Innesteling voelde aan als een menstruatie....wie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

@marnat........dat is idd vervelend! Ik snap dat je je boos voelde :( sterkte..... KNUFFEL

Sterkte voor de dames die ongi zijn geworden! Hier is het alweer bijna weg.....:)

Vandaag weer gewerkt....had een middagdienst...
    Nu lekker thuis.... maar ik heb een opkomende blaasonsteking bleh!
    Niet heel blij mee......
    Maar ook dat zijn we inmiddels gewend! ;)

Dit weekend hebben we een etentje...verder rustig aan doen.
    Lekker van mijn kleine man genieten! :)

2. xbabyxdx

Zo denk ik er ook over!
    Deze keer weiger ik ze ook te halen.
    Nu wacht ik gewoon netjes hoor :D

3. xbabyxdx

Wat leuk!! Gezellig zeg!!

4. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Gisteren gezellig geshopt met dochterlief en we hebben ontzettend veel uitgegeven: 2x drinken bij La Place en mijn dichter heeft een hele stoere pet gekregen van 4 euro bij de Primark hihi...dat is goedkoop shoppen hihi. Zo nu ff lekker ontbijten en dan maskertjes. Vl is oo de terugweg en heeft de mooie tafel mee.
    Straks ff wat in huis doen....Pfff word soms wel gek van dat huishouden haha! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

5. DV828

DV828 Actief lid

15 nov 2012
    231
    0
    0
    Wat leuk!
    Eerst even wat huishouden doen, en vanmiddag ga ik naar de groep meisjes die ik lees geef. Ze hebben vanavond uitvoering. Ben dus vanaf eind van de middag wel onder de pannen :)

6. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag mijn laatste les van Projectmanagement gehad. Nu voor het examen een projectplan schrijven. Morgen maar mee aan de slag... Net ff wat boodschappen gedaan, nu ff chillen op de bank. Voor vanavond lekker sushi besteld!!! Jammie...
    Gelukkig is het heftigste van de ongi voorbij. Lijkt elke maand erger te worden. Meer buikpijn en heftiger vloeien. Vannacht weer "lekkage" gehad, bah!!

Hopelijk waren de maskertjes lekker en ging de uitvoerig goed!!

Tot later

7. xbabyxdx

Goede avond Dames!

Hoe is het hier?
    Hebben jullie een fijn weekend gehad?
    Opoe ook weer naar huis?
    Die van mij is er nog steeds.... Wel in mindere mate. ;)

Nog even en we kunnen weer aan de klus!! behangen... schilderen....plamuren......witten ;) :D

Knuffel!!

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    xbabyxdx@ Ga jij maar fijn aan de klus behangen verven :D
    Ik ga dan liever met de keu biljarten :D
    Vanavond hier gezellig samen zijn .

Weekend was erg leuk heerlijk gefietst naar mijn ouders geklets met ze en kaartjes bekeken , paar mee genomen zelf te maken. doen we veel .

9. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Hoi dames,

Iedereens ongesteldheid alweer een beetje op z'n retour (hoop ik ;)? Huiswerk, huishoudens, uitvoeringen, diensten en shopdagen allemaal geslaagd?

Dat ik er van uit ging dat die laatste minimale bloeding toch een ongesteldheid zou moeten zijn geweest klopt denk ik wel, vandaag testte m'n ovulatietest positief; we zijn dus weer vruchtbaar! Wel veel eerder als in vorige cyclus (toen dag 35 pas, nu dag 23)...
    En in vorige cyclus was ik dus na een paar dagen na eisprong al ongesteld... met alleen maar bruin bloed, kan toch ook niet goed zijn? Iemand daar ervaring mee? Lees wel van alles over tarwekiemolie en het verlengen van je luteale fase maar weet niet wat ik daarvan moet denken...
    raar spul toch zo'n vrouwenlijf....

Gelukkig (onbewust want ging er van uit dat het nog veel langer zou duren) de afgelopen dagen iedere dag lol gehad tussen de lakens, dus dat komt mooi uit! Weer duimen, nieuwe kansen!
    Voor anderen ook al weer nieuwe eisprongen in zicht? :)

10. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Opoe is hier ook bijna weer naar huis. Weekend is voorbij gevlogen. Vandaag studiedag en lekker hardgelopen!Nu Obese en Divorce kijken...

