Innesteling voelde aan als een menstruatie....wie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou...ik duim dat het bij jullie allemaal goed komt!!

Ik zit zelf ook flink in spanning, mijn buik ziet eruit alsof ik een 8ling ga krijgen ;) hihi...

Morgen nog 3 dagen te gaan!!!

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Dankje lieve meiden!!

3. mamajj

mamajj Niet meer actief

ik zit nu ook ongeveer rond mijn eventuele innesteling en ik heb vandaag precies hetzelfde.. niet echt zoals menstruatie, maar wel continu een lichte vorm van:)... Hoop het voor je even afwachten nog!

4. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Ik duim voor je dat het wachten beloond wordt!!!

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @lov nou ik heb t toch maar gedaan vandaag n ovutest gedaan en is nu precies 7DPO en moet nog 7 dagen eigenlijk tot m'n NOD dus jah geen idee wat dit dan betekend, zou al wel erg vroeg zijn maar goed ik zou t wel heel leuk vinden ;) Hihi ik zie toch echt wel n licht streepje hoor :p ohhh nu krijg ik wel testdrang hoor om mss toch 4 dagen voor m'n NOD te gaan testen en duurt t ook minder lang om te testen hahaha...mja ik wacht nog wel ff af wat ik ga doen ;)

6. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Spannend Rabia,

Nou vanavond weer misselijkheid en kleine krampjes, net zelfs gespuugd...bah lasagne is lekkerder als het erin gaat dan dat het er uit gaat! Maar misselijkheid is voorbij en eet nu lekker wat fruit tella hihi!

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje Pjo!!
    Jah ik had vandaag ook vlagen misselijkheid en moest op de sportschool naar de wc en kreeg gewoon kokhalsneigingen van de stank daar!!! :S Pff...nu weer zulke koude voeten in bed :( snel n waterkruikje maken!! Hihi...jah laten we hopen dat t iets goed is jah!!! Spannend ik hoop voor iedereen hier n knaltest!!!

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Vond trouwens net dit bericht op inet over t testen met n ovutest!! T kan dus wel maar hoeft niet zo te zijn!!! Pff spannend hoor ;) hihi nog n paar dagen tot de zwangerschapstest ;)

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Rabia84@ Wat moet je daar idd van denken! toch nog even gezellig maken samen? of toch.............
    Of ei erg laat?

Duim duim

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zie m:D weet alleen even niet of je op een kruidvat ovu kan vertrouwen...heb jij normaal witte testen tussendoor?

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb geen idee dit was m'n laatste ovutest en hoef ze niet meer te gebruiken omdat ik zelf m'n ei al wel voel en temp ook dus...op woensdag 13e m'n ei gehad en test was positief en temp ging de volgende daf omhoog dus wel echt m'n ei gehad!! Maar ga mss toch zaterdag 4dagen voor NOD al testen met de 2v5 van de kruidvat die schijnen wel gevoelig te zijn dus jah zullen zien :p

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh als je tempt dan weet je al snel hoe het zit toch :)

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah idd maar ik voel t ook echt duidelijk hoor ;) krijg echt steken in m'n buik!!! En elke x rond dezelfde tijd in m'n cyclus dus das mooi :p

14. Annie23

Annie23 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallootjes...
    Voor mij is het wachten voorbij, op naar de volgende ronde, vanavond op mn werk ongesteld geworden. :'(
    Dus ik zit op de bank met eenm warm bakkie thee en een grote puist op mn wang...:(
    Jullie allemaal nog ff succes met wachten, blijf het wel volgen hier.
    Kdenk dat ik volgende ronde maar ga tempen of ovu testen ga gebruiken. Wat raden jullie aan?

15. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh...Jammer Annie!!

Dat is wel balen zeg....maar gaat bij jou ook goed komen! Op naar een nieuwe ronde, met een mooie plakbeeb :)

Ik heb nog steeds mega krampen, maar mijn temp was vanmorgen gestegen :-D Was de vorige keer ook en toen bleek ik zwanger!! (helaas wel een vmk gehad, maar was wel even zwanger)

We zullen zien vandaag wat deze dag gaat brengen...geen bloed geeft moed

16. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Wat jammer Annie, ik hoop voor je dat het deze ronde raak is!

Bij mij niet veel nieuws, rommelende darmen en gevoelige borsten en ik heb het idee dat mijn tepels anders zijn (of wil ikd at denken hihi) maar het kan ook zijn dat deze beha gewoon niet lekker zit :) Vannacht veel dromen over baby's en babykamers haha!

fijne dag voor allemaal!

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Lov wat ben je akelig stil vanochtend?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja Jane.....heb wat roze gezien:( dus ben even bang ongi te worden.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lov@ Niet veel hoop ik ! hier nog niks geen rose of bruin.
    Wel krampjes .

Annie@ Jammer knuf

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee het was alleen vanmorgen omdat ik gecheckt had met tampon...nu was ik overtuigd dat ik ongi zou worden dus tampon ingedaan en na een paar uur was dat lichtbruin beige.

Dus als het zo blijft heb ik gewoon kans.....

Deel Deze Pagina