Thanx, was negatief.....of te vroeg getest.....of gewoon niet raak....ff over t weekend heen afwachten......zucht weer wachten....hihi
Piri Piri.. Balen meid, maar het kan idd nog te vroeg zijn. Ik hoop dat dat het is! BeHappy.. Sorry ik herken het niet, maar ik heb er eigenlijk ook nooit echt op gelet. Tot gisteren dat ik dat rare slijm had.. dus ik ben benieuwd. Hopelijk betekent het iets Succes Hier nog niet getest hoor.. Ik wacht nog even. Als ik iets weet, dan weten jullie het snel daarna
Hopelijk heb je tevroeg getest en heb je over een paar dagen wel een positieve test in je handen ik ga zelf pas volgende week woensdag testen als mijn duiveltjes er dan nog niet zijn
Okeeeee...ik lees vanalles over krampen!! Vanmorgen heb ik ontzettend hevige doordringende krampen gehad, het duurde niet lang, misschien tien minuutjes.. mijn nod is over 7 dagen.. weet iemand of dit krampen van een innesteling konden zijn!?
Nog steeds bruinverlies en heb sinds 2 uurtjes lage rugpijn, wat ik dus ook heb als ik ongesteld word.. 1x wat helder roodbloedverlies bij het afvegen maar voor de rest verlies ik verder geen bloed. Zal vast snel ongesteld worden..
K moet nog 5 dagen wachten maar voel niks .. Heb wel cremige afscheiding ... Maar dat betekend vast niets
Succes ladies, ik word t op een of andere manier altijd zaterdag nacht. ff uitzingen nog....en anders....dan toch raak?....we shall see.
Heey Meiden, Is er al wat meer bekend bij een van jullie? Hier nog niet hoor, heb nog niet getest en wacht daar nog even mee.. wel spannend Ik voel verders helemaal niks meer, behalve heel erg koud hebben en enorme last van me onderrug en veel puistjes!! Succes allemaal..
Nope, hier ook errug stil. Heb wel vast n reep chocola gekocht voor als t helaas toch komt.. hihi...troostvoedsel...
hoi, Ik heb het anders nooit koud maar nu inderdaad ook al een paar dagen! Ook puistjes, anders nooit! En 1 dag lage rugpijn gehad. Nu dacht ik dinsdag ongesteld te zijn geworden, maar nu is het bloed veeeeel minder, normaal echt een rood plasje in het toilet nu hoog uit een paar drupjes en alleen wat bij het afvegen.. Ook heb ik heel erg last van me darmen, het brobbelt de hele dag door! Alsof je baby voor het eerst trapt, die plofjes, ( is gewoon lucht ) maar zo voelt het wel... Ergens denk ik, ohh ben gewoon ongesteld, maar toch blijft er in me achterhoofd spoken dat ik misschien wel is zwanger kon zijn.. Ben ook s'ochtends misselijk en de hele dag duizelig...
Heey Hoi MH113, Jeetje wat een verwarring zeg en helemaal geen duidelijkheid Maar je ongie is helemaal anders? Veel minder, maar is ie ook al gestopt of gaat het wel door?
Heey Piri piri, Vanmorgen is me ongi lichtjes begonnen, wat eerder dan verwacht dus vrees dat het game over is voor mij Hopelijk heb jij binnekort wel een posi test En ja, gisteren ook maar een chocolade letter gehaald en me er nu aan vergrijpen succes en ik houd je nog even in de gaten!
Ik had gisteren regelmatig van die pijnscheutjes onderin mn buik, met uitschieters naar links..zou een innesteling zo kunnen voelen??
Het is inderdaad heel verwarrend, normaal ben ik 5 dagen ongesteld en nu na 2 dagen niks meer.. Hooguit nog wat lichte roze verlies bij het afvegen.. Nu ben ik ook ziek, keelpijn, hoofdpijn, buikpijn, misselijk, koud.. Dus denk dat ik nu ook nog is de griep heb. Ik weet dus ook niet of het misschien toch een zwangerschap kan zijn want deze klachten zijn duideljk een griep.. Ik wacht volgende maand gewoon af, word ik niet ongesteld dan krijgen we misschien een leuke verrassing en ben ik een maand langer zwanger en anders word ik wel gewoon weer ongesteld! Het komt vanzelf wel wanneer het moet komen. Bij me eerste was ik er dag en nacht mee bezig en ging je allemaal dingen voelen die er niet eens waren.. En dat doe ik me geen 2de keer weer aan!
Hoi Mh113, Hmm oke wel een rare ongi dan maar kan ook dat je lichaam gewoon van slag is, omdat je nu ook ziekt bent.. geen idee eigenlijk. Je hebt gelijk hoor dat je even afwacht de volgende maand. En ach zie het maar zo, als je er dan achter komt dat je al zwanger bent/was dan heb je een paar weken minder om je zorgen te maken En dingen voelen die er niet zijn, heel herkenbaar. Had ik ook bij me eerste en nu ben ik er wel wat nuchterder mee. Ik kijk hoe het loopt en het komt wanneer het komt En hopelijk is dat snel! Succes meis en beterschap
Hier ook nog geenbeweging, niet ongesteld...wel beetje rommelig in mijn buik, maar ook last van darmen, dus wat nou wat is...... Geen idee....spannend...
Nou, miss als er vannacht nog niets gebeurd (ben altijd snachts de sjaak) ...dan morgenvroeg voordat manlief naar t werk gaat, kunnen we samen duimen...