Sorry, ik herken dit niet. Weet alleen wel dat het vrouwelijk lichaam pretty complicated kan zijn.... Hopelijk kan iemand anders je helpen.
Rabia@ Sorry ook ik herken het niet. Anja@ Dank je ach alleen mijn neus zit soms dicht , verder gelukkig niets .
Heb inderdaad al vanaf de dag dat ongeveer mijn innesteling moest zijn buikpijn. Af en toe misselijk, maar niet overgeven, sterke reuk...morgen nod, erg spannend weer!
Ga na de wc schrik gewoon bloed ik zo maar uit het niets een drup! En gister avond al bruin, dit ken ik echt niet ook niet als innesteling . En als manlief wat geraakt zou hebben zou je dat meteen merken toch? Wie weet dit?
Het werd later de ochtend rozig en nu net wat meer kan dat nauw! Ik zit op dag 24 , zal toch niet al ongi zijn!
Anja@ Normaal cyclus van 28/29/30 dagen . Nu is het alleen bruin heel klein beetje snap er niks van .
Zou dat? maar is dat niet wat laat? geen idee wanneer zo iets zou gebeuren. Nooit gehad zelf niet bij mijn mk geloof ik. Daarom vroeg ik dit nu dus ook .
Lief dat je mee denkt. Als ik dit zo lees zou het innesteling zijn. Menstruatie of innestelingsbloed? Hoe herken ik het verschil? Is dit innestelingsbloed? Manlief zegt we zien wel vreemd is het wel . voel verder niks.
Idd even lastig als jullie het ook niet weten dan wachten we af tot vrijdag / zaterdag . Normaal vraag ik jullie niet meer maar dit kon /kan ik niet , nooit gehad al die jaren. Zal er nu over op houden en niet meer lastig zijn.
Marnat je bent niet lastig. We hebben allemaal onze onzekerheden over wat we voelen. Daarom is dit forum!!Xx
Slik dankje lieverd trek jij het nog? Maar van iemand die geen wonder kan krijgen word je toch gek van Of mag je dan meer zeuren , zonder gekheid dankje voor de hulp.
Omdat ik geen zeur ben volgens jullie Werd wakker en was gewoon ongi genoeg om het te zien als ongi . Tel het ook als eerste dag. Moet ik het in de volgende ronde ook 25 dagen tellen ? of gewoon 28 dagen aan houden? Ga het wel weer in de gaten houden stel dat het mis wel de overgang is. Dokter vraagt dan ook wanneer je ongi was enz. Als rondje hier na ook zo is dan ga ik heen, sept is er getest en was ik nog vruchtbaar .
Hoe gaat het hier met de dames? Positieve testen??Ik zit vandaag op dag 28 en nog niets te bekennen......
Heb een nette regelmatige cyclus elke eerste dag van de maand op de zaterdag wordt ik ongesteld... Nou zitten we op de 23ste en verwacht mijn menstruatie dus volgende week zaterdag 4 Mei... Vorige week heb ik mijn eiersprong gehad.. Sinds Gister 22 April heb ik last van lichtroze bloedverlies bij het afvegen..Zou dit een innestelling zijn? Ik heb deze maand ook een paar dagen last van heldereslijmverlies zoveel dat het buiten mn ondergoed loopt(sorry voor de details) verwisselde wel 3x perdag mijn ondergoed. Wil stiekem een test doen..Maar heeft geen nut.