Hahaha volhouden is errug moeilijk. Ga morgenochtend gewoon testen, komt er niks bijzonders uit probeer ik het na 2 dagen weer... En is het niet raak dan op naar een volgende ronde Hou jij het nog vol???
Ik wil het persee volhouden!!! hihihi, maar het is wel moeilijk!!! Post morgenvroeg even hoe je test was. Ik ben zo benieuwd!! Succes!!!!!
Dat is een leuke studie zeg! Ik zou zeggen doorzetten, dan weet je voor jezelf dat je er toch moeite voor hebt gedaan! En het gaat je leuke meid! Wie weet heb je zo je eigen babysite!! en maak je niet druk rond je omgeving, als jij het maar haalt! Dan piepen ze wel anders hihi Heel veel succes!!
Wel tegen mijn vriendje maar niet tegen ons logeetje. Dan weten de vader en de moeder en de zus en de parter van mijn vriend het ook meteen hihihihih!!
thanks ja ga er ook voor!!! al is het wel moeilijk! het licht gaat hier langzamerhand uit (zit buiten) zo denk maar lekker naar me bedje toe!
Wat spannend zeg, laat het anders weten als je getest hebt! Ik doe nu voor jou de HCG dans hihi ipv de regendans!! HCG,HCG,HCG,HCG,HCG,HCG...... En natuurlijk voor de andere meiden ook!
Gave studie zeg!!! Zou ik ook wel eens willen. Ik heb alleen niet zo'n talenknobbel hihihihi. Engels kan ik bijna niet. Maar jou gaat het lukken. Gaaf hoor. En als het jou gelukt is en ik voortaan goed ben in het maken van leuke dingen op de naaimachine dan mag jij mijn site maken om mijn spulletje te verkopen. hihihihihihihi Dan huur ik jou in!! Is namelijk wel mijn droom! hihihii
haha oke dan hebben we een deal!!! maar ik ben dus ook echt slecht in engels, maar dan al die codes, moet er echt flink mee bezig!
Ik pak één HCGtje. De rest gaat naar tara ok??? Dans je dan zaterdagavond nog een keertje voor mij??? Of leer je mij dat dansje even?
En als Ik het dasje kan, dan doe ik het heel vaak voor jullie allemaal!!!!!!!!!!! Zet er anders maar een demo filmpje van op youtube!! hihihihi
Hahaha, natuurlijk dans ik ook voor jullie! Ik zou zeggen kies er een uit!! Brengt geluk!! hihi En Ilse moet er ook eentje uitkiezen hihi Het is gewoon de afrikaanse dans, met wat zumba erdoorheen gemixt haha
Ik heb die roze gepakt!!!!!!!!!!HIHIHIHIHIHI (sorry, flauw grapje) OOOOOO gaat dat dansje zo. Ik dacht twee stappen naar links twee naar rechts één naar voren twee naar achter. met je heupen zwieren enz enz enz enz!! He dames, Ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen nog één dagje werken en dan WEEKEND!!!!!!!!!!!!! Slaap lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs Sjoelke
als jullie allemaal roze kleuren deze maand zet ik deze maand een filmpje op you tube hihihihi Dan zet ik erbij, als jullie deze dans uitvoeren, dan raken jullie zwanger! hahaha