hallo allemaal ik ben net 7 weken geleden bevallen van een prachtige dochter! ik ben na de bevalling nog steeds niet ongesteld geweest en ik heb wel onveilig sex gehad , me man wilt er heel graag meteen nog 1 ik wilde eigenlijk nog even wachten maar ja als t wel zo is dan ben ik er blij mee. ik ben dus naar de dokter geweest om de pil te halen heb het hele verhaal uitgelegd en hij zei dat ik gewoon moest beginnen met de pil. dat heb ik nu dus gister gedaan, 3 dagen geleden liep ik in t dorp en toen voelde ik iets ik dacht jaaa ben ongesteld 1maal thuis ben ik gaan kijken maar nee hoor alleen rose slijm allemaal en verder niks meer. nu ook nog steeds helemaal niks 3 okt had ik onveilig sex gehad maar dan kan ik nu toch nog niet testen? en wat is dat rose slijm? heb dit nog nooit eerder gehad please help me
nee geef geen bv meer heb ik de eerste 3 weken wel gedaan. ik weet alleen niet of je dat nu al kan testen want 3 oktober is pas 10 dagen geleden dat ik sex heb gehad. ik heb al wel 3 dagen last van krampen in me buik , daarom dacht ik ook echt dat ik ongesteld zou worden, maar nikss
je weet toch dat als je net bevallen bent en nog niet ongesteld bent geweest je ontzettend vruchtbaar bent? en heb je seks gehad in de tijd dat je bv gaf? hmm zou je ontzettend snel achter elkaar zijn dan he... en voor een testje inderdaad iets te vroeg!
ja dat weet ik , en ik schrijf ook dat als t zo is dat het dan welkom is. ik heb geen sex gehad in de tijd dat ik bv heb gegeven
Ik werd pas na 3,5 maanden ongesteld. En heb maar 4 weken bv gegeven.. Over 2 weekjes gewoon een test doen, dan weet je het snel genoeg en anders afwachten.. Je kunt idd zwanger zijn..
Pfff volgens mij ben ik 6 weken aansluitend op de bevalling blijven bloeden... Werkt voor iedereen anders.. Gewoon even afwachten. Ik ken hier wel zo'n verhaal. Vrouw ging naar drie maanden naar de huisarts om de pil te halen en kwam terug met een positieve zwanegrschapstest... te laat dus! Zou dus zomaar kunnen. Goed om te lezen dat het wel welkom is, maar ehhhhh ik zou er niet aan moeten denken om meteen weer een zwangerschap in te duiken.