Lage rugpijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by Rdas, Sep 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rdas

Rdas Niet meer actief

Hallo dames
    Ik heb 8 september mijn nod dag. Vorige week in mijn vruchtbare dagen alle dagen goed benut.
    Sinds vorige week heb ik steekjes in m'n buik en vanaf vanochtend hele lage rugpijn. Net alsof ik op mijn stuitje gevallen ben. Kan dit te maken hebben met een eventuele innesteling?

2. Roxie

Roxie Actief lid

Aug 23, 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook vanaf dag na de dag van mogelijke innesteling! Ben nu 1 dag overtijd en ga morgen testen, hopelijk betekent het voor mij iets goeds en voor jou ook!!! Succes!!

3. Rdas

Rdas Niet meer actief

Ik hoop het voor je!!! Ik zal voor je duimen! Hoeveelste ronde is dit van jou? Mijne 4e ronde. Ik heb echt alle trucs gedaan vorige week haha ik hoop dat het effect heeft. Ik heb het al heel warm en voel me totaal niet lekker. Helaas ik moet nog een hele week geduld hebben :( daar kom geen einde aan haha

4. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    bij mij begon ook een belletje te rinkelen toen ik plots op het werk de hele dagen niet meer zo fijn vond ivm m'n rug
    op het eind van de dag liep ik bijna krom van de pijn :-o

Hier meteen daarna positief getest .. ik duim voor jullie dames !

5. Rdas

Rdas Niet meer actief

Was dit voornamelijk lage rugpijn? Ik heb lage rugpijn maar ook veel pijn bij de schouders

6. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Rdas, het zou best snel zijn als je 7dpo al zo'n duidelijk zwangerschapssymptoom hebt, maar goed, de wonderen zijn de wereld niet uit... Ik heb altijd lage rugpijn voor mn NOD, maar in m'n zwangerschappen nog wat heftiger. Succes met wachten.

7. Rdas

Rdas Niet meer actief

Maar lage rugpijn kan dat ook de innesteling zijn?

8. Roxie

Roxie Actief lid

Aug 23, 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn anderhalf jaar ''bezig'' en hebben een miskraam achter de rug. Nog nooit een positieve test gehad, waarschijnlijk was dit toen ook de reden dat het mis ging, en nu hoop ik voor het eerst in mijn leven een positieve test in handen te hebben. Ik heb goede hoop hoewel ik mezelf had gedwongen die te laten varen, anders is de teleurstelling des te groter :( Maar morgenochtend testen en dan gaan we het zien :):)

Ik hoop voor je dat de trucs hebben gewerkt en je 'niet lekker voelen' een goed teken is!! :)

9. Rdas

Rdas Niet meer actief

Ik hoop het zo voor jou Roxie!!! Ben erg benieuwd naar je antwoord morgen. Ik hoop dat ik ook goed nieuws krijg volgende week mja vorige maand was ik ook heel erg overtuigd zwanger te zijn maar helaas.

10. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

Aug 28, 2014
    508
    1
    16
    Hoi Rdas!

Klinkt herkenbaar; heb al sinds een aantal dagen van die vlagen met zeurend gevoel in de onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden... Maar niets dus tot op heden.(voorheen met pil kon ik de klok erop gelijk zetten; pijn = vloeien. Maar nu is het eigenlijk lichter en continue aanwezig met lichte vlagen.) En ja, sinds gister ook lage rugpijn(die herken ik ook van de menstrutaietijd ;) ). Mijn NOD zou ongeveer de 5e moeten zijn, dus vraag me eigenlijk af of ik al kan testen...? (mijn laatste menstruatie was 8 augustus en maar 1 dag.)
    Ohja, dit is mijn eerste ronde zoals dat heet geloof ik, dus is verwacht er niet teveel van.

Zijn er mensen die dit herkennen als in een eventuele zwangerschap of juist wellicht gewoon signalen die horen bij een eerste periode na de pilstop? Hoor het graag :)

Haha sorry hoor, ik zie dat ik jouw topic gebruik om ook meteen mijn vragen te spuien:)

Hoop en duim voor jou dat het raak is Rdas! Enne, ja, een week wachten is lang hè..... ;)!

11. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

Aug 28, 2014
    508
    1
    16
    Oh en Roxie, ik lees jouw post net; spannende dag vandaag! Succes in ieder geval en toitoitoi op een mooie uitslag....!

Share This Page