Ook hier normaal echt veel PMS klachten hoor, maar dit keer dus niet, ja die krampen die veeeeeel te vroeg kwamen.
Ik lees zoveel herkenbare dingen! Nu een dag voor mn NOD voel ik gewoon niks meer, alleen nog zere borsten maar dat heb ik altijd. Maar goed over 24 uur weet ik waar ik aan toe ben. Ga maar gewoon genieten van mn beschuitje met hagelslag, ben ik helemaal verslaafd aan!
@annie HEEL VEEL SUCCES MORGEN!! Laten we hopen dat je natuurlijk niet ongi word, en snel een positest mag hebben!!
Ok jah vorige ronde had ik ook meer kwaaltjes hoor en toen was t toch helaas niet raak, nu wel minder kwaaltjes dan normaal!! Ook "denk" ik dat ik donkere tepels heb mja kan ook zijn dat ik dit me inbeeld dus jah ik weet t echt niet ik wil volgende week pas in t wkend pas testen denk ik als ik dat volhou!! M'n NOD is woensdag de 27e maar vorige ronde deed ik test en bij t afvegen gelijk rood :S dus jah mss dan toch maar wat langer wachten dan!!
Ik vind het maar raar hoor dat niks voelen. Ik hoop dat dit een geod teken is en de rest van de 9mnd dan blijft Ik ga moegen middag pas een test halen als ik niet ongi ben, als ik ze in huis had had ik er lang een gedaan.. @lov23: voel jij nu ook niks dan? Pms klachten zijn wel heel erg vervelend, hebben jullie ook altijd een depri gevoel?
Bij mij begonnen de krampen ong 4 à 5 dgn voor nod. Normaal of de dag van nod zelf of 1 dag voor nod. Althans toen Waten ze echt pijnlijk. Daarvoor wel wat steekjes gehad maar niet echt iets opvallends zeg maar.
Hmm ok kan dit dus ook al n kwaaltje zien!! Hihi zelfs als ik pantoffels aan had kreeg ik ze niet warm leg dan n warme kruik in bed en dan lekker met m'n voeten erop Hihi...
Ik herken heel veel van jullie berichtjes! Vanmorgen niet zo veel kwaaltjes, alleen af en toe een 'plopje' in mijn onderbuik voornamelijk links...voorheen neit echt opgevallen of het links, rechts of in het midden was. Vannacht ook erg levendige dromen maar kon er vanmorgen niets meer van herinneren. Ik meot wel vaak plassen, maar dat meot ik toch wel vaak haha! Heb ook wat afscheiding (beetje plakkerig, doorzichtig/wittig sorry voor de neit zo frisse details haha) Wat kan een vrouwenlichaam toch raar in elkaar zitten! Ik maak mezelf helemaal gek zo erg let ik op alles! Herkennen jullie dit? Zit een week voor NOD...wil het NU weten haha!
Haha jah mja heb elke maand veel kwaaltjes door die PMS mja t is gewoon afwachten en hopen op t beste hihi