Wie o wie weet doormiddel van ovu testen of je draderigslijm hebt voor of tijdens je eisprong ? Ik gebruik nl geen ovu testen maar houd het slijm wel ind e gaten . nu is het zo dat ik 13 t/m 15 mei veel vruchtbaar slijm had . Mijn laatste nod was 28 april en laatste twee cyclussen zaten rond de 30 a 32 dagen. Dus eisprong zou idd rond die datum kunnen zitten ..alleen vanmorgen dipstick teste van zw en kids gedaan maar omo wit . Maar ook nog geen tekeken van ongie .. Ook met niezen heb ik het gevoel dat mijn baarmoeder omhoog word getroklken en doet aardig zeer ..en heb een hoge bm stand .kan er amper bij zeg maar .. Wie o wie weet er iets meer over ???
Ik weet het door te tempen, ik had 3-5 dagen vruchtbaarslijm op de laatste of één na laatste dag daarvan was mijn eisprong. Vaak was er vanaf de eisprong meteen ookal wat 'crèmeachtige afscheiding' bij.
hoi , bedankt voor je reactie ..ik temp dus niet ..meer omdat ik er vaak meerdere keren nog uit moet voor de jongste .dus lijkt me dat weer niet betrouwbaar . Idd na de slijm periode werd het cremeachtig ..best moeilijk volgens mij verschilt het wel iets per persoon denk ik. hou jij je baarmoederstand ook in de gaten ? en wie weet of er een langere lf als 14 dagen bestaat ? of is dat de uiterste lf ?