Afgelopen 5/6 Juli hebben we onze miskraam op moeten wekken met Cytotec en dat is gelukt... Nu afgelopen 27 Juli weer bij de gyn omdat ik nog niet schoon was... Het was schoon zei de gyn en ik was vruchtbaar zei ze... Wij hebben braaf geklust maar nu vandaag heb ik wat wit/gelig slijm zou dat betekenen dat ik ongie word en heb ook steekjes net als bij mijn vorige 4 zwangerschappen... Word wel wat gek een beetje, ik ka op z'n vroegst pas a.s woensdag testen mocht ik niet ongi zijn... Wie o wie kan me helpen pleasee?? Liefs xxxxxx
Heel lastig om iets over die afscheiding te zeggen, want hormonaal ben je waarschijnlijk nog niet helemaal 'op orde', dus het kan van alles zijn... Meer dan afwachten tot je kan testen kun je nu niet doen. Veel succes!
Bedankt Andrea, En daar was ik ook al bang voor dat ik moet afwachten maar ja liever nu afwachten en strax een mooi kindje op de wereld zetten toch!! Maar we zullen zien... Bedankt..
Denk dat je lichaam indd nog flink in de war kan zijn door de miskraam. Maar die afscheding kan zoooveel dingen betekenen. Sommige vrouwen hebben er veel last van als ze ongi moeten worden en andere vrouwen hebben er meer last van als ze zwanger zijn.. Hoop natuurlijk op het laatste maar helaas kun je indd niet meer doen dan afwachten.. Sterkte!
Bedankt Charity voor je reactie, ik hoop ook inderdaad dat het kan wijzen op een zwangerschap! Maar goed ik laat het er even bij zitten misschien wordt ik dan weer wat rustiger... Hoe is het verder met jou Charity, zie aan je onderschrift dat je ook een heftige tijd achter de rug hebt!! Liefs