wat vervelend meiden. @zoe1 het is nu zeker echt al een paar dagen aan de gang? dat is dan wel snel als je normaal 34/35 dagen hebt. @hier merk ik nog weinig ik voel me goed. ik ben alleen blij als het zondag is dan kunnen we officieel testen. mensen zeggen wel eens dat je het moet laten rusten nou je zet het echt niet zo even naast je neer. En zeker als er in je omgeving ook mensen zijn die je komen vertellen dat je zwanger bent. Ik hoop zo dat ik het gevoel van vorige maand weer gauw terug heb! Meiden ik hoor graag hoe het aflooopt bij jullie? Ik vind dit forum toch wel fijn en zeker je er lekker over kan praten en ze er thuis niet gek van worden
Ik kan het ook niet naast me neerzetten! Leuk dat je zondag kan testen! Ben erg benieuwd! Ik wilde ook dat ik zondag kon testen...dan had ik misschien een leuk verjaardagscadeautje!hehe...maar daar is het dan nog een beetje vroeg voor helaas. Ik dacht wel dat ik vorige week mijn ovulatie had gevoeld(had er nooit eerder op gelet)...en sinds eergisteren opeens menstruatiepijn zonder bloedverlies (misschien innesteling?)...Mijn menstruatiepijn is nu afgenomen en nog steeds geen bloedverlies...Zou ook te vroeg zijn was immers 10 dagen voor NOD...hopelijk is dit een goed teken!
@angel2, ik heb nog steeds een beetje bruinverlies. Al is het 's nachts echt minimaal.... Begrijp er echt helemaal niks van. Gebruik nu ook telkens tampons, niet echt nodig maar om goed te kunnen zien of het niet alsnog weg gaat Blijf toch nog een heeeeel klein beetje hoop houden zolang het niet door zet.... Hopelijk test je zondag positief!! Spannend zeg! Ik duim voor je! Het forum is echt verslavend hè!! mijn man doet echt zijn best om mee te denken etc, maar het is toch anders om het met vrouwen te delen!
Hey meiden, Hoe is het bij jullie? @Linnepinna: hoe voel jij je? Nog hopelijk test je binnenkort postief! Alvast gefeliciteerd voor morgen Bij mij is het nog steeds hetzelfde..... ongesteldheid wil maar niet doorbreken (blijft bij bruinverlies). Snap er echt niks van!! Iemand misschien ervaring mee??? Liefs!
Hey meiden, @hier heb ik erg last van me buik, dus denk dat ik ongesteld ga worden helaas. Dit forum is inderdaad heel verslavend Zoe1 ik heb er geen ervaring mee zolang bruin bloedverlies, ik vind wel raar. Morgen kan jij toch ook testen? Ga je ook testen? Linnipinna wanneer mag jij testen? Alvast gefeliciteerd voor morgen!
Het is net echt door gebroken had nog een heel klein beetje hoop... Angel: ik hoop zo dat je morgen positief test! Hou je me op de hoogte? Ik denk dat ik deze maand maar eens ga temperaturen, doen jullie dat ook? Fijn weekend meiden!
Ik hoop het ook, even afwachten. Nee ik temperatuur niet ik gebruik wel ovulatietesten. Gebruiken jullie die ook?
Hey meiden, ik heb vandaag getest maar hij was helaas negatief! Ik hoop dat het gewoon nog te vroeg was. En anders proberen we het volgende ronde weer! Hoe is het met jullie?
Hey angel, wat jammer zeg ik heb nog aan je gedacht vandaag! Wie weet ben je gewoon te vroeg en heb je deze week alsnog een positieve test in handen! Hoe voel je je eigenlijk? Nog gekke dingen? Ik ben nog altijd ongi ben wel van plan om deze cyclus te gaan temperaturen. Weten jullie hoe dat werkt? Wanneer je temp. stijgt of daalt? Welke ovulatietesten gebruik jij? Ik heb net de sensitesten besteld, extra gevoelig. En wanneer start je met testen?
heey, Ik had vorige week dinsdag de 21ste ongi moeten worden, maar heb hem nu nog niet. Dinsdag op woensdag nacht wel kleine bloeding gehad dat was ook maar heel weinig 1x vegen en was weg, dacht snachts ben ongi geworden dus wou om 9 uur een schone in doen keek ik zat er geen spatje bloed in de tampon terwijl het rozig was. Smiddags had ik een test gedaan negatief, donderdag test gedaan negatief, zaterdag avond leek het net met het afvegen of er een klein beetje bruin bij zat maar je moest wel goed kijken, volgende dag (zondag) weer maar een test gedaan weer negatief. Ik dacht bel vandaag even huisarts krijg ik te horen je moet eerst 2 weke overtijd zijn maar was helemaal vergeten te zegge van die bloeding ik zo kan je niet een keer een uitzondering maken weet ik niet moet ik even overleggen dus nu tussen 11 en 12 terug bellen en dan zal ik het gelijk van die bloeding zeggen. Ik vind dit heel raar heb ook raar gevoel in me buik soms ook beetje zenuwachtig gevoel zeg maar soms misselijk veel buikpijn soms lichte hoofdpijn. Hoop straks meer te weten pfffff wat is wachten irritant zeg.
