Ja, geniet van je zwangerschap!! Ik vind wel dat je elkaar iets moet gunnen. Zelf heb ik nog geen kinderen maar het lijkt mij heerlijk! Wat maakt het nou uit dat een ander al wel kinderen heeft?! Wil die persoon het dan meer of minder? Lijkt mij niet toch?! Ik moet wel zeggen mijn "schoonzusje" is ook zwanger.. Toch kunnen wij niet heel erg blij zijn met die zwangerschap. Zij gaat pas sinds kort met mijn zwager en nu zij zwanger is, wil ze eigenlijk af van mijn zwager.. *lang verhaal*... On topic: Het lijkt alsof mijn klachten iets minder worden. Borsten zijn ook iets minder groot, maar tepels zijn wel gevoeliger. Ik snap soms niks van mijn eigen lichaam... Ik heb vanmorgen ook even getest, maar negatief... Ik kan pas over 5 á 6 dagen testen maar ik kon mij vanmorgen niet bedwingen
Pfff denk dat dat een heel heftig verhaal is DV, sterkte ermee. Tsja lichaam kan een raar iets zijn. Ik was en ben voorstander van een een kijkluikbuikje...
Jane, gefeliciteerd met de 12 weken.. wanneer mag je weer voor de echo? misschien kun je dan de nub zien, altijd spannend Lov, ik zie zeker iets op de foto's.. ben ook benieuwd of je vanmiddag nog die kruidvat gaat doen.. heel spannend meis Baby d, heb je ook al eens getest? sorry als ik het niet meer weet, maar hier wordt zoveel geschreven.. dat houd ik niet allemaal bij zeg Heeft hier iemand verstand van tempen? als ik FF moet geloven heb ik al op 9 dpo mijn eisprong gehad op 4 en 5 dpo heb ik heftige pijn aan de zijkant van mijn buik gevoeld, ik moest echt wachten dat die pijn over was voordat ik weer kon bewegen, heel vreemd! Heeft iemand ook zoiets gevoeld? 10 min - 15 min..
6 maart pretecho (gratis) en 26 maart geslachtsbepalende echo. Nub staat al in t nub topic, enige twijfel, over welk streepje nub, uitgaand van bovenste dan jochie uitgaand onderste meisje.
Hoi Jane, gefeliciteerd met je 12 weken!! Geniet er maar van.... Wie weet kunnen wij dat ook zeggen over een paar weken hier geen verandering, af en toe ongi gevoel maar er komt maar niks (gelukkig) En Lov, ik herken t met ovu testen...van mij waren ook ietsjes donkerder! Alleen vanmorgen helaas een omo witte kv test gehad maar we gaan gewoon door! Wie weet over 2 dagen wel een posi test!! Het is nog vroeg.... Succes weer allemaal! En hopen op geen bloed!
Omo wit.... nou ik heb nog klachten... alleen geloof ik er niet meer in hihi....ik wacht nu op mijn oni... maar in iedergeval : - menstruatie krampen - rugpijn - maagzuur - moe maar ik voel mij niet zwanger!!
Heb je vaker maagzuur? ik vind dit echt een zwangerschapskwaaltje Je kwaaltjes klinken goed hoor, nou ik hoop dat jij ook positief mag testen.. en de meiden die het je niet gunnen zijn gewoon jaloers op je
nee maagzuur heb ik eerlijk gezegt niet snel. de moeheid heb ik wel meestal voor mijn ongi. dus het word even afwachten!! ik hoop dat jij ook snel positief kan testen. Hoelang ben je al bezig? xx
Lov, ik heb je testen even bekeken in dat andere topic! En op die laatste foto zie ik echt een streepje!! Spannend!! Morgen weer testen? Ga ik dan weer even kijken
Hmmm ben ook erg moe de laatste dagen, maar de laatste dagen heb ik ook last van diarree.. Eet bananen, meestal heb ik dan last van obstipatie.. Nu niet... Ik heb ook heel erg veel honger.. Wachten duurt lang, ik wil het NU weten
Gefeliciteerd met je 12 weken! Er is weer gekletst vandaag! Hier nog geen ongi te bekennen hoewel ik in de Ikea dacht dat ik ongi was geworden, ineens last van mijn rug en kramen, maar nog steeds geen bloed te bekennen en klachten zijn nu minder, nu alleen beetje strak gevoel en soms beetje kramp....ik blijf duimen! Hoe gaat het bij jullie?