Innesteling of??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Didi gefeliciteerd! Geniet ervan meid!

2. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @Didi! gefeliciteerd met je zwangerschap! ik mag volgende week pas testen, ik denk dat ik dat dinsdag even doe. dan is het precies een week terug dat ik met de assistente van de huisarts gesproken heb :)

@Zoe, mijn borsten zijn nog steeds gevoelig, hoewel ze wel minder strak staan zeg maar, maar volgens mijn vriend zijn ze wel heel erg zacht haha! Tis niet dat ze giga pijn doen (mits er niemand aanzit) maar zodra mijn vriend mij een te dikke knuf wil geven moet ik hem toch wel een beetje wegduwen en au zeggen.

Ja ik moest gisteren in de supermarkt echt heel even stil staan beetje gebogen staan, en ik ging even een beetje drukken op de plek waar het pijn deed. Heeft toch wel even aangehouden. Tis er nu overigens weer, af en toe ook net naast mijn lies aan de rechterkant, voelt af en toe alsof ik mijn hart daar voel kloppen.

De misselijkheid is er met vlagen. Weet wel dat ik gisteren echt best veel gegeten heb voor mijn doen (Mijn ontbijt was een uitsmijter ham/kaas met 3 plakjes brood eronder haha), daarna smiddags nog 2 zakjes van mijn nieuwe verslaving gehad (kellogs mini breaks <3) savonds een flink bord eten, daarna een appel, daarna snoep en daarna nog es pistasche nootjes allemaal achter elkaar haha! pfff en nog vanochtend na mijn eerste kopje thee een misselijk (leeg) gevoel.

Nu ik erover nadenk is het best grappig, heb ineens een voorliefde voor appels, appelsap en appelthee :S. Mijn moeder vertelde me een tijdje terug dat toen zij zwanger was van mij, zij ook gek op appels was, en komkommers haha! Nouja we zullen zien misschien ben ik er wel gewoon teveel mee bezig ;)

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd hoe ver je bent! Was de streep heel donker? Ik zie net dat je in Arnhem woont, we wonen dicht bij elkaar! Grappig zeg :). Ik kom nl uit gendt (tussen Arnhem en Nijmegen).

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Angel, hoe is het met jou meis? Nog steeds ongesteld?
    Fijne dag he!!!

5. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Ben nu ongeveer 5 weken zwanger. Net bij prenatal geweest. Wordt denk ik mijn lievelingswinkel aankomende tijd. We gaan het woensdag aan mijn schoonouders vertellen en volgende week zondag aan mijn familie (verjaardag van mijn nichtje).
    @ zoe1, hebben jullie het al aan iemand verteld?

6. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ik had vanochtend trouwens ook het idee dat mijn gekookte eitje "vreemd" smaakte, mijn vriend nog even een hapje laten nemen die vond er niets raars aan...t smaakte gewoon naar ei.

En mijn vitaminewater proefde ineens alsof het beschimmeld was haha! stom zeg! ook daarover had vriendlief niets te klagen :(

Didi wat leuk zeg! al 5 weken zwanger wow!
    Zoe wanneer ga jij een cb test doen ? of weet je al hoelang je zwanger bent?

liefs!

7. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Ik heb het vermoeden dat ik 5 weken zwanger ben. Want volgens een app die ik heb, gaf dat aan. Ga denk ik zo de cb test doen.
    Weet ik het echt zeker.

8. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @Didi dat kun je inderdaad ook doen! Ben stiekem wel nieuwsgierig ;) Jij en Zoe geven mij weer wat hoop haha.

Wat voor klachten had/ heb je precies?

Liefs

9. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    ik ben de hele dag misselijk, pijnlijke borsten en als ik 'te snel' overeind kom, dan een draaierig gevoel.
    dit heb ik al zo'n twee weken.

zal een foto bij mijn gegevens plaatsen.

10. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    de cb test gaf aan een 2-3 aan. dus ben tussen de 4 en 5 weken zwanger.

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    allereerst didi GEFELICITEERD! echt super.. het duimen heeft dus geholpen..

ik voel me een beetje gek.. ik dacht echt dat ik mijn eisprong had gehad.. 2 dagen geleden voelde ik ineens een bultje op mijn BMM.. het leek wel een speldeknopje en het bultje was heel hard.. ik schrok er wel van dus dacht even goed in de gaten houden.. vanmorgen werd het bultje zachter.. vanmiddag was het bultje weg en voelde ik duidelijk de BMM open staan.. heb nu nog meer extreem elastisch slijm.. net een hele stekende kramp in mijn buik.. ik snap er niks meer van.. we klussen gewoon nog even goed door..

liefs,

Loes

12. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Hoi allemaal,

Dank je wel voor de felicitaties. Heb het net wel aan mijn zus verteld. Wilde het liever niet over de telefoon vertellen, maar kon het ook niet meer voor me houden. ;)

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL

Jeetje wat een klachten allemaal! En wat grappig dat je moeder dat ook had zeg! Als ik dat zo allemaal lees zou je toch wel denken dat het raak is! Hoop het zo!!!