Fijne avond allemaal

X

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden :D

Hier al weer volop aan de klus hahahahaha....
    Oh en wat wordt het vandaag heerlijk weer! 11 graden! Is toch niet normaal hahaha

12. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Hey, allemaal een lekker weekend gehad?
    Mijn weekend was goed, druk maar ook ontspannen. Opoe is ook weer richting huis, dus dat scheelt weer haha! Nu dag 4 dus over een paar dagen druk aan de klus hihi!

Idd vandaag en de rest van de week mooi weer, heerlijk! Dat word met boekje en jas aan in de tuin zitten, kijk er nu al naar uit, kopje thee en da lekker wat vitamine D opsnuiven :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd wT vit D kunnen we wel gebruiken he!

14. DV828

DV828 Actief lid

15 nov 2012
    231
    0
    0
    Hallo allemaal!

Opoe is weer weg! Manlief nu echter ook, hij is voor zijn werk naar de andere kant van het land. Komende donderdag zie ik hem weer. Ik moet nog even wachten op mijn ovulatie dus niet een heel groot probleem.

Vandaag een drukke dag op mijn werk gehad. Vanavond maar even niet zo veel doen. Heb vandaag ook een afspraak gemaakt bij de kaakchirurg voor het verwijderen van mijn verstandskies :(
    26 maart ben ik aan de beurt!

De uitvoering ging heel erg goed. De meisjes hebben super goed hun best gedaan! Het is altijd leuk hoe ze reageren. Ze zien mij meestal in sportkleding, dit keer had ik gewoon nette kleding aan. Komt één van de jongste meisjes aan. Juf: Ik wist niet dat jij er zo uit zag! Hahahaha
    Even later zei een ander meisje: Juf er springt een kikker in mijn buik! Hahaha zenuwen dus!

Nog plannen voor komende week?

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    De eerste werkdag zit er weer op. Heerlijk weer om te fietsen.. En morgen nog mooier weer! Dat wordt lunch in de zon!!!

Morgen ga ik naar de musical "soldaat van oranje" hoor er zoveel hoede dingen over!

Nu even eten laten zakken en nog een rondje hardlopen!

X

16. xbabyxdx

Goede avond Dames!

Lekker weertje was het vandaag he! ;)
    Echt heeeeeeeeeeeeerlijk!!
    Zelfs de was heeft alweer buiten gehangen :$

Ik had een ochtend dienst, dus daarna vroeg mijn kleine mannetje van het KDV opgehaald, en zijn we naar de speeltuin geweest.
    Hij lekker spelen en mama in het zonnetje zitten.... ( nouhja ook een beetje mee spelen :D )
    Mijn zoontje is 3,5 jaar... maar kan soms zoooooo tja hoe noem je dat.... UITSLOVEN!! Ziet hij jongens van een jaar of 8 "stoere" dingen doen... moet hij wel even laten zien dat hij het ook kan... Zucht.......:cool: het erge is... dat doet hij dan ook echt moeiteloos na... pffffff maak me nu al zorgen als hij ooit zelf alleen naar buiten mag.... ;) gevaarlijk mannetje!

Wat verder voor nieuws......;) Ohja! Eigenlijk zou ik er niet aan beginnen maar ik heb maar alvast ovulatietesten besteld en wat zwangerschapstesten... laten we het nu maar eens een keer zo proberen hahahaha.... Misschien schat ik mijn ei wel helemaal verkeerd in! :D

Oh mijn meisje belde vandaag nog op. Ze heeft binnekort een concert en ze vroeg of ik daar bij wilde zijn...... Natuurlijk wil mama dat :D

tja dat was het weer!
    Morgen heb ik een Day-off!! heerlijk...... Dus dat word genieten van de 14/15 graden :)

Sweetdreams Dames en fijn dag morgen

17. xbabyxdx

Die schijnt idd erg goed te zijn.
    Wij zijn pas nog naar wicked geweest.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

babyx....hier hangt de was ook buiten:) heeeeeerlijk!

Ovu testen zijn best fijn hoor....maar wel niet te zenuwachtig ervan worden hahaha

19. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Joehoeeeeeee voor het eerst met m'n jas los gefietst! Dikke winterjas is veel te warm.... Heerlijk dat lente gevoel......!!

Jullie ook van het weer genoten?

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja echt wel! Heb 2 wasjes buiten gehangen vandaag :D

Deel Deze Pagina