel op zwangerschapssymptomen, en dat is soms zo oneerlijk haha.

Veel sterkte met wachten!:)

7. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds oktober 2011 gestopt met de pil, hoe lang kan dat duren?
    Volgens mijn huisarts was het geen probleem en zou de pil snel uit mijn lichaam zijn... Hopelijk doe ik er niet al te lang over! ;)

8. Vlinder72

Vlinder72 Lid

20 feb 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees graag mee, had zelf ook al een onderwerp geplaatst over innesteling.

Ik heb uitgerekend (voor zover betrouwbaar) dat afgelopen zondag mijn innestelingsdag was, en sinds zondag snipverkouden en grieperig (ben bijna nooit ziek), en ook last van rood bruine afscheiding, zeurderig gevoel in mijn buik, soort van weeeig en leeg gevoel, heb gegeten maar mijn maag voelt niet vol, en vandaag hele lichte bruine afscheiding maar zeurderige gevoel in buik blijft alhoewel minder dan afgelopen 2 dagen.

Ik heb weleens last van bruine afscheiding voor mijn menstruatie maar geen rode bruine afscheiding (alleen bij het afvegen) zoals deze keer en de de krampjes en zeurderig gevoel voelt ook anders dan menstruatiepijn wat ik bijna ook nooit heb, ben heel benieuwd.

Mijn NOD is 28 februari en ik word gek van het wachten

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoals je in mijn handtekening ziet ben ik ook in okt gestopt, maar voordat je ontpilt ben kan soms bes lang duren. De ene dame is zo weer in het normale ritme en de andere dat er soms wel een halfjaar over helaas. Mijn 1e cyclus was 43 dgn en zit vandaag op dag 79....

10. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    hey meiden

@ zoe1
    Ik heb de dag erna me eisprong gehad.
    Het ziet er wel naar uit dat het een innestelling is.
    Maar helaas duurt het nog even voordat je mag testen!

ik duim voor je :D

@vlinder ja wachten is echt vervelend ik ben ook echt de dagen aan het aftellen totdat ik mag testen maar helaas duurt dat nog even.

11. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.240
    1.892
    113
    Vrouw
    Hier ook grieperig geworden rond de mogelijke innesteling! Begon met vooral misselijkheid, toen griepgevoel, nu neusverkouden en ietwat misselijk, eerder een wee-ig gevoel in maag. Ook veel last van darmen!
    Ben niet de enige in mn omgeving, dus ik ga er maar vanuit dat het een gewoon griepje is.. maar toch.. Precies nu alles een "mogelijk symptoom is"!! :)
    Ook een zeurderig gevoel in onderbuik.. Vandaag vooral links onder..Voelt vreemd, maar normaal lette ik er niet zo op....

Ben met mn cyclus in de war.. of ik ben nu 1 dag overtijd, of ik moet pas later deze week ongesteld worden.
    pfff... Dacht ook heel ontspannen zwanger proberen te worden, maar "het hopen" is toch wel heel erg sterk!

spannend voor iedereen!! toy toy toy

12. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.240
    1.892
    113
    Vrouw
    Nog geen antwoord gegeven op je vraag :) Het zou heel goed een innesteling kunnen zijn! maar zeker weten doen we pas na je NOD. Tot die tijd zou ALLES een symptoom kunnen zijn!

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    :)@ vlinder72: Pffff ja dat wachten he! Ik ken het ;) Ook al is het pas mijn 2e ronde, ben zo ongeduldig! Ga je een vroege test doen, of wacht je tot je NOD? Ik twijfel nog.... Sterkte met wachten he! Ben benieuwd of je nog meer klachten krijgt!

@ Zwangerwens: Jeetje, dat duurt best lang zeg! :x Ik ben wel meteen regelmatig ongesteld geworden, een cyclus van 34/35 dagen. Hopelijk is je cyclus snel regelmatig!!

@ angel2: Thanks!! Ik hoop ook dat het een innesteling is en dat het allemaal goed gaat :) Even geduld hebben.... Wanneer kan jij testen?

@ sabrina81: Alles kan inderdaad een symptoom zijn.... Ik vraag me ook bij elk "pijntje" af of het iets te betekenen heeft, heel slecht! haha. Gelukkig ben ik niet de enige :p

@ iedereen: hopelijk hebben we allemaal snel een positieve test in handen!! :)

14. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    hey meiden,

@zoe1: ik mag 1 maart testen maar ja ik ben erg ongeduldig! ;)
    dus ik zal ook vast wel een keer eerder testen maar officieel pas vanaf 1 maart.
    wanneer ga jij testen?

@Hier, ja ik voel me nog normaal ik merk nog weinig al moet ik nog 8 dagen wachten ben erg ongeduldig ;)

15. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.240
    1.892
    113
    Vrouw
    Mijn symptomen betekenden helaas helemaal niks... Vandaag ongesteld geworden! :(

Hoop voor jullie meer geluk!

16. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey angel2, ik mag ook 1 maart testen! De 26e kan ik een vroege test doen (ga ik waarschijnlijk ook doen ;)) Spannend hè! Ik heb vandaag nog steeds een klein beetje bruinverlies, hopelijk niet mijn ongesteldheid. Dat zou wel vroeg zijn!

17. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Sabrina82: dat is balen zeg!!!! :( op naar de volgende ronde... Ik duim voor je!!!

18. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    @sabrina82 dat is zeker balen, ik hoop voor je de volgende ronde!

19. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben bang dat het bij mij ook niks is, heb het idee dat mijn ongi door gaat zetten.... Zou wel vroeg zijn deze keer! 28 dagen, normaal 34/35. Het blijft nog wel bij bruinverlies, maar toch wat meer.... :(

20. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Heb nu ook menstruatiepijn...maar nog geen bloedverlies.zit nu 9 dagen voor Nod en vorige week mijn ovulatie gevoeld! Mag pas 4 maart testen...maar ga het ook proberen op 1 maart........hoop het!

Deel Deze Pagina