Innesteling of??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb geen goede ervaring met de vroege testen.. heb er vorige maand een gebruikt.. kreeg een heel heel heel licht streepje.. achteraf was het gewoon niks en de teleurstelling was echt zo enorm groot..

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahaha die mannen ook :p.

Jeetje 8%!? Daar schrik ik van zeg! In jouw geval zou het natuurlijk helemaal niet erg zijn, maar er zijn zat meiden die er nog niet op zitten te wachten! Ik heb altijd Microgynon 30 geslikt, nooit ergens last van gehad gelukkig en nooit zwanger geworden ;).

Even wat anders hoor, maar ik heb sinds dat ik gestopt ben met de pil veel last van kleine puistjes :(, vooral in mijn gezicht en boven mijn borsten... Baal er echt enorm van!! Ik heb nooit last gehad van puistjes, ook niet voordat ik met de pil begon. Hebben jullie daar ook last van? En zo ja, wat doen jullie er aan?

Zal je vriend niet blij mee zijn geweest dat je gevoelige borsten had of niet? hihi. Mijn man zegt steeds; ik hoop niet dat ze zo gevoelig worden dat ik er niet meer aan mag komen :p.

Vervelend dat je zo snel misselijk bent! Vind dat altijd zo irritant! Zakt het dan wel weer?

Ja zit behoorlijk in spanning, hihi. Hoop zo dat het raak is! Maar ben bang van niet, omdat ik niet echt mega veel klachten heb.... Morgen zit ik op 11 DPO, dan moet je toch al wel kunnen zien of je zwanger bent toch?

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik bedoel, 12 DPO ;)

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is balen zeg :(. Het kan ook zijn dat het wel wat is geweest, maar alsnog fout is gegaan. Dat gebeurt namelijk vaker (volgens veel meiden op ZP). Vandaar dat ze ook adviseren om pas op of na je NOD te testen....

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Allyssa, zou inderdaad de innesteling kunnen zijn! Spannend hoor, hopelijk test je positief!

6. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook last van kleine puistjes in mijn gezicht en boven mijn borsten sinds ik ben gestopt met de pil.. weet ook echt niet wat ik eraan kan doen :S

7. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ja indd 8% was de goedkope variant van de Diane35 pil hiervoor slikte ik ook altijd microgynon30. Ik had afgelopen weken ineens 3 puisten (lees: ontzettend pijnlijk) in mijn gezicht terwijl de Diane pil dat juist zou moeten onderdrukken!. Het beste advies van mij in ieder geval is elke avond je gezicht schoonmaken (make-up eraf halen) en met lauw warm water wassen. en droogdeppen. Op google staan ook veel "oma's tips" tegen puistjes misschien eens een idee om het op te zoeken?

Ja mijn vriend zei al nog even en IK word gek van jou borsten! Hij vond het wel weer leuk dat ze gegroeid en voller zijn. Jou man is bang dat ie er niet meer aan mag komen? haha! Ik zou zeggen "Tuurlijk, als je maar zachtjes doet" helaas zijn mannen daar ook geen ster in...;)

Ja de misselijkheid zakt uiteindelijk wel weer maar heeft zojuist plaatsgemaakt voor steekjes in mijn onderbuik/darm en zij :(Is ook best irritant!

Niet om je hoop te geven, maar er zijn zelfs vrouwen die pas na 3 weken positief getest hebben!
    Ik hou mezelf steeds tegen omdat ik echt wil wachten tot volgende week anders ken ik mezelf wel weer dan ga ik denken "was het misschien te vroeg?" als de test nu negatief zou zijn. Ik denk elke keer gewoon "Nee joh ik kan nu niet testen ik heb al veel te veel gedronken dan word ie nooit positief!" haha:)

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja hij is echt heeeeeel bang dat ie alleen nog maar mag kijken :p hihi. Ach ja, hij moet niet zeuren hihi. Tot nu toe heb ik nog geen pijnlijke borsten!

Ik verzorg mijn huid altijd best goed, 2 x per dag schoonmaken (gebruik altijd clinique). Misschien moet mijn lichaam wennen aan het feit dat ie minder hormonen krijgt!? Sommige kunnen ook zo pijnlijk zijn he! Ik noem het altijd: ondergrondse :p hihi. Die komen vaak ook niet door.

