Ik ben in januari gestopt met de pil. 1ste maand redelijk wat klachten gehad en daarna niet meer. Redelijk regelmatige cyclus ook. Nu heb ik rond 19 april de laatste menstruatie gehad gok ik. Was een beetje een rare. Lang met niet veel bloed. We hebben niet veel geklust. Naar mijn weten helemaal niet in de vruchtbare periode. Ik heb een longontsteking gehad en antibiotica gebruikt. Nu ben ik sinds een dag of 4/5 misselijk. het meest in de ochtend, maar het houdt best de hele dag aan. Heb geen zin in eten en heb zelfs gespuugd. Ben erg moe en regelmatig duizelig als ik sta. 3 dagen geleden had ik een veeg lichtroze bloed. eergister was dit hetzelfde en ging het over in een klein beetje oud bloed. Dit is nu nog zo. Heel minimaal allemaal. Alleen voor zover ik weet krijg ik pas ergens volgende week mijn menstruatie weer. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? En wat ik er eventueel aan kan doen, want het is best vervelend. Bedankt alvast.
De verschijselen die jij noemt lijken eerder op die ik had toen ik aan de pil begon, toen ik er mee stopte had ik helemaal nergens last van juist. Maar iedere vrouw en iedere cyclus is weer anders natuurlijk. ?k zou gewoon even rustig je aankomende menstruatie afwachten en als die uitblijft er even een testje tegen aangooien.
ik wacht met testen tot de dag dat ik mijn menstruatie zou moeten krijgen. Zou ergens volgende week moeten zijn. Eerder heeft misschien niet zoveel zin. Voordeel van het misselijk zijn is dat ik wel ben afgevallen deze week. Mijn linkerborst begint pijnlijk te worden en ik zit verstopt, dus dat is minder. Hopelijk is het snel weer over. Bedankt voor jullie reacties.