hier elke keer steekjes in me buik, zowel links, recht en in het midden, ga ervan uit dat het teken is voor ongi...
He Ilse, Jij hebt deze cyclus toch maar een beetje bloedverlies gehad?? Dus het kan toch nog steeds!!!!! Wat doet een ovutest als je zwanger bent? Kan het niet zo zijn dat die positief geeft als je zwanger bent? Ik weet het niet hoor? Alles kan nog! Ik hoop het voor je!! Liefs Sjoelke
heej ovu test vandaag is nega maar idd als ik uitga van normale cyclus van mij 29dg dan had ik dag voor en op innesteldag volgens calculator bloedverlies tijdens plassen... heel vreemd, maar ga uit van ongi hoor!
Ik zat net te denken dat ik misschien toch morgen wil testen, maar van de andere kant denk ik weer. Doe nou niet!!! Lastig hoor!!!
De topic naam sprak mij aan en hoewel het daar niet meer over gaat in dit topic wil ik even zeggen: Bij mijn vorige zwangerschap had ik posit ovutesten toen ik zwanger was. Uiteraard niet de kruidvat ovutesten nemen he Antwoord op mijn vraag ga ik hier denk ik niet meer vinden.. of ik moet nog even een aantal pagina's teruglezen.
Ok bij mij liepen ze gelijk aan de zwangerschapstesten. Dus de teststreep was lichter dan de controlestreep. Werdt wel elke dag donkerder.
He ik had even niet in de gaten dat de test politie ook hier is!!! hihihiihihi Betrapt en bijna een boete voor te snel testen!!!
maar ovu test is nu weer nega... dus hoop is weer weg... nou ik ga stoppen, manlief wil nog even! tot morgen, kus!