Innesteling vind 2 weken later plaats, kan dat?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door oogappel, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden,
    Het onderwerp zegt het al!?

Is het mogelijk dat een innesteling 2 weken later plaats vind?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De innesteling is ongeveer een week tot 10 dagen na de eisprong. Een bevruchte eicel blijft soms eerst een tijdje in je baarmoeder rondzweven, voordat het zich gaat nestelen. Maar de innesteling kan niet nog twee weken later pas zijn. Is de eisprong niet later geweest dan gedacht?

3. Niet meer actief

De innesteling is eigenlijk een proces dat tot en met de 6e week duurt.
    Het kan dus inderdaad wel. Vraag maar aan een gyn of ha..
    Wel is het zo dat het vaak voor de 10e dag begint.
    Bij mij begon mijn innesteling op dag 3 na mijn eisprong.

4. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Ik bedoelde ook, na de eisprong :)
    Ik ben namelijk 2 weken terug gezet tijdens de 10 weken echo, ik was toen opeens 8 weken terwijl ik zeker weet wanneer ik mijn eisprong had!

5. Niet meer actief

Ik heb hetzelfde alleen andersom..
    Ik ben 8 dagen naar voren gezet terwijl ik zeker weet wanneer mijn eisprong was.

6. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Wat fijn om dit hier te lezen. Ik heb een echo gehad vrijdag en ik ben ook een week achteruit gezet, terwijl dat volgens mij niet kan. Ik heb de eisprong gevoeld en na dat weekend hebben we niks meer gedaan. Het kan dan natuurlijk ook zijn dat de innesteling wat later is geweest. Gaat je kindje pas groeien als het ingenesteld is ( en dan dacht ik dat ik toch vrij veel wist!

Liefs

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De zwangerschapsduur wordt berekend aan de hand van je eisprong, niet de innesteling. Als je twee weken korter zwanger bent, zou je eisprong twee weken later moeten zijn geweest. Je kunt niet korter zwanger zijn doordat je innesteling twee weken langer op zich heeft laten wachten. Een bevruchte eicel blijft niet eerst twee weken in je baarmoeder rondzweven. De innesteling staat in principe los van de zwangerschapsduur.

8. Niet meer actief

Toch weet ik door ovutesten, tempen en voelen wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Ook is dat het enige moment dat we gemeenschap hebben gehad die hele maand.
    En toch ben ik inmiddels al 8 dagen naar voren gezet.
    Echoscopiste heeft het door mijn verhaal nog extra goed nagekeken maar het klopt echt dat ik vandaag 13 weken zwanger ben.. Toch klopt het niet met mijn eisprong die absoluut niet 8 dagen eerder geweest kon zijn, want dan had ik onmogelijk zwanger kunnen zijn.

9. Niet meer actief

Hoi,

Ik weet er helemaal niet veel van.
    Maar ze meten toch alles op van je baby en gaan dan vanuit die afmetingen uitrekenen hoe ver je bent in je zwangerschap?

Kan het niet juist zijn als je baby vrij snel en groot is dat je dan berekend wordt dat je langer zwanger bent.

En dan ook juist andersom, als je baby langzaam en klein is met groeien dat je dan korter wordt geschat in dagen en weken.

Nu weet ik er niet zo veel van, zoals ik al zei, maar daar dacht ik ineens aan.

Toch allemaal veel succes met zwanger zijn.
    En ach ja wat maakt het eigenlijk uit, je bent zwanger en gelukkig.

Succes zwangere meiden.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

aan de hand van echo hebben ze bij mijn vriendin ze eisprong gezien.dus toen ze de eerste echo kregen dachten ze dus ook de extacte zwangerschaps duur te weten zelfs de gyn. niet dus ze was 2 weken korter zwanger de gyn zei dus al van hou er maar rekening mee dat dit niet goed gaat.
    en nu loopt er een kleintje van 2 dus het kan wel.

Deel Deze Pagina