Innesteling of??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    kan om 1 uur formulier ophale om bloed te prikke

2. missg

missg Lid

28 feb 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal. Ik ben vandaagheen geweest.de gynaecoloog zei dat het bloeden niet erg was en dat ik nu 5 week en 3 dagen zwanger ben. Dus volgende week woensdag men eerste echo! Gelijk stuk minder stress. Hoop dat het bij de rest ook goed gaat.

Liefs miss g

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    @missg, dat is fijn om te horen! De gynaecoloog zal ook echt gelijk hebben, anders zouden ze dat niet zeggen toch!? Hopelijk kan je nou wat meer genieten van het feit dat je zwanger bent!!
    Spannend zeg, je eerste echo! Laat je het ons weten hoe het was? Ben erg benieuwd!!

@moppie: heb je inmiddels al bloed laten prikken? Wanneer krijg je de uitslag? Hopelijk snel meer duidelijkheid!

@angel2: hoe is het met jou? Nog ongesteld?

4. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    heb bloed laten prikken donderdag pas de uitslag erg laat :(:(:( maar ik bel woensdag al hihhihi zo lang kan ik niet wachten

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pfff donderdag pas!! :( Wie weet is het woensdag al binnen inderdaad ;) Sterkte met wachten he!

6. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    hey meiden,

Missg gefeliciteerd dan nu echt! Ik hoop dat je nu wat rust vind en geniet van je zwangerschap!
    Laat je wel af en toe wat van je horen hoe het met je gaat?

moppie dat duurt lang dat je pas donderdag de uitslag krijgt.
    Ik zou inderdaad woensdag even bellen je kan het altijd proberen ;)

zoe nee sinds vandaag ben ik niet meer ongesteld.
    hoe is het met jou?

7. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey angel2: ik ben volop aan het testen :) streepje wordt al wat donkerder, als ik nu weer een cyclus van 28/29 dagen heb, dan zou ik a.s. donderdag mijn eisprong hebben. Welke testen gebruik jij?

8. missg

missg Lid

28 feb 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angel2 en @zoe1
    ik heb de ovulatie testen van sensitest gebruikt. die heb ik vorige maand voor het eerst gebruikt en gelijk zwanger! dus een echte aanrader! natuurlijk laat ik horen hoe het gaat. helemaal als het over vragen gaan die ik misschien zou kunnen beantwoorden!

9. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Hey meiden

Zoe ik gebruik die van clearblue met smiley ik kan dat niet zo goed met die streepjes. En de eerste keer dat ik ze gebruikt had was ik ook de eerste keer zwanger. Dus heb een goed gevoel bij die testen. En ik snap niet zo veel van die streepjes.

Dankje missg. Er zullen nog wel wat vragen voorbij komen ;) hoelang ben je bezig geweest?

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Ik gebruik ook die van sensitest, wil graag een foto plaatsen, maar heb geen idee hoe het moet! Haha. Die van cb heb ik nog nooit gebruikt, als deze niet werken ga ik die zeker proberen!! Slaap lekker allemaal!

11. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Heey,
    Ik ga morgen ook al bellen kan zo lang niet wachten en als ze hem idd al hebben is dat mooi. Kan tussen 11 en 12 bellen net wanneer ik op school zit hihii :p maar heb dan me laptop mee dus kan het dan wel gelijk vertellen hier. Hoop echt dat ze morgen de uitslag hebben.

12. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    hey meiden,

Op welke dag beginnen jullie altijd met de ovulatietesten?
    Ik heb meestal rond dag 14/15/16 me eisprong dus begin op dag 9 met testen om hem zeker niet mis te lopen!

Hoe gaat het met jullie voor de rest?

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey angel, ik ben ook op dag 9 begonnen. Beter te vroeg dan te laat ;) test jij 1 x per dag?

Moppie, nog 1 nachtje slapen.... Spannend hoor!! Succes hè en we horen het morgen wel! :)

14. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Heb net gebelt zij ze niet Zwanger stond er wel raar vanop te kijken, al 16 dagen overtijd miss is die ene bloeding dan toch kleine ongi geweest ofzo
    baal wel

15. Hepburn

Hepburn Lid

29 feb 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames,

Toch weer ongesteld geworden. Wel een lange deze keer, 5 dagen ofzo. Net weer gestopt.

16. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    hoi meiden,

Moppie ik vind het maar raar zo lang overtijd en dan zeggen ze nu niet zwanger, kan je niet een echo aanvragen? want 16 dagen overtijd is wel erg lang!

zoe ik test 1 keer op een dag, rond een uurtje of 8 s avonds.
    test jij meerder keere op een dag?

Hepburn dat is jammer dat je ongesteld bent geworden!
    Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is.

Meiden hoe jong zijn jullie eigenlijk allemaal?

17. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey moppie en hepburn, wat balen zeg!!!! 😞 ik had het zo gehoopt voor jullie!
    Moppie, zei de huisarts verder nog wat? Wel echt vreemd hoor.... Hopelijk word je snel ongesteld, dan kan je tenminste weer verder. Dit is helemaal zo frustrerend!
    Ik ben nog aan het testen, nog geen ei gespot ;) hopelijk snel!

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey angel, ik test ook 1 x per dag alleen als ik mijn ei verwacht (steken en slijm) test ik 2 x per dag. Ben altijd bang dat ik hem mis. Ik probeer altijd rond 6 uur te testen, wil niet altijd lukken. Hopelijk hebben we snel een ei! 😃

19. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh angel, lees net pas dat je naar onze leeftijd vroeg! 😃 Ik ben 27 en jij?

20. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    als ik over 2 weken nog niet ongi ben ofzo dan kijk ik even of ik een echo kan aanvragen vind het ook vreemd misschien is die lichte bloeding snachts een kleine mini ongi geweest vind het allemaal maar raar

Deel Deze Pagina