Loes, vervelend is dat he! Vooral als je nooit puistjes hebt gehad!

Jeetje, na 3 weken pas? Dan zit je lang in onzekerheid! Is het dan wel slim om morgen te testen?

9. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @Zoe jaaa die ondergrondse doe zo belachelijk veel pijn! 1 keer er tegenaankomen per ongeluk en je ogen schieten vol haha!

Het werkt vooral door er niet aan te zitten. Las zelfs iets over een halve aardappel onder je kussen leggen? lol! dat zou moeten werken volgens oma's tips.

Ik bedoelde met "er zijn zelfs vrouwen die na 3 weken pas positief testen" dat als jij echt het idee hebt zwanger te zijn, en je hebt morgen een negatieve test, dat je alsnog een paar dagen erna ineens positief kunt hebben. Je weet hetniet, raar iets zo'n vrouwelijk lichaam ;)

Gewoon morgen een testje doen dus! Dan ga ik hier zitten duimen voor je :D

10. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    bloeduitslag was goed geen afwijkingen gevonden kan dinsdag verwijfbrief voor de gyn ophalen voor de echo om te kijke of ik toevallig geen pco heb hoop dat er niks ernstigs is te zien op die echo hoop wel dat ik heel snel terecht kan bij de gyn

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed nieuws van de bloedtest, hopelijk kan je snel terecht bij de gyn en heeft hij/zij ook goed nieuws voor je.. zal voor je duimen!

12. allyssa27

allyssa27 Lid

20 feb 2012
    11
    0
    0
    Harderwijk
    Hope So! moet helaas nog wel ff geduld hebben voordat ik mag testen..! het scheelt dat ik heel geduldig ben ;) haha kan niet wachten..

groetjes

13. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goed nieuw!!!!!!! :D:D.

Groetjes

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi ik ken het gevoel!! Heeeeel erg pijnlijk! :( Ik ga maar eens op zoek naar oma's tips hihi. Al geloof ik niet dat een aardappel helpt ;). Kan jij er af blijven? Ik dus echt niet! Zo vervelend!

Ja ik ga morgen testen, ga er van uit dat ie negatief is, valt het hopelijk mee ;). Steken zijn nu weer weg :(

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moppie, wat fijn dat ze geen afwijkingen hebben gevonden! Hopelijk kan je snel terecht bij de gyn!! Hou je ons op de hoogte?
    Nog steeds geen ongi trouwens?

16. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha ik herken dat helemaal niet.. ben een heel geduldig type.. hahaha niet dus.. denk dat we daar allemaal last van hebben.. geduld is een schone zaak zeggen ze.. dan denk ik altijd je en wat moet ik met die opmerking?!? maar helaas er zit niets anders op dan afwachten..

liefs,

Loes

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan er ook echt niet vanaf blijven.. ook al weet je dat dat het beste is.. ik ga voor je duimen morgen ochtend.. uitgaan van negatief dan kan het alleen maar meevallen maar hoop natuurlijk op positief!

liefs,

Loes

18. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    hey meiden,

wat een klachten hebben jullie allemaal aan de klachten te zien hoop ik echt dat er een paar zwanger zijn deze maand.

Ik heb mezelf net even lekker verwend met een heerlijke massage van een uur. en ik ben helemaal klaar voor de volgende ronde!

loes ik ben ook niet echt geduldig vooral erg ongeduldig ik test meestal ook erg vroeg zo vroeg zelfs dat ik weet dat hij negatief is :D kan me zelf er gek mee krijgen

moppie wat fijn dat ze niks gevonden hebben.
    Ik hoop zo dat je nu meer duidelijkheid krijgt bij de gyn.

zoe nog 1 dagje! :D

meiden fijn weekend!

19. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Ik had vooral visiterende hele dag een misselijk gevoel. Vandaag valt het mee. Wel zijn mijn borsten erg gevoelig. Draag nu ook bewust geen push-upbh. Moet er niet aan denken.

@ zoe, suc6 morgen
    @moppie, fijn dat ze niets gevonden hebben, hopelijk vinden ze bij de gyn ook niets.
    @ iedereen, denk dat iedereen ongeduldig is. We willen allemaal snel zwanger zijn en negen maanden later bevallen van een gezonde baby.

20. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Didi misschien heb ik er overheen gelezen maar wanneer ga jij weer testen?

Deel Deze Pagina