Maandag is mijn nod, heb vroege testen klaar liggen. Brrr zo spannend. Net nog even de aders bekeken... Zijn nu nog opvallender, bloed lijkt gestopt, wel een rommelende buik. Wel fijn dit forum, ff van je afpraten
Jbb@ Maandag spannend hoor de aders maken de spanning ook leuk . Af wachten wat je lijf verder doet lijkt innesteling maar ja zegt erg weinig . Hier ook even gekeken na de aders [ kon het niet laten] wel weer te zien of ze duidelijker zijn geen idee . maar het zegt hier toch niks. Tepels ook ineens weer harder zal allemaal wel weer. wachten wel weer geduldig af .
Wat spannend allemaal he! Ik heb geprobeerd om even wat minder op het forum te komen om het wat meer los te laten maar nu zit ik op 9 DPO en kan ik het echt niet meer loslaten! En daarbij is het natuurlijk ook wel erg gezellig hier en fijn om herkenning te hebben! Vorige maand merkte ik van alles en nou helemaal niets, wel wat gevoelige borsten en 2 dagen opgezette buik maar verder niets. Gek he vorige maand dacht ik echt dat ik zwanger was, alle kwaaltjes had ik wel en nu helemaal neits. Denk toch dat het vorige maand een vmk was. Oh ja, tempen jullie ook? Ik tempte in het verleden en nu weer, maar mijn temp is echt heel vreemd, rare pieken en dalen. Hoe gaat het bij jullie verder?
Ik heb precies het zelfde, alleen gevoelige borsten verder geen kwaaltjes en probeer ook iets minder op het forum te zijn, maak mezelf gek! Zit nu op 6 dagen DPO
Zo ik ben het zat. Ik vis net lekker mijn Sensitesten (snelle bezorging trouwens!!) uit de bus, ik ik ga vrijdag (4 dagen voor NOD) lekker testennnnn!!! MHUHAHAHA! Ik lees hier nog steeds lekker mee, hihi.
Hier op 8dpo. Ook helemaal geen klachten. Vorige maand had ik rond deze tijd enorme last van afscheiding, maar nu (bijna) niets. Na mijn eisprong pas 2 dgn later geklust. Ervoor en op de dag zelf wel. Voor m'n gevoel te weinig. Maar wel op de juiste momenten. We gaan elkaar weer door de dagen heen helpen... Duimen maar
Hoi, hoe gaat het met jullie? Ik zit op het wachtbankje en kan over 6 dagen ofzo testen...afwachten maar. Vorige maand heel veel klachten nu bijna niets op wat opgezette buik en vervelende darmen na. Beetje verkouden en beetje gevoelige borsten. Denk echt dat ik vorige maand een vmk heb gehad. Probeerde er niet zoveel mee bezig te zijn maar dat is toch niet gelukt haha
Omdat ik zo onwijs veel kwaaltjes had die op zwangerschap leken, (krampjes baarmoeder, misselijk, extreem moe, gevoelige borsten, vreetbuien etc.) en toen was het voorbij en werd ik 2 dagen later mega ongesteld. Normaal heb ik gelijk een beetje helder bloed en na 2 a 3 dagen is het voorbij, nergens last van alleen een klein beetje buik- en rugpijn. En nu werd ik wakker 's ochtends en bloedde ik mega erg en langer en ging ik bijna van mijn stokje van de pijn! Dar heb ik normaal echt nooit zo erg, vandaar! En ook die kwaaltjes nooit gehad en nu weer niet gehad. Hoe gaat het met jou?
Ja moeilijk ....had je een test gedaan eigenlijk? Ja gaat wel goed....afwachten nu.......duurt zo lang!
ik had wel een test gedaan maar 5 dagen voor NOD, daarna had ik zo iets van ik wacht tot ik ongi word of niet! Erg he dat afwachten! Hopelijk voor allemaal hier deze maand wel een mooie test!
Voor de meiden al meer duidelijk? Hier nog geen ongi , had er moeten zijn , manlief maar halen met een klus beurt werkt altijd! Al moet ik wel zeggen dat de dag nog lang is he kan nog natuurlijk. Ik weet dat het komt maar mijn lijf houd het weer spannend .
hoi ik heb precies het zelfde. mijn NOD is 28 maart , en gisteren had ik het gevoel van ongesteld te worden. En nu is het weer weg heel apart! groetjes.
@PJO1983 Ik heb hetzelfde gedaan, maar helaas geen streepje. Ik heb nog steeds weinig klachten, behalve opvallende aders op mijn borsten. Normaal heb ik tussen mijn eisprong en menstruatie altijd zere tepels, maar nu helemaal niet!! Zondag waag ik weer een test. Maandag is mijn NOD, maar dan moet ik de hele dag werken. Mocht de test zondag positief zijn, kan ik er heerlijk van geniet (of niet!)
De komende week gaan we duimen.. Ik heb ook mijn NOD op 28 maart. Voor nu voel ik niets... Ik probeer rustig te blijven en bij mezelf te denken dat ik alles heb gedaan wat ik zou kunnen doen.. De rest is aan moeder natuur.. Maar onbewust ben ik al aan het aftellen...
Schrijf ik net nog dat ik niets voel... Ineens bloed! Heb er een nieuw topic voor aangemaakt. Vreemd!!!!
Hoi Marnat Sinds gisteravond geen bloed meer. Voor nu wel een druk onder in mijn buik en opgeblazen gevoel. Ik eet kaas in de ochtend, maar kreeg t nu niet weg. Merk dat ik mega gespannen ben.. Pfffff Bij jou nog steeds net? Wat spannend. Toch een verjaardagskado???😃