Hoi Meiden, ik zou graag mijn belevenis van deze maand ook met willen delen misschien kunnen jullie kijken wat jullie denken. ik het tot nu toe een vrij regelmatige cyclus rond de 30 dagen. Volgens de berekeningen waren 14 maart t/m 18 maart mijn vruchtbaren dagen en was 17 maart me ei. Vanaf die woensdag ondekte ik ook als eerste keer dat ik erg veel vruchtbaar slijm verloor ( wist niet wat dit was dus google het even toen ik dat doorzichte slijm zag en er kwam uit vruchtbare slijm ) We hebben die dagen goed geklust do de 15de vrijdag niet ( maar zaterdag heel vroeg in de ochtend omdat manlief er vrijdag niet was ) zaterdag de 17de en zondag de 18de. Ik ben zondag ochtend heel vroeg rond een uurtje of half 6 wakker geworden, werd wakker van hefige zeurende buikpijn. deze was best heftig als hij kwam.. ( kwam zo opzetten bleef zo 50 sec aanhouden en zakte dan weer een minuut weg ) in die 50 sec dat hij er was werd ik ook mega misselijk en kon ik niet stil liggen. na 2,5 dit afgewacht te hebben ben ik met 2 paracetomolletjes terug gegaan naar bed( was er inmiddels uitgegaan want ik maakte manlief wakker omdat ik niet stil kon liggen ) ben toen in slaap gevallen. Tot aan dinsdag niet veel last meer van iets gehad alleen af en toe wat dromering en moe... Vanaf woendag dag 21 van mijn cyclus kreeg ik last van ongi krampen... smorgen iets minder dan laat in de middag... dit had ik donderdag ook nog best veel. ook was me afscheiding veranderd in witte afscheiding niet ovderdreven veel gewoon normaal. Vrijdag was dit een stuk minder maar toen ik vrijdag avond aan het eten was en net klaar was met eten wilde ik opstaan van de bank en toen kreeg ik een mega grote steek links onder in me buik. ik pakte gewoon de plek beet omdat ik er van schrok. Vanaf Vrijdag had ik tot aan gisteren ook erg last van me borsten. Die waren zo gevoelig dat ik ze met lopen vast wilde houden enzo. dit is vandaag een stuk minder. bijna geen last meer van ( wel gevoelig maar doen geen zeer meer ) Gister ochtend ben ik niet zo heel lekker wakker geworden.. Beetje eng op me maag... Wel gelijk gegeten maar in de auto op weg naar het werk dacht ik bah beetje draaierig in me buik. de rest van de dag bijna geen honger en als ik met de lunch 1 cracker gegeten heb en dan aan me appel begin gooi ik de helft van me appel weg omdat ik zo vol zit is toch raar... Lijk wel of er en steen in me maag ligt. tot aan gister avond niet meer gegeten.. als avond eten macaroni dat ging best goed... daarna nog best vlagen gehad van bah me maag draait...zolang ik stil bleef zitten op de bank viel het mee maar zodra ik opstond of ging bewegen voelde ik die vlaag misselijkehid weer. Vanmorgen proef ik de macaroni nog hij boert nog steeds op en heb nog dat gevoel dat er een steen in me buik zit.... Geen misselijkheid meer tot nu toe. Wat kan dit wezen? ik ga er vanauit geen zwangerschap want de pijn in me borsten is weggetrokken en dat zou dan toch juist aan moeten houden? Zaterdag is me NOD dag en weet niet wat ik ervan moet denken. Me humeur wordt er niet beter op omdat ik bang ben dat er iets niet goed is. heb dit nog nooit zo gehad. Hebben jullie advies voor me? Groetjes Jes __________________
Ik heb precies hetzelfde. Alleen heb ik nig wel last van mojn borsten Heb gisteren getest, maar deze was negatief. Ik wacht deze week nog af, misschien is cyclus nu iets langer. Hou het nl nooit echt goed bij. Succes met afwachten.
