hey dames had net een posi ovu test . nu hebben we gister niet geklust als ik dat vanavond doe ben ik dan nog optijd hoop zo van wel ? groetjes
Hee meis, volgens mij als je een positieve ovu-test hebt komt je ei eraan en heb je hem als het goed is nog niet gehad! Hij ontspringt dan binnen 24 uur.. Dus hup aan de klus vanavond! Succes!
relax 8) het is zelfs tussen de 24 en 48 uur. Ze zeggen weleens dat je vanaf een positest drie dagen elke dag moet klussen, zodat je de beste kansen maakt.
wij hebben op 31-1, 1-2 en 2-2 geklust en op 2-2 was mijn ovutest positief en heb op 3-2 mijn ei gehad en nu zwanger, dus maakt niks uit zaadjes overleven vaak ook 48 uur of iets langer.. liefs Daantje en succes ermee he
pfff gister is t er niet van gekomen , we hebben het wel geprobeert hoor maar mijn vriendje was te zat t lukte gewoon niet ,is dat ff een lachterje! maare heb vanmorgen nog een keer getest om 11 uur en mijn streep was nog donkerder dussssssssss toch no ff geklust hoop niet dat ik te laat was !? wat denken jullie?
Je hebt denk ik mazzel meid, deze was echt positief! Je ei zit eraan te komen hihi. Misschien voel je m wel als je oplet en dan weet je zeker dat je in ieder geval niet te laat hebt geklusd. Nu maar hopen dat de zwemmertjes erop af gaan!
die van vandaag is idd donkerder..maar die van gister was ook al positief.. meestal is het zo dat bij je eerste positieve ovutest je ei binnen 24-48 uur springt, denk dat hij vanavond of morgenvroeg wel springt.. je bent dus ruim optijd geweest en ze zeggen dat wanneer je ei springt seizoengebonden is.. in de winter springt je ei 's avonds ,en in lente/zomer 's morgens/'smiddags.. ( of ik het geloof is ten tweede haha) succes meid! liefs daantje
Maar het gaat om de PIEK en de piek is pas op het moment dat t streepje op zn donkerst is. En stel dat je ei al gesprongen was dan is ie ook nog zo'n 12 uur vruchtbaar. Als je dus 2 of 3 dagen terug nog geklusd hebt dan kunnen er ook zaadjes op de wacht liggen. Je hebt je best gedaan, nu is t afwachten hihi Hmm van dat seizoen geloof ik niet, geldt niet voor mij in ieder geval. Ik voelde m de vorige keer duidelijk om 9:30 am.
hey had 3 dagen geleden ook nog geklust ja en vanmorgen. heb nog steeds buikpijn van me ei maar dat zal morgen wel over zijn . heb net nog een testje gedaan en is al minder positief dus heb ik ff geluk
hhhm kan de foto niet verkleinen . maar goed gister dus posi en vanmorgen ook om 11.00 en nu om 22.30 nog steeds posi. raar!
Gelukkig heb je doorgeklusd, want het gaat om de eerste posi test. Kan zijn dat je ei al wel is geweest.
ja is geweest vanmorgen om 10.00 nog getest en negatief. je ei blijft toch ook uuren goed ? ga vanavond nog maar een keer aan de gang want had gister avond om 23.00 nog een vette posi test (staat niet bij de foto)
Ja je ei blijft tussen de 12 en 24uur vruchtbaar. Dus zou van t kortste uitgaan! Er liggen in ieder geval zwemmertjes op de wacht, dat is het belangrijkste!
Ohja, zwemmertjes doen er wel heel lang over voor ze in je eileider zijn, dus als je eisprong geweest is ben je meestal te laat. Maar wat je al zei, voor de zekerheid kan geen kwaad. Op inet vind je er ook heel veel verschillende info over, dus zeker weten doe je het nooit echt. Veel plezier, ik ga zo ook aan de klus haha