Beste dames Ik zit met mijn handen in het haar weet het even niet meer,ik voel van alles en kan het aan mijn moeder niet vragen want die heeft vanaf haar 28e geen baarmoeder en eierstokken meer invm baarmoederhalskanker. Ik ben zelf 24 jaar en moeder van een dochter van 5 ,juli 2006 zijn er cellen van mijn baarmoeder mond verwijderd want ik zat in pap 3a. Op dat moment kreeg ik ook geen menstruatie meer en moest ik op advies stoppen met de pil zodat het slijmvlies weer terug zou komen. December 2006 op de echo was het slijmvlies terug en mijn eierstokken zagen er goed uit. Ik heb op 25 maart mijn laatste menstruatie gekregen,en op de nacht van 10 april op 11 april voelde ik steeds buikpijn,soort gevoel van koorts. In die nacht was ik erg onrustig en zat er in mijn urine witte slijmsliertjes met soort bloedstreepjes ,aan het toiletpapier roze slijm. In de morgen van 11 april was alles normaal,sinds die dag heb ik veel last van buikpijn,rugpijn ,erge hoofdpijn, borsten zijn gevoelig aan de zijkanten. Ik slaap ook heel onrustig. mijn vraag is heeft een van jullie dit ook meegemaakt of weet iemand wat het kan zijn. alvast bedankt voor het lezen groetjes, shantie
hmm lijken wel zwangerschaps symptomen... als ik jou was zou ik dit weekend eens een testje doen groetjes van Ramona