Gefeliciteerd tantetoetie!!! hier nog steeds geen menstruatie. gisteravond getest... geen streepje. straks even nieuwe bestellen en in de ochtend testen.
Toetie@ Gefeliciteerd! De andere meiden niet te spannend. Anja@ ik duim door hoor , bruin ? mag niet wie weet . hoop vaart een beetje weg. Zo lang geen helder rood is is er een kansje . Jbb@ spannend
Gefeliciteerd tantetoetie! Superleuk voor je! Geniet ervan! Helaas voor mij op naar de volgende ronde, hopelijk zijn er meer dames met geluk deze maand!
Alle zwangeren: Gefeliciteerd Alle dames op rood: Balen, op naar de volgende ronde Hier alles nog rustig.. Normaal aantal dagen voor NOD hoofdpijn nu nog helemaal niks en normaal rond NOD ontvlambaar en nu vrolijk en een stuiterbal, zelfs manlief viel het op... Oh ja en mijn borsten lijken per minuut te groeien
Kan iets betekenen maar ook weer niet dat is het vervelende van een lijf als die van een vrouw. Ik heb al door een bloedvat daar zitten .
Dank jullie voor de leuke felicitaties, gezien ik het nog tegen niemand (behalve men beste dinnies) vertel, vind ik het super leuk door jullie gefeliciteerd te worden! Iedereen veel succes!