Als ik je laatste 3 testen zo op rij zie liggen dan denk ik dat er wel iets gaande is geweest maar al snel gestopt is ben ik bang. Je laatste test lijkt lichter ook. Dat zou verklaren waarom je hcg bloedwaarde onder de 5 is gekomen. Ik hoop dat de gyn alsnog gelijk heeft en dat de testen weer op gaan lopen. Dus fingers crossed
Hcg in mn bloed was gisteren onder de 5, maar ik had nog steeds een streepje op de Predictor early. Ik denk daarom nu toch niet dat ie op hcg gereageerd heeft, maar iets anders. Ook niet de eisprong, want ik ben vanochtend ongesteld geworden. Misschien een ander hormoon wat ik teveel aanmaak doordat ik in de vervroegde overgang zit. Ik heb in het verleden nooit streepjes gehad op de Predictor als ik niet zwanger was, dus ik heb geen andere verklaring. Gelukkig bleef de express wel wit en kan ik die blijven gebruiken in de toekomst om te zien of ik zwanger ben. Foto is de test van gister. In het echt is ie nog duidelijker.
Wat een ontzettend domper zeg! Kan me voorstellen dat je je rot voelt. Ik heb het inderdaad wel eens gelezen dat zwangerschapstesten kunnen reageren op een vervroegde overgang.