Tuurlijk! Heb me al geabonneerd op dit topic ik hoop ook nog iets van jou te horen! Heb je ook andere symptomen?
Jeetje dames.. Spannend allemaal! Van mij mogen de dagen al opschieten. 1 maart is mijn NOD. Dus ben erg benieuwd.
Ik klets nu in 2 topics tegelijk dus weet ff niet wat ik gezegd heb hier... Haha geen zin om terug te lezen. Ben erg vermoeid, heb pijnlijke borsten, maar soms valt dat wel mee of voel ik helemaal niks. Die rommelende darmen dus en ik slaap sinds 2/3 dagen slecht ....weer een symptoom? Of toch spanningen. Heb ook momenten dat ik me echt even niet goed voel, maar dat heb ik maar 2 dagen gehad, (za. en zo) wat zijn jouw klachten?
Oh Nurse, ik weet iet meer wat ik moet denken. Zouden het symptomen zijn of ben ik er teveel mee bezig. Ik heb momenteel geen symptomen, vandaag wel erg duizelig en was over. Ik zit nu te stessen en wil gaan roken, maar morgen is het twee weken dat ik gestopt ben, en iets in me zegt:"Niet roken".. Ik rook sinds mn 15e en ben nu 24. Dus een hele grote stap voor me.
Alleen wat kraampjes en ik slaap de laatste paar dagen ook slecht, maar misschien komt dat omdat ik verkouden wordt.... Daarnaast wat hoofdpijn, maar dat heb ik heel vaak.
Zo frustrerend hè.... Vanmiddag was ik ff gezellig op stap met m'n schoonmoeder en dacht ik er even niet aan, nu weer alleen thuis (vriend is werken) en dan ga ik weer tollen en hopen en twijfelen en .... Je kent t wel. Top dat je gestopt bent met roken, ik rook niet dus ik kan er niet echt over mee praten... Kan me voorstellen dat t ook rustgevend werken, al zal t na die ene sigaret denk ik echt niet minder worden dat gestress dus denk maar je doet t voor een goed doel
Hmzz ja, t zijn eigenlijk ook klachten die je altijd wel eens kan hebben toch? Hetzelfde als die van mij...al herken ik die extreme vermoeidheid niet en heb ook nooit last gehad van pijnlijke borsten. Afgelopen dinsdag deden ze zo'n pijn dat ik helemaal niet op kon liggen (lig altijd op m'n zij in bed) Maarja nu merk ik weer niks.... En t kan natuurlijk ook een menstruatiepijn zijn, al heb ik dat dus nog nooit gehad...
@Nurse89 ja ik zou dan zo gelukkig worden!! Hopen dat t bij jouw ook zo is.!!! Wat kan een mens dan zenuwachtig worden. Ben alleen zo bang voor teleurstelling.. Lalaatje90 ik hoop t ook voor jouw!!
Ik ben ook bang voor een teleurstelling. Heb bewust geen zwangerschapstesten meer in huis en ga er echt pas een halen als ik overtijd ben! Nou dames, ik ga me eens op iets anders proberen te focussen....alweer....succes allemaal!!
Nou k word vast ongi. Net alweer een kleine veeg lichtroze. Liefst nu maar naar bed! Zie k t morgen vanzelf.
Dankje malika1989! Maar helaas hebben de duiveltjes doorgezet. Nog steeds wel opeens te vroeg mja t is maat zo.. Zucht. Op naar volgende maand! Duim voor jullie!!!!
Ik heb deze maand niet iets gevoeld waarvan ik dacht dat dit een innesteling is. Ook geen bloeding ofzo. Vanochtend wel positief getest!
Wauw gefeliciteerd lalaatje!! Op hoeveel dpo heb je getest? Ik ga denk ik een zaterdag of zondag testen.
Ik ging ervanuit dat ik vandaag ongesteld moest worden. En waagde de gok er vandaag op. Maar wilde eigenlijk vrijdag pas. Kon me niet meer inhouden haha
Gaaf hoor!! Ik denk dat ik zaterdag ochtend ga testen (normaal gesproken zou ik dan ongesteld moeten zijn). Maar ik had mijn ei sprong op dag 18. Dus zal misschien dan te vroeg zijn. Ik heb niet echt gevoel dat het raak zal zijn mjaaa who knows
Dat had ik ook niet hoor, maar had nog 1 in de kast liggen. Dys dacht kan toch geen kwaad om ff te checken. Zo duur zijn die dingen ook niet bij kruidvat.
Nee precies. Ik heb nog een test van kruidvat liggen en 2 van cb hahaha!! Maar goed, ik zit pas in ronde 1 dus dat zou wat zijn als het gelijk raak zou zijn