huh?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Majkuh, Jul 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    vandaag is dag 14 en mijn berekende eisprong, vorige maand was ook op dag 14 en de maand daarvoor op dag 16.
    Omdat ik net zo gefocusd wilde zijn heb ik alleen getempt en niet mijn baarmoeder gevoeld, maar ne wildik even iets ontroleren en kwam tot de ontdekking dat mijn baarmoeder heel erg hoof zit, potdicht en keihard :(

ik snap het niet, hij zou nu toch veel zachter moeten zijn omdat afgelopen week de aanloop tot mijn vruchtbare dagen waren? Voeld gisteren ook alw at ovulatiekrampjes, klachten die ik elke maand heb en ik had best wel veel last, ik zou heel misschien mijn ei gisteren gehad kunnen hebben, zou dat die stand verklaren?

Ik heb em nog niet eerder zo hoog en zo hard gevoeld, echt heel apart....

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Tja, soms is er echt geen pijl op te trekken met die ei-sprongen... De ene keer is ie vroeger dan de andere keer, of juist later.
    Aangezien je het toch zo bijhoudt zijn ovulatie-testen misschien handiger voor je? Dan heb je tenminste iets meer zekerheid.
    In ieder geval succes meid.

Groetjes Vanilia

3. Lelie28

Lelie28 Actief lid

Apr 19, 2008
    228
    0
    0
    Geen idee, ik heb zelf nooit deze methode toegepast. Ovulatietesten lijken mij handiger, ik bestel ze altijd online. Succes!

Groetjes Lelie28

4. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Heb deze methode ook nog nooit gedaan.
    Kan je nog wel je cervixslijm checken? (billingsmethode)

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het zou inderdaad kunnen dat je eisprong nu al geweest is.
    Ik gebruik ook ovulatietesten. Werkt wel handig. het nadeel is dat ik 's middags test en dan mag je een paar uur ervoor niet te veel drinken.

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    hai smallville,

mijn eggwhite lijkt altijd op elkaar,het enige grote verschil is dat het in mijn vrchtbare prioden bijna niet ruikt en aders ruikt het (sorry!) zuur en weet ik dat het niet geschikt is voor zaadcelletjes ;)

ik heb er dus nog nooit draden van kunnen trekken.....en elaas gaat het tempen helemaal kl*te momenteel dus daaruit kan ik het ook niet opmaken :(

Share This Page