Dat weeïge gevoel/lichte misselijkheid in mijn buik en gevoelige borsten komen en gaan een beetje. Sochtends als ik wakker wordt voel ik me redelijk oké. Wat later op de dag zoals nu, kan ik er echt niet omheen. Herkennen jullie dit? Hoop zo dat het van een nieuwe zwangerschap is en niet van een aankomende menstruatie.... Wat is een vrouwenlichaam toch eigenlijk bijzonder hè?
Bij mij wisselen de symptomen ook hoor Misty Ik had net weer roze verlies en wat lichte ongie-achtige buikkrampen... Pfff word er zooo onzeker van!! Kan me herinneren van mijn vorige zwangerschap dat ik maar een x roze verlies had en niet na een aantal dagen weer.. Maar mijn nod hoort pas a.s. Zaterdag te zijn, dus zou ook wel weer erg vroeg zijn voor mijn ongie. Maar aan de andere kant is mijn cyclus ook van slag dus niks is gek. Pff wordt gek van die onzekerheid. Meerdere dagen klein beetje roze afscheiding van innesteling met licht ongie gevoel, kan dat wel. Iemand ervaring mee?
Heb bij mijn eerste zwangerschap nooit roze of bloedverlies gehad. Bij de tweede zwangerschap (helaas mk geworden) had ik rond de innesteling ook wat roze verlies gehad en 2 dagen voor de mk doorzette af en toe wat licht bloedverlies. Nu geen roze of bloedverlies, maar weer natuurlijk niet of ik ongesteld ga worden of zwanger ben 😉 zou tussen woensdag en vrijdag ongesteld moeten worden denk ik... Spannend Deetje! Hopelijk is het van een innesteling!
Hmm denk hier toch eerdaags ongesteld te gaan worden. De bekende hoofdpijn en zeurend gevoel in de onderrug zijn er weer. Waarvandaan de misselijkheid en brandend gevoel borsten zijn is me dan wel weer een raadsel. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden 😕
Dat ongi gevoel heb ik iedere ronde gehad... dat zou een teken kunnen zijn, maar ook weer niet. Maar die gekleurde afscheiding klinkt wel hoopvol! (heb ik zelf niet gehad) Ik hoop voor jou op een goede innesteling!
Nou, helaas.. Vanmorgen helderrood bloed verloren, krampen en nu nog steeds wat bloedverlies. Het is niet zo heftig als ik gewend ben, is veel minder en een week eerder dan verwacht, vind ik wel heel vreemd maar goed, ik denk dat ik er maar gewoon aan moet geloven en toegeven, dat dit mijn ongie is helaas! Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar...
Oh wat ontzettend balen Deetje! Dat is dan wel ontzettend vroeg inderdaad 😕 heb je vaker onregelmatige cyclussen? Hier nog steeds dezelfde kwaaltjes en volgens mij vrijdag of zaterdag Nod... Rugpijn en buikpijn zijn weer weg...
Misty, dit is mijn eerste ronde weer na het stoppen met de pil. Ik heb nu een cyclus van 45 dagen gehad dus. Eerder nooit zo lang. Toen ik zwanger probeerde te worden van mijn eerste had ik cyclussen zo rond de 33-34-35 dagen. Niet langer, en dus ongeveer even lang iedere maand. Ben benieuwd waar deze uitschieter vandaan komt Misschien ontpillen? Weet niet of dat ook geldt als je nog niet eens een jaar weer aan de pil bent geweest na zwangerschap.. Ik vind het nu ook echt lastig hoe ik nu dan mijn ei moet zien te vinden komende ronde. Zie dat jij ook wat onregelmatig bent. Hoe doe jij dat? Van welke cycluslengte ga jij uit dan met je eisprong? tips zijn welkom! Nu nog hopen voor jou dat bij jou niet de ongie er door heen komt zetten! Duimen.
Ik heb inderdaad ook een onregelmatige cyclus. Tijdje ovulatietesten gebruikt van cb. Die zijn prettig in het gebruik, maar vind ze erg duur. Deze cyclus is door de Gyneacoloog bijgehouden middels echo's, dus vrijwel zeker van mijn eisprong deze keer. Verder let ik vooral op signalen van mijn lichaam als ovulatiepijn en meer afscheiding. Je zou even kunnen googlen op ovulatie symptomen, wellicht dat je deze dan ook gaat herkennen. Veel succes komende ronde!
Dank je Misty!! Ik heb voor de zekerheid maar wat testjes besteld alleen dan wel ( sensitive) dipsticks van sensitest, die zijn tenminste nog te betalen Nu hopen dat ik een ei heb en hem kan vinden komende ronde! Jij ook nog succes met de komende wachtdagen!
Zet het wel door Dee-tje? Want ik had bij mijn zwangerschap in september ook een bloeding die echt op een ongi leek, alleen begon hij na 1 dag al te minderen tot alleen bruinverlies... Toen had ik op 3 en 4 dpo ongikramp, met op 3 dpo beetje bruinverlies. Toen paar dagen redelijk normaal, en toen op 7 dpo dus die flinke bloeding. Had de afspraak met de HA al gemaakt omdat ik dacht dat mijn cyclus nu echt van het padje af was... Maar op 8 en 9 dpo alleen bruinverlies, en op 10 dpo een duidelijke posi test.
Emily, Helaas denk ik dat hij wel echt goed doorzet nu Hoopte ook nog dat het niet echt mijn ongie was, maar bloed nu echt flink. Ik vind het ook nog steeds raar dat het een week eerder dan verwacht is, aangezien ik echt dacht mijn ei een week geleden ongeveer op zaterdag te hebben gehad, maar misschien dat de ovutest tegen mij gelogen heeft en mijn ei dus toch al eerder was Ik heb op het moment even geen idee wat het kan zijn. Misschien heb ik uberhaupt wel geen ei gehad, maar wel ongie. Ik start maar weer opnieuw deze ronde, hopen dat het iets regelmatiger wordt
Net na een negatieve test van maandag, vanochtend op mijn Nod alsnog licht positief getest 😊 de klachten zijn dus toch echt zwangerschapsklachten. Ben zo blij. 14 nov naar de Gyneacoloog voor bespreken van de uitslagen van ons vruchtbaarheidsonderzoek. Dat is nu wel duidelijk 😊 veel succes nog allemaal! Voel me wel super onzeker na de miskraam van februari, maar we gaan er vanuit dat het deze keer een plakbeeb is.
En een CB voor de zekerheid 😊 veel succes allemaal en hopelijk voor jullie ook snel een positieve test.
Super hoor meid, heel erg gefeliciteerd en probeer langzaamaan maar te genieten ondanks je onzekerheid! Het is je gegund Ik hoop idd ook snel een mooie test in mijn handen te hebben!