Hoi Didi, Ja heb nog wel last van me borsten maar gewoon gevoelig zegmaar... Vorige week deed het echt zeer!!! moest ik ze vasthouden met lopen hahaha. Jij ook succes! Groetjes
2 april weer bij de verloskundige, die vrouw is zo ontzettend aardig en laat me wat vaker komen omdat ze begrijpt dat ik onzeker ben.
Hey meiden! Missg, wat fijn dat je zo snel weer mag!! Misschien neemt het je onzekerheid een beetje weg! Voel je je nog goed? Moppie, hopelijk is de uitslag van je bloed goed en valt het allemaal mee! Minniii, wat vervelend die onzekerheid! Hopelijk zijn het allemaal zwangerschapskwaaltjes.... Ik weet niet of je per se last van je borsten moet blijven houden, er zijn volgens mij zat vrouwen die nergens last van hebben en toch zwanger zijn. Ga je zaterdag testen, of al eerder? Angel, hoe is het met jou? Heb je nog klachten? Ik hoop zooooo dat je zwanger bent!! Misschien over 2 of 3 dagen nog een keer testen?
@minniii: dank je wel. Vandaag rende ik ff naar de auto, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Wat deed dat pijn aan mijn borsten. Ook was ik gisteren draaierig toen ik wat van de tafel wilde pakken. Zo raar. Hoop dat de test eind van de week WEL positief is. Anders alle ellende voor Jan met de korte achternaam
@zoe, Ja he hahaha altijd rond deze dagen die onzekerheid. alleen normaal sta ik er niet zo bij stil... Maar nu wel omdat ik me zo anders voel Van me borsten weet ik ook niet.... Voel er nog wel wat in gewoon gevoeling en af en toe lichten steekjes... maar van het weekend deden ze echt zeer. Voel de heledag iets in me buik... net een ballonnetje, dan weer lichte kramp... dan weer steekjes.... Alsof er gewoon veel lucht in me lichaam zit... constant ook dingen opboeren bah! Nee ik ga niet gelijk zaterdag testen... heb op het moment alleen nog een + test thuis liggen en heb gelezen dat die niet zo goed zijn. Dus haal zaterdag ff kv 2v5 en mocht ik dan maandag nog niet ongi wezen dan ga ik maandag testen. @Didi... Ja pijnlijk he hahahaha wanneer is je NOD dag ? Bij mijn is de echte pijn wel minder ze zijn alleen nog gevoelig. Ik hoop ook voor je dat de volgende test positief is! ik zal voor je duimen... Wanneer ga je testen? laat je het me weten? Groetjes
Mijn nod is rond 1 april. Heb nu ook de test van kv. Die zijn echt fijn en een stuk goedkoper dan die van cb
@ Didi, Die van mijn is zaterdag dus we zitten rond de zelfde tijd. Je had al getest toch? zou gewoon zondag of maandag weer testen kan miss nog te vroeg geweest zijn. Groetjes
@ Minniii: dat gevoel in je buik herken ik wel een beetje, trekt het bij jou ook door naar je lies? Ik heb het ook niet de hele dag, meer af en toe. Jij? Ik voel wel soms steken in mijn borsten, ze zijn niet echt gevoelig.... Vanaf wanneer kan je eigenlijk zwangerschapskwaaltjes krijgen? Ik zit nu op 8 DPO, mijn NOD is maandag. Lees inderdaad vaak dat die + testen niet echt betrouwbaar zijn, kan je beter de KV testen halen (ook een stuk goedkoper ). Ik heb er 2 in huis, wil eigenlijk niet voor NOD testen....
