Innesteling of??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    @angel hier nog niks heb nog geen test gedaan wacht gewoon tot 23 april tenzij vriendlief een test wil halen die is ook best nieuwschierig en wil ook graag dat het zo ver is hihih

had vanmorge wel aardig last van steken onder in me buik en van onderen zeg maar net of ze een naaltje erin prikke enz heb ik ongeveer uurjte gehad en vooral met het lopen dusja wijnig gelope hihihihi :p

2. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    @Angel Nee ik heb nog niet getest ik ga voor de zekerheid mijn menstruatie afwachten (dat zou over 2 weken moeten zijn ongeveer)

@Loes, dat is het punt juist, ik heb mezelf totaal niet gek gemaakt met "zou het" dat daarom de laatste "menstruatie" zo kort was. Eigenlijk pas na die tijd toen ik met de assistente van de huisarts sprak dacht ik goh zou het? Ik heb geen idee op welke dag ik zit, als het goed is zou ik weer een normale cyclus moeten hebben van ongeveer 29/30 dagen. Dan zou ik met ongeveer 10-12 dagen mijn menstruatie moeten hebben. Dus ik wacht het lekker af :)

3. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    hier ineens een verandering
    gistermorgen last van steken in me buik enz wat ik al in een eerder berichtje had gestuurt en ging gistermiddag rond 5 uur even naar de wc en ik check tegenwoordig met het afvegen (sorry voor details) en ik keek ineen keer huh bloed heb nu weer constant buikpijn en steken ben er gewoon niet lekker van misselijk moe enz tot nu toe ga ik er vanuit dat het me ongi is dan maar als het weer heel snel weg is is het dan denk een innesteling denk ik hoor maar wacht het even af vind het allemaal maar raar hoop dat ik 23 april echt duidelijkheid heb

xx

4. Cyll

Cyll Actief lid

3 apr 2012
    166
    0
    16
    Hai moppie ik hoop inderdaad voor je dat het een innesteling is! Ik wil je geen valse hoop geven maar ik ken iemand die na het stoppen van haar pil niet meer ongi werd, zij moest van haar ha elke week testen, op dag 100 van haar cyclus had ze een posi test en inmiddels bevallen van een prachtig wondertje! Ik duim dat het een innesteling is! Liefs cyll

5. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    heey cyll
    nou na het stoppen van de pil ben ik gewoon ongi geworden eerst wat onregelmatig en de laatste 3 x regelmatig maar 24 jan werd ik ongi en in feb op de dag van me ongi een kleine bloeding gehad van ongeveer 5 druppels daarna ook weer niks meer en HA gebelt en bloed laten prikken voor HCG hormoon en later nog een x voor schiltklier en suiker was ook allemaal in orden laatste test heb ik geloof ik anderhalve week gelede gedaan ook niks 23 april een inwendige echo om te kijke of alles wel inorden is dat ik geen pco heb of wat anders en had gisterochtend al heletijd krampen en steken en toen savonds rond 5 uur begon licht te bloeden en vanmorge ook nog gister helder rose (zonder slijn) sorry voor details en nu rood met bruin enz dusja hoop ook dat het innesteling is maarja vrouwenlichaam zit raar in elkaar
    bedankt voor je reactie

xx

6. Cyll

Cyll Actief lid

3 apr 2012
    166
    0
    16
    Hai moppie, Sorry dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen! Wat spannend zeg allemaal!! Het is echt zo vervelend als je niet meer weet wat je lichaam allemaal aan het doen is! Wel fijn dat ze je op van alles getest hebben, en dit allemaal tot nu toe goed is! Hopelijk is straks bij de echo ook alles goed, en je lichaam gewoon een beetje van slag, of nog beter ben je zwanger!! Ik duim voor je! En ja inderdaad het vrouwenlichaam zit soms erg raar in elkaar!

Liefs

7. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    jh nou mijn oma kon moeilijk zwanger raken van de 2e en me zus bleek pco te hebben toen ze voor een 2e gingen dusja de HA zij al dan gaan we wel ff verder kijken of er niks bij jou is hoop idd dat alles goed is en idd miss wel zwanger ben

xx

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    #548 zoe1, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
    Hey meiden!

