Innesteling of??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    @danssie die van de kruidvat 2v5.

2. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    hey meiden,

Ik ben hier nog niet ongesteld maar dat denk toch dat het donderdag of vrijdag!

Zoe1: ik kwam er achter dat het mis ging ik kreeg s ochtend enorme buikpijn. Daarna wilde ik naar me werk toe gaan maar dacht ga nog even naar de wc en toen zag ik bloed zitten en dacht dit is niet goed.
    ik hoop zo dat het volgende ronde raak is en voor jou natuurlijk ook.
    Ben nu sinds augustus bezig. ja inderdaad als je eenmaal bezig bent wil je het liefst meteen jammer genoeg werkt dat niet zo.
    Maar toen ik met ovulatieteste begon was het in een keer raak misschien geluk maar ga vanaf volgende maand gewoon weer proberen met die testen!

moppie: erg vervelend dat je zo lang overtijd bent, kan begrijpen dat je gewoon antwoord wilt, ik hoor graag van je als je wat meer weet!

3. missg

missg Lid

28 feb 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

ik heb inmiddels 3 zwangerschapstesten gedaan alle 3 positief. nou heb ik alleen sinds gister last van licht rood bloed en buikkrampen. ben bij de vk geweest en die zag wel een vruchtzakje. nu kunnen ze mij pas 14 maart vertellen of deze wel of niet is bevrucht. 2 van de testen waren simpele hcg testen en gaven maar een lichte streep. zou dit weer een miskraam worden??

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Angel2, wat lijkt me dat naar zeg, dan ben je eerst super blij dat je zwanger bent om vervolgens weer teleurgesteld te moeten worden.... :( Je schrikt dan echt of niet? Ik hoop zo voor je dat het snel weer raak is en dat alles goed blijft gaan! Eerst maar eens ongesteld worden he!? Of niet natuurlijk, en dan postief testen! :)

@ moppie, wie weet test jij net als je zus pas laat positief!! :) Het blijft natuurlijk ook raar dat je nog steeds niet ongesteldheid bent, wie weet is het goed nieuws! Laat je het even weten als je weer een test hebt gedaan?

@missg, spannend zeg.... hopelijk is alles gewoon goed! Balen dat je zo lang moet wachten voordat je meer weet. Ik duim voor je!! Houd je ons op de hoogte?

5. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    @Zoe ik laat het zeker weten als er wat veranderd ja hoop het ook dat ik pas laat posi test en anders gewoon maandag lekker naar de HA. Was van plan om vrijdag of zaterdag nog een test te halen en te testen moet ik zowiezo doen voor ik naar de HA gaan zij de HA.

6. Hepburn

Hepburn Lid

29 feb 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello ladies,

Lees al een tijdje mee maar heb zelf nu ook een vraagje...

Ik snap er niks van, ben nooit overtijd en nu ineens 3 dagen. Afgelopen zondag dacht ik dat ik ongesteld moest worden: had 's ochtends ineens buikkramp en moest naar het toilet rennen omdat ik zo nodig moest poepen (excusez le mot). Zat zwetend op de wc, voelde me afwisselend bloedheet en ijskoud, heel vaag, alsof ik buikgriep had ofzo. Was heel misselijk en had best wel erge buikkramp, een beetje zoals vroeger op de middelbare school als ik ongesteld was. Was gelukkig binnen een half uurtje over, en geen bloed te bekennen.

Die middag ging ik douchen en ik was nog steeds niet ongesteld, maar ik zag op de witte handdoek waar ik op ging staan wel ineens een hele lichtroze druppel bloed. Echt maar 1 druppel. In mijn onderbroek niets te zien en ook niets gevoeld. Heel raar.

Inmiddels is het woensdag en ik ben nog steeds niet ongesteld. Gisteren een testje gedaan: negatief. Vandaag nog een keer geprobeerd maar dan voor de zekerheid die 'vroege' van Predictor (omdat ik dacht dat die misschien gevoeliger is): maar ook negatief.

Ergens lijkt het me sterk dat ik zwanger zou zijn want kan me niet meer herinneren of ik rond de 14e dag van mijn cyclus heb gevreeen. De laatste keer dat ik zeker weet dat we het hebben gedaan was de 17e, maar omdat ik op 29 januari voor het laatst ongesteld ben geworden lijkt het me sterk dat ik toen zwanger ben geraakt toch...? Ik zou het wel heel leuk vinden...

Wat denken jullie? De dokter zegt dat ik over 10 dagen maar bij haar langs moet komen met een ochtendplasje als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.

7. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    hey meiden,

Ik ben helaas toch echt ongesteld geworden.
    We gaan gewoon weer voor de volgende ronde.

Zoe1 en hoe is het met jou?

Moppie en bij jou al iets meer duidelijkheid, kan je niet vragen ergens of je kan bloedprikken?

hepburn: het lijkt op een innestelling maar als je rond die tijd geen seks hebt gehad lijkt het me sterk. Misschien dat je gewoon een paar dagen later bent dan normaal.
    Ik zou anders van de week nog een keer testen en dan naar de huisarts bellen.
    ik duim voor je! Laat je even weten hoe het is afgelopen?

8. Hepburn

Hepburn Lid

29 feb 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Angel2. Ik denk het ook niet, het zou in elk geval niet logisch zijn want de timing klopt niet echt maar stiekem hoop ik het toch een beetje. Ben vandaag wel in een waanzinnig slecht humeur dus ik zal morgen wel alsnog ongesteld worden... Als ik dit weekend nog steeds niet ongesteld ben ga ik nog wel een testje doen. Ik hou je op de hoogte ;)

9. ruma

ruma Lid

29 feb 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik heb een vraagje. Ik ben 3 dagen overtijd en vanmorgen had in ineens enorme kramp in mijn onderbuik. Ik kreeg het helemaal warm, duizelig en wankel op mijn benen. Ik raakte een beetje in paniek want ik dacht te gaan flauwvallen. Ik heb nog geen enkele afscheiding gehad, ik weet dus ook echt niet wat ik hiervan moet denken of wat het kan zijn! Hebben jullie een idee? Het voelt iig niet goed.
    Groetjes Ruma

10. Hepburn

Hepburn Lid

29 feb 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee, dat had ik dus ook afgelopen weekend. Raar!

