Over 10 dagen in het juli en dan heb je twee pendels. Dus ik ga voor Roze bij jou!!!! En dan mag jij ook zo'n banner maken!!! Liefs Sjoelke
Dat kan ik me goed voorstellen! Ons "hopelijk" kindje krijgt helaas geen tintje denk ik Mn vriend is half surinaams/nederlands en het surinaamse gedeelte (veel nationaliteiten daar) is chinees/indiaan.. dus hij is vrij licht. Ik hou van mixjes
Wij krijgen ook geen getint kindje. Ik denk een hele lichte huid, blond en blauwe ogen. Wij zijn namelijk allebei van die bleekscheten! hihihihihihi Ik kan nu ook echt niet veel naar buiten, want ik verbrand zelfs nog wel in de schaduw!!
Pfff ineens steken links in de baarmoeder.. Bah.. hou ik niet zo van. Trouwens... ik heb een eigen topic bij zwanger worden, helaas reageert een niemand.. Misschien kunnen jullie mij helpen?
Slaap lekker! (al denk ik niet dat dat nog een probleem gaat worden na die testen, of juist wel.. hmmm)
Nou meiden... Ik heb zelf ook nog eens een testje gewaagd en zie hier het resultaat http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=81406&stc=1&d=1277501196
Wow zeg!! Wat een succes verhalen hier!! Gefeliciteerd zeg! Ik was net al het begin aan het lezen en dacht nog.. Hoe zou het met Tara gaan? Nou.. PERFECT dus!!!!