Hoe is het met jullie?

Met mij gaat het gelukkig iets beter, inmiddels 4 echo's achter de rug..... Gisteren de laatste, daar was gelukkig een vruchtzakje met een heel klein wit ringetje op te zien! Dus dat zag er goed uit voor een zwangerschap van net 5 weken. Omdat ze een BBZ niet uit konden sluiten (omdat er zo weinig was te zien op de echo) wilden ze me toch in de gaten houden. Volgende week dinsdag nog een echo, als het goed is kunnen we dan al een hartje zien kloppen. Ben nu wel een beetje opgelucht, kan ook weer een beetje blij zijn!

@Angel, heb je al een positieve test gehad? Hopelijk heb je snel je ei!!!! :D

@Missg, hoe is het met je? Nog steeds zo misselijk? Heb je alweer een echo gehad? Ik heb ook helemaal geen bloedverlies gehad (gelukkig), alleen die schouderklachten.... Dat is nu ook zo goed als over, dus loos alarm! Gelukkig maar, want ze stonden zondag wel even op het punt om een kijkoperatie te gaan doen.... het is dat mijn HCG mooi verdubbelt was. Schrok toen wel even! Ik mocht ook niet thuis op de uitslag wachten, dat was best even spannend!

@Loes, hoe is het met het wachten? Heb je al testen in huis gehaald?? hihi. Oh echt slopend dat wachten..... ik heb ook echt geen geduld! :p. Weet je al wanneer je gaat testen? Wanneer is je NOD? Ik heb 3 dagen voor NOD getest. Sterkte met wachten.... :)

@Didi, heb je al moeten overgeven? Ik begin ook steeds misselijker te worden :( Je voelt je dan wel echt zwanger he! Oh en ik heb echt enorm veel last van mijn tepels ;) kan niet eens normaal onder de douche staan! haha. Mijn borsten blijven ook maar groeien... :$ haha. En bij jou?

@Teardrops, heb je je nog in kunnen houden met testen? Ik heb geen idee waar die steken van kunnen zijn!? Wie weet ben je wel zwanger! Wanneer had je ook alweer die vreemde menstruatie? Zou je nu dan al kunnen testen? En heb je nog meer kwaaltjes naast het emotionele? Spannend hoor!!

@Moppie, heeft het nog doorgezet? Hopelijk wordt je gewoon weer ongesteld, kan je weer verder!

@Minniii, danjewel voor je lieve berichtje!! Ik heb er nu wel weer vertrouwen in! Het is natuurlijk nog maar pril, maar je moet toch van het positieve uit gaan! Ik voel me ook echt goed, behalve dat ik halverwege de dag in slaap val en misselijk ben ;) haha. Maar dat hoort erbij! ;) Hoe is het met jou? Waar zit je nu in je cyclus? Heb je je ei nou al gehad?

Ik hoop dat jullie allemaal super snel zwanger zijn meiden, duim voor jullie!!!!!!

9. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Hier nog steeds misselijk. Nog niiet overgeven. Zelf heb ik wel het idee dat mijn borsten groter worden, heb nu maat b/c, maar mijn man niet ;).

10. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    #550 Teardrops, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    Wat fijn dat je toch iets hebt kunnen zien op de echo !!
    Nu maar lekker gaan genieten dus ;) Ik heb me in kunnen houden, 20 maart was die vreemde menstruatie. als het goed is zou ik over 8 dagen weer mijn menstruatie moeten krijgen (ik ben eerder ook eens gestopt met de pil en toen liep mijn menstruatie gewoon weer normaal zoals anders elke maand, vaste datum) Ik heb sinds kort wel sneller een misselijk gevoel in mijn maag maar niet dat ik moet overgeven, wel heb ik het overdag steeds ijskoud en komt vriendlief savonds netjes met mijn pantoffels en een dekentje aanzetten haha! alleen snachts is het omgekeerd, dan druip ik bijna mijn bed uit zo warm heb ik het dan :( Misschien heeft het wel met mijn hormoonhuishouding te maken, aangezien ik vorige maand ook gestopt ben met de pil. Ook heb ik af en toe jeukende (.)(.) en die bobbeltjes rondom mijn tepels kriebelen af en toe. Nou heb ik uiteraard meteen maar even mijn borsten gechecked maar voel niets vreemds dat er niet zat dus dat zal wel goed zitten. Wel heb ik in mijn borsten steeds een vervelend trekkend gevoel aan de buitenkant , en helemaal in de binnenkant zucht. Het emotionele gevoel is nog steeds aanwezig, gisteren keek mijn vriend me gewoon aan en ik dacht aaahw kijk nou wat een lieverd! en daar begonnen de tranen alweer te branden ;) haha!

Ik merk wel dat ik de laatste dagen wat sneller cranky ben, voel me af en toe net een bitch! zo'n gevoel van aaargzh 1 ding gaat verkeerd tuuuuuurlijk de rest ook maar! (hihi) En achteraf denk ik dan weer aaah arme mama je moet het ook altijd ontgelden haha! ook ben ik verkouden zucht, en ik droom ontzettend rare dingen. (de broer van mijn vriend zei in mijn droom dat ik moet opnemen hoe hij aan het dansen had want mijn vriend had dat van hem geleerd, (hoe verzin je het he?)) en ik heb heel de maand weinig tot geen afscheiding gezien, tot een paar dagen terug, toen was het ineens alsof ik zo nodig moest plassen en toen "plopte" dr wat uit (lekker ranzig sorry hoor haha) en vanochtend was het net of ik in mijn broek had geplast, ik snel naar de wc, was het gewoon afscheiding wat best waterig was :(

11. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hihihi dat hoord er inderdaad bij! Geniet er maar lekker van:D. Heb constant aan je moeten denken hoor!! Ben super blij voor je dat je zo goed in de gaten bent gehouden in het ziekenhuis en dat alles goed is! helemaal top!!

Ik zit inmiddels weer op dag 15 van de cyclus... Heb geen ei gevoeld maar die voel ik nooit! Ben vanaf dag 8 aan het klussen... om de dag en dag 10 t/m 12.. 3 dagen achter elkaar... Hihi Gewoon omdat we er zin in hadden. Daarna weer om de dag tot nu toe eigelijk.... Veder even kijken hoe en wat we er zin in hebben de rest van de maand.
    Wel had ik Dinsdag cervixslijm.... niet onwijs veel maar wel goed zichtbaar dus had verwacht dat het gister en vandaag meer moest zijn maar het is aanzienlijk minder tot eigelijk niks meer.... Dus miss toch de ei al geweest?!?! Wel vroeg dan want dinsdag was dag 13?!?! zou dat kunnen denk je?!
    Wel hebben we deze maand aanzienlijk meer geklust:D:D Dus wie weet einde van de maand Hihih Hoop het zo joh!...
    Blijf je gezellig mee kletsen mop?! Heb je even gemist hier de afgelopen dagen Hihihi.... snap ik wel hoor je hoofd had je ergens anders bij:)

@ theardrops...

Wat worden we er onzeker van he....;) Van alle dingen die we voelen... of denken te voelen steeds!!... "Zucht":p.
    Laan we hopen dat we ook allebij ons snel mogen aansluiten bij Zoe en Didi Hihihi.

Groetjes

12. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    @teardrops: ik had voordat ik wist dat ik zwanger was, precies dezelfde klachten ;). Alleen was mijn cyclus wel regelmatig. Het enigste en het meest vervelende is afwachten. Gisteren had ik echt een k*tdag. Ontzettend misselijk. Nu valt het gelukkig mee.
    Succes dames. Jullie tijd komt vanzelf. Zal voor jullie duimen.

13. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    @zoe ja het heeft doorgezet vanaf 10 april (savonds al ongi) was best wel heftig meer als normaal wist niet dat een vrouw zo erg ongi kon zijn maar heb het idee dat het al een stuk minder is nu dus zal vandaag of morgen wel weer weg zijn ja dan kan ik idd weer lekker verder en 23ste naar de gyn kijke wat die zeg

14. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat wachten is echt verschrikkelijk! kon het gister niet meer laten en heb een testje gedaan.. er waren zoveel berichten in het NOD forum over vroege positieve testen.. nou die van mij was gewoon omo-wit.. mijn NOD is 17 april dus wat dat betreft heb ik nog even maar heb gewoon niet het gevoel dat ik zwanger ben ook al heb ik wel een beetje last van misselijkheid.. dat zelfs een bol.com reclame tegenwoordig over baby's gaat maakt me helemaal knettergek.. je kunt niets doen of je wordt ermee geconfronteerd.. als klap op de vuurpijl kregen we van de week te horen dat een iemand waarvan ik vroeger dacht dat het een vriendin was bevallen is van een zoon.. vervolgens kregen we nog een berichtje van haar met daarin letterlijk; HAHA ik ben lekker eerder! ik had een kaartje voor haar gekocht maar die krijgt ze uiteraard mooi niet!

pff.. heb even een baaldag geloof ik!

liefs,

Loes

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoe vergeet er helemaal bij te zetten dat ik natuurlijk super blij ben dat je nu goed nieuws hebt! gelukkig loos alarm! nogmaals gefeliciteerd!

16. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    @loes, wat een b*tch zeg die vriendin, ook al bedoelde ze het niet vervelend, toch zeg je zoiets niets b

17. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hallo allemaal

Ik heb mijn sinds kort hier op de site aangemeld en zo doende
    kwam ik bij deze forumonderwerp uit waar ik bleef hangen en lezen!!!

Ik zal mezelf even voorstellen ik ben bibi 32 jaar zoon van bijna 11 jaar vrij jong moeder geworden uit een eerder relatiie en nu nieuwe relatie hij heeft ook een kind uit een eerder relatie wij wonen samen en willen samen nu ook voor kind gaan .

Nu had ik ergens gelezen dat je 3 dagen voor je eisprong ook zwanger kan raken nu had ik gister avond onwijs last van steek in mijn onderbuik en nu ben ik hele tijd misselijk tandenpoetsen lukte gewoon niet !!!

ik kan pas over 1,5 week eerste keer testen

dit is poging 1 !!!

18. missg

missg Lid

28 feb 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames, bij mij is de misselijkheid gelukkig grotendeels over :) ben zooooo blij daarmee.

Ben zo blij voor je Zoe, het komt allemaal wel goed. Alles is dan nog wel onzeker met elke dag dat het goed gaat neemt de kans af dat het mis gaat. Het wachten is verschrikkelijk ik weet het. Ik ben inmiddels over de 10 weken heen, dus er kan voor mij nog weinig mis gaan, behalve de gezondheid natuurlijk.

19. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Hey meiden,

Zo erg druk geweest de laatste tijd. Inmiddels ook gister smiley gehad dus we zijn volop aan de klus.

Zoe hoe is het met je? Lekker aan het genieten?

Moppie wat vervelend dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt, ben benieuwd wat de gyn zegt.

Teardrops en al getest?

En hoe is het met de rest van de meiden?
    Zit op me mobiel dus lastig om terug te lezen.
    Maar ben benieuwd hoe het is met iedereen?

Fijne dag!

20. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    @ angel ja idd maarja dan weet ik in ieder geval dat ik wel een ei heb gehad ruim 3 weken gelede 10e ongi geworde en nu is het zo goed als weg alleen nog ietsiepietse bruine afscheiding de dus maar 5 dagen ongi (was wel heftige ongi) erger dan normaal maarja 2 1/2 mnd geen ongi gehad dus begrijp het wel nog een weekje dan naar de gyn begin er wel zenuwachtig voor te worden waarvoor weet ik niet heb het al een x bij me zus gezien maar bij jezelf is het toch anders als je er bij na ga denken hihi achja gezonde spanning kan geen kwaad

Deel Deze Pagina