Oh wat leuk zeg!!! Dat is wel een heel leuk idee met die slabbetjes, zou ik dat idee mogen 'jatten' ? hihi. Ik zat te denken om aan mijn neefje (kleine van mijn broer) iets te geven waar op staat: ik word grote neef. (als dat er is hoor). Dus jij moet er even een cursusje Italiaans tegenaan gooien . Wel een super leuk idee! Ja, dat vind ik ook echt heel moeilijk. Ik had echt een enome sterke band met mijn moeder, mis haar elke dag. Nu helemaal natuurlijk, er zijn zoveel dingen die ik haar zou willen vragen! . En had zo graag haar gezicht willen zien als ik het haar had verteld, gelukkig is ze wel oma geworden van mijn 2 neefjes (van broer en zus). Dus dat heeft ze mee mogen maken, en trots dat ze was! Het is nu alweer 3 jaar geleden.... tijd gaat echt snel. Heb jij het je ouders al verteld?
Heb het mijn ouders nog niet verteld. Ga ik volgende week doen. Sterker nog, mijn moeder denkt dat ik ongesteld ben geworden afgelopen week. Wordt dus een superleuke verassing. Natuurlijk mag je het idee jatten. Bij prenatal heb je best leuke dingen.
Hihi dus nog geen hele cup? Nou hier wel hoor, helaas... had net vorige week een nieuwe bh gekocht, beetje stom ook natuurlijk . Ach ja, hopelijk pas ik die ooit weer! Weet je ook wanneer je ongeveer je ei hebt gehad? Dan weet je een beetje wanneer je kunt testen. Ben je al een keer ongesteld geworden nadat je gestopt bent met de pil? Behalve de ontrekkingsbloeding dan.
Dat word dan helemaal een leuke verrassing voor je moeder! Ik ben echt verslaafd aan babypark.nl en prenatal ga ik van de week ook maar eens bezoeken! Ben benieuwd!!
Wow angel, krijg helemaal kippevel . Mooi zeg! Hoe kom je daar aan? Ik hoop zo dat het voor jou deze ronde ook raak is meis. Wil je mijn ovu-testen hebben? Ik heb er echt nog veel over, ik had er 20 besteld en maar een paar gebruikt.
Ik heb zelf nooit echt gevoeld aan mijn BMM, dus ik zou ook echt niet weten wat het kan zijn!? Ik zou inderdaad gewoon nog even door klussen, kan geen kwaad! Op welke dag zit je nu? Ik denk dat je nu pas je ei hebt namelijk, omdat je zoveel slijm hebt. Na je eisprong heb je echt niet meer zoveel slijm. Je temperatuurt niet toch?
Nee als ik het goed heb. Ben ik nu een weekje te laat. dat ongeloof kan ik me voorstellen ik zou hetzelfde hebben. geniet er maar van voor je het weet ligt ze en je armen Liefs
Hihi nou heb altijd een kleine maat gehad dus stieken wel blij Had altijd 70b en nu dus 75b hoewel die ook redelijk strak zit :s Het was wel grappig dat mijn oma vreemd zat te kijken toen ik zei ja uk moet een grotere hebben. ze vroeg me meteen of alles goed ging haha! ik weet niet precies wanneer dat is geweest. als. ik er vanuit ga dat ik 3 maart ongesteld wad geworden had ik vanaf dat moment moeten rekenen. nee ik heb nog geen normale menstruatie gehad na de vreemde van vorig weekend. heb tot gister elke dag een of twee druppels bruinig bloed gehad net als ik de rest van de week gehad heb.ben un het verleden met mijn ex ook ooit gestopt met de pil. toen liep mijn menstruatie eigenlijk meteen weer op rolletjes. dus vind et nog steeds vreemd.
Dat is dan helemaal vreemd ja! Ik kan het me ook niet voorstellen dat die vorige keer je ongesteldheid is geweest! Jij wel? Ik duim voor je!!! Dan is een maat groter wel mooi mee genomen! hihi. Grappig dat je oma zo reageerde, zou ze iets vermoeden? Dat bruine bloed, zou ik niet weten? Is het veel? Ik had al best een grote cup 70E, die nu echt te klein is.... hopelijk worden ze niet veeeeel groter, ik ben maar klein (1.58 en best slank). Dat zou er echt niet uit zien! Mijn man vind het HELEMAAL niet erg natuurlijk . Ik zei al; wen er maar niet aan, ze worden weer gewoon normaal (althans dat hoop ik ).
