Hoi dames, vandaag waarschijnlijk 8dpo en nadat ik vanochtend een streepje dacht te zien op een action test( niet op de foto te krijgen) net een nieuwe gedaan, een action en een Kruidvat, beide een klein streepje. Zien jullie iets? Hoop dat de foto beetje goed upload.
Dat hoop ik ook! Op 3 maart een vroege miskraam gehad, daarna alles eruit getest, en nu waarschijnlijk weer raak. Er heeft in ieder geval een bevruchting plaatsgevonden, pff spannend
Ja hoor, ik zie ze op allebei. In het echt waarschijnlijk nog duidelijker. Ik duim voor een mooie oploop!
Ik ben nog niet echt overtuigd moet ik eerlijk bekennen. Ik hoop uiteraard dat je het tegendeel gaat bewijzen de komende dagen
Goedemorgen dames, ik heb net weer getest, was wel ongeconcentreerde urine, om 4.30 nog geplast ivm rotnacht met hooikoorts en niks kunnen pakken qua medicijnen.
Het is niet meer van de vorige miskraam, dat is er helemaal uitgetest met verschillende zwangerschapstesten, en meerdere bloedtesten. Dit is zeker nieuw, de vraag is of het deze keer goed ontwikkeld of niet, aangezien ik zo vroeg ben met testen...
@RoGiJuLi Dankjewel, en hcg heeft toch nog meer tijd nodig om te verdubbelen toch? Vorige test is nog geen 24 uur geleden. Nog bedankt voor alle tips rondom ovulatietesten , dat was jij toch?
Mooie test en vaak is tweede plasje midstream duidelijker qua testen dan 1e. Voorzichtig gefeliciteerd hopelijk blijft deze plakken. Ik duim voor je.