Hey Moppie, wat vervelend zeg! Ben je wel eens vaker over tijd? Ik hoop dat je naar de huisarts kan vandaag, vind het wel vreemd. Ik heb er zelf ook geen ervaring mee Houd je ons op de hoogte? Ben erg benieuwd! Succes!!
@zoe1 In het begin was ik wel onregelmatig maar de laatste 3x was het op tijd dusja. Ja hoop het ook dat ik nog naar de HA kan nog 3 kwartier en dan bel ik ben net half jaar gestopt met de pil (eind aug) wordt er zenuwachtig van wil het gewoon weten. Het liefst wist ik het gister al dan vandaag zeg maar.
Net HA gebelt moet gewoon nog een week wachten pffff wat duurt dat lang hoop echt dat het nu raak is als ik zaterdag of vrijdag nog niet ongi ben miss nog een test hale kijke wat die dan aangeeft.
hey meiden, Ja ik baalde echt dat hij negatief was ik hoopte zo dat het deze maand weer raak was. ik was zo blij toen ik zwanger was en wil dat gevoel gewoon weer terug. Maar helaas, we oefenen gewoon weer verder. @moppie was vervelend dat je lang overtijd bent en eigenlijk gewoon niks weet. wachten is altijd zo vervelend. Ik hoop dat het raak is voor je! Ben je allang bezig? @zoe1 en is je ongesteldheid al over? we gaan er gewoon weer voor volgende maand. en ga je nog temperaturen? weet jij precies hoe het werkt? in welke ronde zit je nu?
Ik ben ook aan het wachten.. vrijdag kan ik testen, dan is het 14 dagen later dan mijn eisprong. Ik heb steeds een ballon-gevoel met steken in m'n buik. Het begon 5 dagen na mijn eisprong eerst links en nu echt in mijn buik. Ben zo benieuwd.. Ik dacht ik test woensdag wel, maar ja.. stel het is dan negatief omdat het te vroeg is. Dat lijkt me ook niet lekker zitten. @moppie1992 Welke zw.test heb je gebruikt? Niet elke test schijnt goed te reageren.
Hey danssie! Ik heb ook eerder getest dan de dag dat mocht ik heb getest met clearblue. En vandaag met kv 2v5 euro maar die was ook negatief! Helaas maar ja we gaan gewoon verder! Met welke testen test jij?
Ik heb ook die van de KV 2v5. Maar misschien wacht ik ook wel tot vrijdag. Misschien voelt het als een enorme teleurstelling als het negatief is of dat ik enorm zenuwachtig wordt. Ik weet nog niet wat ik doe. Ik ben er mee bezig omdat ik mijn buik constant voel. Maar ben niet zenuwachtig of ongeduldig. De overweging om het eerder te doen is alleen dat ik eerder weet of dit nou een zwangerschap is en ik verder kan denken dan die pijn
@ Moppie: wat balen zeg!! Kan me voorstellen dat je er gek van wordt! Vind het ook wel een beetje raar dat je zo lang moet wachten van de HA. Wie weet krijg je van de week een positieve test in handen.... Hoe voel je je nu? @ Angel: mijn ongesteldheid is nog niet over, morgen laatste dagje denk ik! Morgen begin ik met temperaturen, geen idee hoe het werkt, haha. Internet maar even afstruinen Ik kan me voorstellen dat je zo graag weer dat fijne gevoel terug wilt! De teleurstelling lijkt me verschrikkelijk, hoe kwam jij er achter dat het mis was? Hopelijk is het de volgende ronde raak! Ik ga nu mijn 2e rond in, hopelijk ook de laatste Mijn zus en moeder waren meteen de eerste ronde zwanger (ging er stiekem een beetje van uit dat ik dat ook zou zijn). Maar ik moet natuurlijk niet klagen!!!Begin net! Ik denk dat iedere vrouw het heeft, als je er eenmaal voor gaat wil je het liefst gisteren nog zwanger zijn! Ben je trouwens nog steeds niet ongesteld? Ik vind het lange wachten zo vervelend... ben heeeeel erg ongeduldig @Danssie: spannend zeg.... ik hoop dat je vrijdag positief test!! Hou je ons op de hoogte?
@angel ben nu vanaf eind augustus gestopt met de pil. Vind het ook vervelend dat ik lang moet wachten ben nu volgens mijn banner 8 dagen overtijd. @zoe1 voel me wel goed nu wel moe maarja schrok pas half 10 wakker en veel buikpijn soms misselijk maar dat is niet erg dat is maar heel af en toe, maarja als ik het maandag nog niet ben dan bel ik HA gewoon weer even. Heel misschien dat vriendlief zeg vandeweek nog even een testje wagen kijken wat die nu aangeeft mijn zus teste bij haar 2 kids ook pas na een week positief, zondag laatste test gedaan dus miss morge of vrijdag ofzo weer 1 doen van kv2v5. Ik vind het wel raar laatste 3x redelijk op tijd 1x was ik wel wat eerder ongi geworde van die 3x maarja. Vind het raar van die bloeding die ik hegad heb en zaterdag avond met ietsie pietsie bruin bij het afvegen je moest wel goed kijke die eerdere bloeding was gewoon rozig was ook 1x vegen en hup was weer weg heb zelf wel zoiets van ben zwanger, maar durf niet te veel te hopen bang op weer een teleurstelling. xx