3x negatieve test toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door robijntje1982, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

hoi,

ik ben met de laatste strip van de pil bezig voor we gaan kijken of we nog een keer zwanger kunnen worden.

heb de afgelopen week al 3x een test gedaan elke keer negatief.
    toch heb ik wel symptomen:

- hoofdpijn
    - misselijk
    - steken in de onderbuik
    - krampen
    - luchtjes ruiken die ik anders niet ruik
    - misselijk worden van bepaalde geurtjes
    - stemmingswisselingen

ik doe mee aan het foliumzuur onderzoek en heb ergens gelezen dat je in combinatie met de pil klachten kan krijgen. de apotheek weet echter van niks.

2. Lin933

Lin933 Lid

30 okt 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    Hoi robijntje, wat vervelend!
    Je bent eerder zwanger geweest? Meestal hebben de vrouwen die eerder zwanger zijn geweest al snel door dat ze dat weer zijn. En meestal hebben ze ook gelijk na wat ik allemaal kan lezen. Miss over een weekje nog een keer testen?

3. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    je neemt de pil nog volop?het kan natuurlijk wel,er staat iemand bij het testen-topic die pas twe weken na nod positief testte...maar als je de pil neemt is de kans klein dat je zwanger bent denk ik?of misschien doet de pil iets aan de testjes waardoor ze niet echt pos kunnen zijn?ik zit maar wat mee te denken :D

4. robijntje1982

ik heb net de ha gesproken en hij denkt idd dat ik zwanger kan zijn en de testen vals positief zijn.
    ik moet nu stoppen met de pil ookal zit ik midden in een strip.
    hij gaf aan dat het kindje welkom is en als ik wel zwanger ben dan is het beter dat ik de pil niet meer slik.

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Beetje snelle conclussie van je HA
    waarom heeft hij geen bloedonderzoek of urine getest?

als je nu stopt met de pil kan je hele hormoonhuishouden in de war raken

de kans is er wel dat je ondanks pilgebruik zwanger kan zijn die is wel klein
    en ik denk niet dat het komt je klachtten vd foliumzuur

zou HA bellen voor bloedonderzoek en urine en vandaaruit pas stoppen met de pil of strip afmaken

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wat raar zeg. Maar foliumzuur icm de pil lijkt mij toch geen verkeerde combi? Ivm je wordt aangeraden om een maand voordat je voor het echie wilt gaan foliumzuur te gaan gebruiken, neem aan dat er dan nog best veel vrouwen aan de anticonceptie zitten.

7. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ik heb nergens last van gehad toen ik foliumzuur en de pil slikte. Maar misschien had ik een ander soort pil dan jij.

Hoewel ik het advies van je HA ook wel wat snel en wellicht ongegrond vind, zou ik me toch maar aan het advies van hem houden hoor. Hij heeft er lang voor gestudeerd. En je kunt (indien je dit wilt) toch ook gewoon even met condoom nu vrijen.

Houd er inderdaad wel rekening mee dat je nu ontpillingsverschijnselen kunt krijgen (dwars door je mogelijke zwangerschap). Maar ach, ook dat hebben al zat vrouwen eerder gehad.

Succes.
    Houd je ons wat op de hoogte?

8. robijntje1982

hij heeft er idd lang voor gestudeerd, dus ga zijn advies wel opvolgen.

kan wel daar een urine onderzoek doen maar ze testen daar met dezelfde testen als ik thuis, heb hier al 3x negatief getest.
    vind het dan wat overbodig om nog een test door de ha te laten doen.

ach het kindje is welkom, het enige is dat ik maar 2 weken foliumzuur heb geslikt ipv 4 weken

Deel Deze Pagina