Mijn ovu wordt idg al iets donkerder......http://i.imgur.com/t1v2YG6.jpg misschien een goed teken al zijn ze niet om een zwschap te testen
Zal tijd worden dat we met zen allen kunnen testen.. Hoeven we niet meer te gissen of we deze kwaaltjes voor lief nemen. Of omdat ons lichaam ons weer is de gek aan steekt!! Wanneer kunnen jullie allemaal testen? ik de 28e mits het allemaal niet doorzet!!
Nou hoef niet meer te testen grrrr!!! Meiden jullie heel veel succes hoop voor jullie dat het kwaaltjes zijn. Liefsss
@Lov23, ik ken deze testen niet, welke gebruik jij? @Nataasja wat jammer voor je! Balen, hopen op een goede volgende ronde!
Nou dat dacht ik dus ook te gaan doen ik heb nog 1 ovutest en dacht zal ik die Eens gebruiken mss zegt dit ook wel iets voor n zwangerschap haha had hier al wel gelezen dat bij sommigen ook echt zwanger waren en ovutest ook positief was!! Dus jah ik hoop t voor je meis
hahah ja we zien wel....heb ze toch dus gebruik ik ze maar maar ik weet dat het niks hoeft te zeggen. Maar jij hebt m niet gebruikt?
Wel spannend hoor! Misschien betekent het idd wel dat je zwanger bent maar of 4 dagen kan je testen! Even aftellen maar, voor mij nog 7 dagen wachten.
nog maar 7 ....... klinkt lang he meid....hihi... Pfff ik ben al blij dat ik bijna mag dus heb echt medelijden met je
haha ja klinkt idd erg lang! Normaal vliegen de weken voorbij maar nou niet meer! Voor jou 4 dagen...al een stuk sneller en ik hoop voor je dat deze posi ovutest een goed teken id! Ik twijfel zelfs of ik neit 1 maart pas test...een pendel van iemand op het forum gaf aan dat ik in maart een posi test zu hebben en dat ik zwanger van een jongetje zou zijn.. Slaat eigenlijk nergens op want als ik de 27 nega test zou deze niet ineens 1 maart wel posi zijn...bedenk ik me nu! haha
hahaah die pendels.......ga nu niet luisteren naar een kettingkje hahah...maar is wel leuk hoor zo`n pendel Ja we zullen zien ...anders test je lekker eerder hahaha
haha nee ik weet het ook neit hoor, maar wie weet klopt het wel Laten we hopen dat het volgende raak is en we allebei (en natuurlijk de rest) een knallende positest hebben, kunnen we dit vieren met heerlijk Jip en Janneke champagne
Jah dat klopt jah...en nee nog niet gebruikt durfde toch niet, ben beetje bang om mezelf toch weer helemaal gek te maken!!! :S mja mss doe ik t toh wel ff vanavond dan...
Hihi jah dat is wel spannend jah maar t zou kunnen hoor als je de 27e negatief test kan t zijn dat e nog niet genoeg HCG in je lichaam hebt!! Sommigen hebben op NOD negatief en zelf na 2weken toch positief wil niet zeggen dat dat ook zo is maar t zou natuurlijk kunnen hihi