Vervelend van je borsten, daar kan je echt last van hebben. Ik had telkens na mijn eisprong enorm pijnlijke tepels :s zelfs met bh aan deed het enorm veel pijn. Nu valt het wel mee.

Nog een weekje geduld.... Lastig hoor! Hopelijk heb je veel afleiding deze week en is de tijd zo voorbij!

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL

Ik had trouwens weinig klachten, daarom dacht ik ook dat ik niet zwanger was. Nu heb ik al 1 cup maat groter ;) vlagen misselijk (niet heel erg hoor) en af en toe een beetje duizelig.

Liefs!

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    En zit je nog op een roze wolk? Ik kan het soms nog steeds niet geloven....
    Jullie hebben leuke momenten uitgekozen om het te vertellen! Wij hebben het nog aan niemand verteld. Weet ook nog niet zo goed wanneer we dat gaan doen. Ik heb helaas geen moeder meer :( dus daar kan ik het niet mee delen, dat vind ik nu wel heel moeilijk. Met mijn vader is de band heel erg verandert, dus daar ren ik niet als eerste heen. Met mijn broer heb ik een hele sterke band, die vertellen we het denk ik als eerste. Even bedenken wanneer en hoe ;) Mijn schoonfamilie vertellen we het iets later denk ik.

Hoe gaan jullie dat doen?

16. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Hey meiden,

Vind zo leuk dat jullie zwanger zijn! Ik ga jullie goed in de gaten houden ;)
    Laten jullie wel horen hoe het met jullie gaat en de klachten?

Hier nog steeds ongesteld maar word al iets minder!
    Toch maar weer ovulatietesten gehaald we gaan er weer helemaal voor!

Fijne avond allemaal!

17. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Als mijn schoonouders woensdag komen eten geven we ze alle 2 een slabbetje kado met opa/oma is de liefste.
    Volgende week zondag viert mijn nichtje haar verjaardag en dan geeft mijn zus een kado die ze dan gekocht heeft.
    Mijn zwager en schoonzus wonen in Italië en toevallig komen ze as donderdag naar nl.
    Ik wil dan in het Italiaans zeggen dat we zwanger zijn (moet daarvoor wel ff oefenen).

Wat jammer dat je moeder niet meer leeft. Lijkt me nog moeilijker deze tijd.

Ook ik vind het nog moeilijk om me voor te stellen dat er een kindje in mijn buik zit.

18. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Ik had toen ik zwanger was een lijstje gekocht en daar een gedichthe in gedaan met

Jullie kunnen me nog niet horen
    Jullie kunnen me nog niet zien
    In ....... Word ik geboren.
    Mag ik dan in dit lijstje misschien?

Heb hem nog bewaard en ga het de volgende keer als die komt geven, alleen dan een andere maand!

19. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Als ik het zo bereken via internet wanneer mijn laatste menstruatie is geweest dan zou ik nu net in week 4 zitten. bij week 5 staat pas dat een zwanerschapstest nu gedaan kan worden. nu zit ik dus te twijffelen of ik dinsdag wel moet testen. misschien is het dan nog wel te vroeg. heb toh stiekem vanmiddag een test gedaan en deze was zo negatief als het maar kan.

ik zat meteen alweer te denken "heb ik mezelf dan gewoon gek gepraat?" Maar meteen erna dacht ik "ja maar de dingetjes die ik voel zijn toh wel echt hoor!"
    zit vanavond al de hele tijd met darmkrampen alsof je al een paar dagen net e grote behoefte hebt kunnen doen. en dt terwijl het vanochtend nog gebeurd is. ook lijkt het gek genoeg alsof mijn darmen meer uitpuilen dan anders. En het kriebelt om mijn tepels en op mijn onderbuik haha:(

btw vanmiddag een nieuwe bh moeten kopen. een cupmaatje groter. niet een hele cup hoor;)

hoe gaat het verder hier?

Liefs

20. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Maar je bent nu 5 weken over tijd?

Bij is het buiten de zwangerkwaaltjes goed. Nog wel wat ongeloof hoor. Komt vanzelf wel.

Deel Deze Pagina