Hoi zoe, Ja klopt helemaal!! Ik heb het ook niet de heledag maar wel veel... vaak als ik ( met tegen zin hoor) iets eet dan voel ik me een half uurtje- uurtje goed en dan begint de misselijkheid weer en de buik krampen, opboeren en het gevoel of er een steen in zit. Vanaf gister avond heb ik ook heel erg diarree ik ben 2x geweest gister avond, vanacht ervan wakker geworden 2x en tot nu toe vanmorgen al 2x:x. Het is puur water... dus mis toch een buik griepje?!???. Ik dacht dat je namelijk bij een zwangerschap alleen verstopping kan krijgen... Na wat googlen kan het dus ook makkelijk diarree zijn door de veranderingen van de hormonen kan op de darmen slaan. Alleen heb ik het zelf nog nooit gehoord dat iemand dit heeft gehad. Ik voel inderdaad ook steeds in me borsten vanaf de zijkant zegmaar vanuit me oksel ook wel soms ligte steekjes... maar niet pijnlijk... ze zijn gevoelig maar zeker niet pijnlijk me borsten... dit was vorige week wel anders. Ik ga niet testen voor NOD, die is zaterdag nu zeker niet nu het ook een giepje kan zijn. Groetjes
@mini, ik heb op moment ook diarree en ben zwanger, hoorde wel dat er griep rond ging, maar het kan van alles zijn. zal voor je duimen dat het toch een zwangerschap is. word tijd dat 1 van jullie zich bij mij aan sluit
Ben het hier helemaal mee eens! wordt zeker tijd hahaha. ja ik wacht gewoon rustig af tot na zaterdag ( NOD dag ) mocht de menstruatie weg blijven dan maandag even testen. This vooral een aantal dingen bij elkaar natuurlijk... de erge ongi krampen vorige week. de erg harde steek vorige week. nu de heleweek misselijk raar op de maag... Nu weer de diarree. afwachten.... Hahaha! je gaat ook alles linken natuurlijk
Hey meiden!! Missg, ik ben het ook helemaal met je eens!!! Hopelijk kan ik me maandag of dinsdag bij jou aansluiten .... Ik moet zeggen dat ik niet echt veel klachten meer heb vandaag Hopelijk is dat geen slecht teken! Ik zit nu op 9 DPO..... Mijn nod is pas dinsdag, ik dacht steeds maandag haha. Maar wil eigenlijk niet voor NOD testen! Ben zo bang voor een teleurstelling! Had jij al veel klachten op 9 DPO? Angel, hoe is het met jou? Gisteren nog een bbq gehouden? En heb je nog getest? Heb je nog klachten? Minniii, misschien kunnen we dan wel tegelijk testen! , hopelijk allebei positief!!! En Didi, hopelijk test jij maandag ook positief! Temperatuur jij eigenlijk? Ik ben daar deze maand mee begonnen, ben er wel blij mee! Nu weet ik ook zeker dat ik mijn ei heb gehad en dat ie ook gesprongen is . Je temp blijft toch hoog als je zwanger zou zijn? (na je NOD natuurlijk). Fijne dag nog meiden!
hey meiden, Zo heb het erg druk gehad. Hier helaas geen klachten dus verwacht echt van de week de rode duivels. Zoe, zag bij jou dat je wat klachten had ik hoop echt op een zwangerschap. hoe is je temeperatuur nu? missg ik hoop dat je gewoon ons allemaal aansluiten bij jou deze ronde hoe voel je je? Moppie weet je al wanneer je de uitslag krijgt? Minniii leuk dat je hier ook zit, Kwa klachten lijkt het of je zwanger bent, maar een vrouwen lichaam kan echt raar zijn! didi hoe is het met jou? meiden fijne avond!
Hey Angel, Balen dat je geen klachten meer hebt Ook geen test meer gedaan? Al ongi klachten of heb je daar nooit last van? Ik heb vandaag een heel raar gevoel onderin mijn buik, trekt door naar mijn liezen. Hoop ook zo op een zwangerschap, maar wil me er niet teveel op verheugen, bang voor de teleurstelling! Mijn temperatuur is nog steeds hoog 36.8 (normaal 36.4), dus dat zit in ieder geval goed. Alleen dat wachten he! :x:x:x Meis, fijne avond he!
@ zoe, ja ik had al snel klachten, vooral mijn borsten begonnen pijn te doen er vrijwel daarna begon het overgeven. Ik voel me grieperig, niks aan.