Anja@ je houd het ook spannend! ontspan meis ga wat leuks doen ! wandelen ga stad in weet ik veel. Geen idee waar het blijft en wanneer het er wel is. zou leuk zijn idd jij mag het hopen ik hoop niks ok? Ga zo op verjaardag bij mijn nichtje [ heb wel maandverband mee en om .] Je weet nooit he. Spreek je later mis wel eens weer . Lov en de anderen hoe is het?
Dankje meiden . Lov@ wachten en nog een wachten niet te spannend hoor. Kan anja niet tegen word ze nog gespannen van, en geeft ze nog meer geld uit We gaat het zien en mee maken . Ben nu weg ga mijn nichtje verwennen.
Hier ook in de wacht weken! Al verwacht ik er niks van..... Volop blaasontstekingen.....kuren....... En ibuprofen.... En als iets niet goed is voor de innesteling is dat laatste het wel! Maar dat is het enige wat helpt tegen de pijn bij mij. Dus ik wacht gewoon op mijn ongi.... next time better!
Meiden...... Vorige week had ik een knaller van een ovu... Nu net ineens weer een gelijke ovu test..... Hoe kan dit? Weet iemand dit?
Ik zie hier nog wel een ander topic of een ovulatietesten iets kunnen zeggen of je zwanger bent. Misschien kun je dit gaan lezen en heb je daar wat aan?
Hmmm... Maandag mijn nod, nu best wel wat 'menstruatiepijn'. Wou vanmiddag een test halen... Doe ik nu maar niet... Afwachten!
Eigenwijs geweest, toch een test gehaald, de goedkope van de kv. Gelijk ook maar maandverband haha Nu wachten tot morgen vroeg.
tIemand ervaring met eventuele late innesteling en daarom nog negatieve of vage testen? ? Had ineens met afvegen raar slijm met lichtbruin, sorry hoor.. en waarschijnlijk morgen nod, maar zou nu misschien ook later kunnen zijn ivm stopprn pil?? Wil morgen eigenlijk weer testen, maar denk dat ik wacht, elke keer negatief of vaag streepje. . Wel hele pijnlijke borsten vandaag en super moe.. anders ook nooit last van of me hormoontjes zijn van slag hihi__________________uccez jjb hoop op goed nieuws. . Ik zit geljjk met jou.. alleen geen menstruatie klachten normaal echt sjaggo en buikpijn nu andere kwaaltjes.
Hou maar op meiden duimen hoeft niet meer . Ongi vanmorgen bij mijn zusje eerst bruin later op de dag wat rood . lijf vind het gewoon leuk steeds weer een dag later te komen met ongi. Waarom kan ik het in eens niet meer los laten en slik ik hier mijn tranen weg. Had het zo mooi voor elkaar niet meer te huilen , toch doe ik het . Had er niet op gehoopt en niet met mijn lijf bezig geweest goed van me zelf . Toch de tranen pff wil ik niet meiden hoe hou ik die weg de volgende keer ? Baby@ Vreemd een knalt ovi test , klussen dan maar voor de zekerheid? jbb@ Spannend duim, duim mom@ Geen idee sorry.
He wat balen zeg.. vind t zo rot voor je.. bij mij nog niks. Darmen erg overstuur en diarree. . Dikke knuffel meid