Haha echt joh? Dacht ze dat je een geintje maakte? . Leuke reactie gehad? Ik vind het ook best vroeg om te vertellen aan de ene kant... maar ja als het fout gaat (hoop zo van niet!) dan vertel je het ook.... Lastig! hihi.
Eigenlijk wilde ik het haar ook pas volgende week vertellen, maar kreeg van haar een smsje. Daarin vroeg ze of ik voor de 2e keer peettante wilde worden van haar 3e kind. Ik schrok me helemaal kapot en belde haar gelijk. Hahah 1april. Ik vond het erg moeilijk omhebt toen voor me te houden. Maar omdat zij een grapje maakte, dacht ze dat ik het ook deed. Niet dus
Hey zoe, Dat gedichtje heb ik van internet! Vond hem ook zo mooi Ik wil wel graag je testen hebben! Hoe is het verder met je klachten? En kunnen jullie het al beseffen? Fijne dag! X
@Didi ik heb al helemaal uitgestippeld hoe ikhet ga doen mocht ik nu of ik de toekomst zwanger zijn. Gezellig aan opa en oma een beker kado geven met "Voor Opa" en "Voor oma": erop dan gaan ze vanzelf nadenken haha @Zoe ik kan me niet voorstellen indd dat het laatste een menstruatie is geweest. t was zo weinig! En nee het bruine is niet veel (net als de rest van de dagen maar een paar druppeltjes) is nu ook over maar heb nog steeds het zeurderige gevoel alsof ik elk moment ongesteld ga worden Of mijn oma iets vermoed ik heb geen idee haha, ze vond wel dat ik er goed uitzie en wat dikker geworden ben. (Kan uiteraard ook komen omdat ik goed voor mezelf zorg haha) Maar t was wel leuk dat ze zo zat te kijken. Krijg ook steeds van de moeder van mijn vriend te horen "wanneer word ik oma? ik vind zo'n kleinkind zoooo schattig mijn broer is pas oom geworden ben stiekem wel jaloers.." haha! Nouja als het deze maand niet raak is gaan we sowieso eerst even verder met andere voorbehoedsmiddelen, en eerst zoeken naar een ander huis dan hebben we daar ook geen stress om, en kan ik ondertussen mooi ontpillen als dat nodig is Hey ik bedenk me net dat het maandag is! En heb je de knaltest waar je op hoopte??
Ik zag laatst btw op tv een programma en daar waren ze de babykamer ook aan het klaarmaken stond zo'n mooie tekst op de muur boven het bedje misschien een idee voor jullie "Oogjes dicht slaap maar zacht Want papa en mama houden de wacht"
Die is echt gaaf. In mijn gedachten ben ik al helemaal bezig om de kinderkamer in te richten. (wacht er nog wel ff mee hoor). Jullie al een idee wat voor een kamer je gaat doen?
nee ik temperatuur niet en doe ook nog niet aan ovu testen.. volgensmij maak ik mezelf ook helemaal gek want bij ieder kriebeltje, krampje of vlaagje misselijkheid denk ik ; wat zou dit zijn? vanmorgen ging ik heel vrolijk naar mijn werk, ik had vorige week vrij en kwam erachter dat mijn collega's er een zooitje van hadden gemaakt.. moest drie keer slikken om maar niet in huilen uit te barsten.. we klussen gewoon nog even door en dan zien we het wel.. liefs, Loes
Meiden, Sorry dat ik nu pas het goede nieuws allemaal lees.... Ik was het weekend niet in de gelegenheid om een kijkje te nemen! zo druk gehad!! Heb zeker wel aan jullie dacht @Zoe en @didi....!! Gister lag in onder de zonnebank en toen dacht ik er ineens aan werd zo nieuwsgierig maar kon steeds niet kijken! Wat een super verassing ook voor mijn om zo de maandag ochtend te gaan beginnen! Wordt er helemaal vrolijk van!!! Maare jullie blijven wel gezellig mee kletsen met ons he..!! En onse belevenissen moeten aanhoren.... En ons gezeur als we er even doorheen zitten.... Of super gelukkig met ons zijn als er een van ons ook weer mag aansluiten bij jullie zwangere clubje hihihihihi.... ( miss wek ronde 4 voor mii ) hahahaha xxxxxxxxxx