innesteling.....voe je dat ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door piri piri, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    hier ook flinke onzekerheid :S snap er ook niks van..

zou de 14 of de 15 ongesteld moeten zijn.. nou bij mn 1e zwangerschap was ik misselijk maar voelde ik t ook in mn buik.. onderin voelde ik dat mn baarmoeder vergroot was zeg maar.. t was echt een soort bolletje...

nu heb ik rond de 6e denk ik de innesteling gehad.. hele dag redelijk misselijk, last van rugpijn.. sinds een dag of 3 voel ik nu opnieuw mn baarmoeder goed zitten.. opnieuw is t een flink bolletje zeg maar en ook harder als de rest er omheen.. vanmorgen getest en deze was negatief (test vd apotheek) en sinds vanmiddag verlies ik ineens wat bloed.. t is niet echt ongesteldwaardig :D maar ja, ik snap mn hele lichaam niet?

hoe kan ik niet zwanger zijn (want blijkbaar toch ongesteld ah worden) maar dan wel zo goed mn baarmoeder voelen wat anders nooit zo is...

vreemd t menselijk lichaam hahahaha

iemand een idee of er een ervaring mee ?

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik had de dag die achteraf gezien de innesteling geweest is, de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld zou worden (7DPO). Ik had de afgelopen maanden een erg korte LF (5 en 10 dagen :$) dus ik was daar ook op voorbereid. Maar ik werd niet ongesteld. Ook een week later niet, en testte toen dik positief :)

3. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Hoi evenstar, had jij je innesteling op dag dat je ong. Moest worden ?
    (klinkt miss heel duf) ....

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Piri piri.. okee no ik ga je in de gaten houden hoor :)

Lisetje.. hmm vervelende situatie zeg :( eerst geeft je lichaam je zoveel hoop en dan nu dat bloedverlies. Tja het enige wat ik kan zeggen is: je lichaam kan je soms flink in de maling nemen. Dat wil niet zegge dat je niet zwanger kunt zijn, maar als je je ongi krijgt dan denk ik dat je lichaam je gewoon flink voor de gek heeft gehouden helaas :(

5. Pip24

Pip24 Lid

16 okt 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik zou graag jullie advies willen hebben.
    27 september ben ik voor het laatst ongesteld geweest. en heb op de dag voor en de dag van de eisprong onbeschermde seks gehad. Mijn vriend is 'voor het zingen de kerk uit gegaan' haha..
    We hebben op dit moment een prachtige dochter van 3 en een tweede is zeker welkom alleen hebben we nog niet besloten om serieus aan de slag te gaan. Daarom ook gekozen om het wel onveilig te doen maar niet in mij klaar te komen.

Ik heb na berekeningen op internet als het goed is vandaag mijn eisprong. Heb al 2 dagen links last onder in mijn buik. Zeurende pijn.
    Ik vraag me af of er iemand is die ervaring heeft met zwanger worden van alleen voorvocht en of dit uberhaupt wel mogelijik is.
    En bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook een soort gelijke pijn gehad onder in mijn buik.
    Allen ben ik er misschien nu iets te veel mee bezig dat ik iets voel en dat het misschien schijn is.

Graag zou ik jullie advies en tips willen.

Liefs

6. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    tja t is vervelend! t is namelijk de rest vd dagen erg rustig met t verlies zeg maar en t bolletje zit er nog steeds :(
    kijk t nog wel even aan...

thnx ieder geval voor je reactie :)

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Hoi pip 24 waarom start je dan niet een nieuwe topic,dan berijk je n groter publiek, heb je meer kans op bijval/advies. Succes !

8. Pip24

Pip24 Lid

16 okt 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    tnx piri piri
    heb een nieuw topic gestart. Hopelijk krijg ik een aantal adviezen.

groetjes

9. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Top, sterkte meis, hopelijk snel goed bericht voor jou !

10. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Oeww dit klintk bekend allemaal..
    Zit ook al een weekje te rommelen hier.
    Begon met dat ik ineens puistjes had op m'n schouders, hoofd en borst. Heb een paar dagen last van gehad van duizeligheid.
    Had maandag ook wat steken/kramp in m'n onderbuik.
    Heb de hele week last van misselijkheid met vlagen, en last van m'n onderrug (weet nu ook echt niet hoe ik moet zitten)
    Heb nu ook al zo'n 10/15min pijn in m'n onderbuik/schaamstreek.
    Soort van krampen/steken. Best vervelend..

Weet ook mijn cyclus niet, want ben pas 1x pil loos ongesteld geworden, en dat was een cyclus van 32 dagen.

Maar het zou dus best kunnen, dat m'n cyclus deze maand korter is, en ik dus maandag al m'n eisprong heb gehad, en dit misschien wel de innestelling is? (dit hoop ik natuurlijk wel :p )
    Heb alleen geen flauw idee wanneer ik nu moet gaan testen..

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nee, ik had hem 7DPO, maar de maanden daarvoor werd ik altijd heel snel na mijn ei ongesteld. Veel te vroeg dus. Daarom dacht ik dat ik echt ongesteld zou worden die dag ;)

Ik geef borstvoeding, en dat kan invloed hebben op de lengte van de LF.

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb beide keren de innesteling niet gevoeld of opgemerkt. Ik merkte pas dat ik zwanger zou kunnen zijn, toen ik op dag 28 niet ongesteld werd, en zeker wist ik het pas toen ik had getest.

Deel Deze Pagina