11. ruma

ruma Lid

29 feb 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik dus ook niet, weet echt niet wat ik er van moet denken. Volgens de dokter moet ik morgenochtend eerst een test doen. Maar als je zwanger bent heb je toch niet van die pijnlijke krampen. Ik heb dan meer het idee dat er iets niet goed is?!?

12. Hepburn

Hepburn Lid

29 feb 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig... Ik weet 't ook niet... had ook heel erge kramp, maar bij mij duurde het maar heel kort, een half uur ofzo. Ontzettend duizelig ook, beetje misselijk, afwisselend superwarm en dan weer ijskoud, rillerig, zweten... en een soort van bijna-diarrhee. Hoe lang duurde het bij jou?

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey angel2, net een heel verhaal geschreven, druk ik het weg! :( Grrrr haha. Maar weer opnieuw beginnen!
    Balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn om te weten waar je aan toe bent toch? Ik ben dan het liefste zo snel mogelijk ingesteld, op naar een nieuwe ronde! :)
    Ik ben gelukkig niet meer ongesteld, heb er altijd zo'n hekel aan! Ik temperatuur sinds gisteren, las dat je temp na de eisprong iets stijgt en zo blijft als je zwanger bent. Weet niet of ik er wat aan heb, maar probeer het toch ;) ik heb graag alles in de hand, best lastig! Aangezien je een zwangerschap niet kunt plannen ;)
    Ga je ook weer ovulatietesten gebruiken? Ik wel, begin denk ik morgen. Waarschijnlijk veel te vroeg, maar beter te vroeg dan te laat ;)

@moppie: hoe is het bij jou?

@ hepburn en ruma: ik heb daar zelf geen ervaring mee, hopelijk zijn jullie zwanger!!

14. missg

missg Lid

28 feb 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zoe1, nog steeds geen verandering :( soms houd het bloeden op daarna drup ik weer. word gek van de onzekerheid. zondag doe ik nog een test en als die positief is mag ik maandag bloed prikken en gaan ze naar mijn hcg gehalte daar kijken.

@angel2, ik vind het rot om te horen dat je toch ongesteld bent geworden.

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    @missg: jeetje, wat moet dat frustrerend zijn zeg! Vind het echt rot voor je, hopelijk is het loos alarm. Ik lees ook wel eens dat sommige vrouwen bloedverlies hebben en dat het dan ook niet erg is. Maar goed, ik heb er natuurlijk totaal geen verstand van! Is het ook echt helder bloed? Of een beetje bruin?
    Heb je al verder op het forum gekeken, misschien zijn er meer meiden met hetzelfde "probleem". Ik duim voor je dat alles goed is!!

16. Witteroos84

28 feb 2012
    63
    0
    0
    Alkmaar
    Hallo dames, ik ben nieuw op dit forum. Had afgelopen maandag mijn NOD dag maar ben woensdag toch ongesteld geworden. (ronde 1) dus beter klussen volgende keer :)) normaal is mijn cyclus 26 dagen (27e dag word ik ongesteld)

17. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    @angel , zoe hier nog steeds het zelfde nog geen ongi ook nog geen test gedaan die ga ik zaterdag halen en dan zaterdag doen mijn vriend krijg ook steeds meer het gevoel dat het zo is. Het liefst stap ik nu m'n auto in rij ik naar de kruidvat en haal ik die testen maarja even geduld hebben. Nu afwachten tot zaterdag als ik zaterdag meer weet zal ik het laten weten en als ik posi test miss een foto plaatsen als ik weet hoe dat moet via mobiel :p

18. mamavannoah

10 jan 2012
    24
    0
    0
    Leiden
    Hey meiden,

Pas ongesteld geweest. Was een dag gestopt en ineens savonds klein plasje bloed in de wc... iemand een idee? Als ik t google dan staat er innestellin$g... kan dat na ongesteld zijn?

19. Anne1605

Anne1605 Lid

28 jan 2012
    15
    0
    0
    ambulant gezinsbehandelaar
    zuid holland
    Dames!
    Precies vorige week donderdag (10 dgn na mijn ovulatie) heb ik 2 dagen wat druppeltjes bloed verloren. Dit stopte ook abrupt. Maandag was mijn NOD dag en toen heb ik enkel wat bruine afscheiding gehad.
    Daarna helemaal niks meer. Gisteren wat krampen en dacht ik nu wordt ik ongesteld, maar wederom niks. Verder ben ik ontzettend moe, lust geen koffie meer en 2 dagen geleden had ik een vieze metaalsmaak ineens in mijn mond..
    Al 3 testen gedaan.. allemaal negatief... Wat nu?

20. missg

missg Lid

28 feb 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zoe1 het bloed was helder van kleur. Sinds gister was het meer slijmerig. net als wittevloed alleen dan roze van kleur, heel appart. Ik ga maar uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen en heb ik de hardste klap nu gehad. Ben best wel emotioneel ineens, heb gehuild om een reclame met mishandelde ezels en vind bugles niet lekker meer. Ik weet dus niet wat me te wachten staat. hoop alleen dat het bloeden stopt, of dat ik ongesteld word. Dan heb ik meer zekerheid!

Deel Deze Pagina