als het goed is en ik ga van een cyclus van 28 dagen uit moet ik 8 mei weer ongi worden hoop dat maandag goed ga aflopen als ik er aan denk krijg ik er wel beetje kriebels en zenuwen van weet dat het niet veel voorstelt maar toch
@Didi dan praat ik over bijna 11 jaar geleden , ik was toen 10 weken zwanger toen ik mee deed ,ik ben naar week gestopt omdat ik van de geur van de flessen misselijk werd zeker omdat ik de eerste 3 maanden misselijk en ziek was van de zwangerschap. @moppie Spannend zeg ,ik snap dat je zenuwachtig van word toch wel iets spannends he meis succes ieder geval !!
Hoi dames. Leuk om te lezen. Zit ook op de wachtbank. Mijn NOD is ook 29-04. En heb ook mijn ei gespot op 15-04 via ovulatie testen. Dus theoretisch a.s. vrijdag innesteling. Heb vandaag ook zo,n stroom gevoel in mijn buik maar dat had ik vorige maand ook. GA proberen mezelf niet gek te maken....... maar dat is moeilijk hihi.
@ smeagol Zit precies een dag later met mn NOD! Haha wat toevallig, ik heb maandag een LH-piek gemeten met een ovulatietest en voelde die middag/avond duidelijk mijn ei! We hebben dag ervoor, dag zelf en dag later geklust en aangezien ik heb gelezen dat soms je eitje pas na 5 dagen kan komen na een LH-piek klussen wij nog even door.. Het is voor ons ronde 4 en bij jullie? Liefs Sanne
@Sanne wij zitten op de zelfde dag dat we ongi moeten worden toevallig zeg alle dames lopen hier allemaal eind april leuk als iedereen nu ook allemaal positief nieuws hebben zou wel leuk zijn he !!!welkom bij het wachtbankje @smeagol welkom bij het wachtbankje ik snap het helemaal !!!
@Sanne Oke leuk. We houden elkaar in de gaten . Het is ons tweede ronde pas. Ben 10-01-2012 gestopt met de pil en werd 8 weken later pas ongesteld. Dus nu mijn tweede goede cyclus. Had nooit verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. Heb al van alles gelezen op internet. Dat de ei na vijf dagen ook kan komen heb ik alleen maar op forums gelezen en nog niet gezien op een doktergerelateerde site. Jij wel? Maar goed we hebben maandagochtend voor het laatst geklust. Zal vanavond wel weer even klussen hihi. En dan op konningendag maar hopelijk proosten met een jus d,orange ipv een wijntje. Ik hoop het voor allen op dit forum.
@smeagol Haha ja jus d'orange! Wel een gave dag om erachter te komen Beleef je Koninginnedag toch op een heel andere manier Ik ben er ook mee bezig en erover lezen is toch geen probleem, zo ben je in ieder geval een beetje georiënteerd en geinformeerd toch? Spannund
nog 2 daagjes voor ik naar de gyn kan, begin nu wel beetje zenuwachtig te worden hoop dat alles goed gaat en ze niks schokkends of wat anders ontdekken. Zal maandag wel wat laten weten hoe het is gegaan enzo.
Moppie, Ik snap dat je zenuwachtig bent! Ik ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen hebben. Laat je even weten hoe het was? Fijne zondag nog!
Hey dames! Iedereen nog op het wachtbankje begrijp ik? Ik dacht dat ik morgen mijn menstruatie pas zou moeten krijgen, gisteren is het dan toch begonnen, eerst wat bruinig vanochtend wat roestig van kleur en toch ook wel wat rood. dus neem aan dat de menstruatie dan nu begonnen is. Ene kant ben ik teleurgesteld, andere kant opgelucht dat ik na het stoppen van de pil meteen de maand erop weer ongesteld geworden ben
@Teardorp Jammer op naar de volgende ronde ,weer nieuwe kansen !! ik zit nog op mijn wachtbankje moet met Qday volgende week maandag ongi worden
@bibinijmegen inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen, misschien dat we het nu nog even voor de zekerheid een paar maandjes met ahum condoom moeten oplossen dan hebben we ook tijd om te zoeken naar een ander huis etc. hoewel we beide zoiets hebben van "Als het een keertje naast het condoom schiet is het ook niet erg" haha Ik zal voor jou duimen volgende week! zal one heck of a Q-day worden dan!
@Teardrops Ik hoop dat je volgende keer meer geluk hebt ,ieder geval blijf positief denken dat is het belangerijkste zeg ik dan maar leuk dat jullie opzoek gaan naar een nieuw huisje succes ieder geval Maar ik kan toch niet wachten tot volgende week dus ik test a.s donderdag al in de ochtend best spannend en ben ook erg zenuwachtig !!
@Teardrops Ahhhh Jammer! Volgende ronde nieuwe kansen !!! Ik ben tot nu toe ook steeds iedere cyclus een dag te vroeg ongi geworden dus ik ben deze cyclus heel benieuwd! Moet Donderdag ongi worden! Groetjes
Ik ben gisteren met mijn beste vriendin meegeweest, ze wilde foliumzuur halen. En toen we daar zo stonden te kijken bij de medicijntroepjes, kwam een meisje bij ons staan die vertelde dat haar moeder verloskundige is enzo. En ze vertelde "over het algemeen gezien hebben vrouwen die een cyclus tussen de 28 a 30 dagen hebben snel kans om zwanger te worden" maar je moet niet gaan denken "wat als ik niet zwaner word wat dan?" want dan kan je het jezelf juist uit je hoofd praten. misschien leuk om te weten voor jullie Ik heb minder last van mijn menstruatie dan ik had verwacht *zoooo opgelucht* heb nog steeds irritante krampjes/steekjes in mijn onderbuik maar het bloeden is alweer bijna gestopt Hoe gaat het met jullie verder? @miniii ik ga duimen voor je! @bibinijmegen, ook voor jou ga ik duimen! Inderdaad nu kunnen we lekker opzoek gaan naar een ander huisje, etc. Hoewel ik mijn vriend hoorde over een vriend van hem die een echo liet zien aan hem, dat ie dr toch wel emotioneel van werd, dus we zullen zien hihi
@ Thear... Dank je wel !! Hihih Spannend! Heb weinig symptomen... Eigelijk eerste maand dat ik me niet gek voel... Dus ik denk dat ze bij mijn ook gewoon komen de duiveltjes.... Zo niet dan Vrijdag of Zaterdag testen... spannend he!! Groetjes
Zoe1! Wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd ik heb de site nog niet helemaal door en heb je reactie gemist! Alsnog bedankt! Ik ben ongesteld geworden op 8 april (pas!!!) nu al 4 positieve ovulatietesten en vandaag ter controle een clearblue digitale test! Guess what een smiley! Dus zo voordat manlief 2 dagen weg is voor werk nog even klussen en hopen dat het op tijd en voldoende is Liefs Julie
sorry voor late reactie maar niet veel tijd gehad om op internet te kome mijn profiel staat altijd wel aangemeld maar alles zag er goed uit alleen in 1 eierstok zate geen eitjes en in de andere waren ze nog niet groot genoeg nou word mijn vriend na gekeke en als ik binne 4 weken geen ongi heb moet ik tabletten halen om het op te wekken en op de 3e dag bloedprikken en als ik binne 4 weken wel uit me zelf ongi wordt moet ik ook op de 3e dag bloedprikken om te kijke hoe hoog de waardes zijn alleen weet niet of ik nou nuchter moet zijn dan moet nog afspraak make om het van me vriend in te leven dusja dan vraag ik het gelijk even ga gelijk ff bellen