hallo meiden, een vraagje. Ik zit inmiddels al op dag 42 van mijn cyclus. ( langste tot nu toe) en ik ben nog steeds niet ongesteld. nu heb ik vanaf maandag of dinsdag al beetje bruinverlies. ik had 1 keer met plassen dat ik het zag..en tot op de dag van vandaag zie ik niks op wc papier/wc. ik doe als ik weg moet wel voor de zekerheid en tampon erin want ben bang opeens ongi te worden! en dn zit er iedere keer een heel klein beetje bruinverlies op! iemand ervaring hiermee? ik heb soms wel wat buikpijn...testen blijven nega....tenminste donderdag voor de laatste keer getest!
Misschien een innesteling geweest? Was je ei misschien wat later dan normaal? Mocht dat zo zijn, dan zou ik morgen (= 7 dagen na innesteling) nog eens een testje doen. Ik hoop het voor je!
ik weet eigenlijk niet precies wanneer mijn ei is geweest..ik heb wel een lange lf ik dacht zelf rond dag 17...maar eigenlijk vorige week ook veel vloeien..dus nou weet k het ook niet meer
Sas, als je vorige week ook veel gevloeid hebt, dan is dat misschien toch al je ongi geweest..? Pff.. lastige dingen altijd, die vage ongi's!
Hoi! Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap de eerste 12 dagen, geteld vanaf mijn NOD bruinverlies gehad. Dus vanaf de dag dat ik testte. Bij mij was de test dan wel positief, maar bruinverlies kan dus gewoon, want het resultaat huppelt hier nu rond. Kan van een voirge menstruatie zijn, of van een innesteling. Hoop het voor je! Groetjes, MissX